[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:29

Even jullie mening (graag ;)).
Ik vind het een beetje jammer dat het van SGW Wieringerwerf geen website bestaat. En aangezien het (mede) door mijn rijvereniging wordt georganiseerd, wil ik mezelf wel opwerpen als webheerder :D. Beetje kort dag, maar ik heb wel wat handige computernerds in de familie :)

Maar welke site vinden jullie nou mooi/nuttig en overzichtelijk?
Ik vond zelf de site van SGW Vlietlanden wel overzichtelijk.

Ik hoor het graag voor wat inspiratie!
Heb een mail naar de secretaris gestuurd om te vragen wat de organisatie ervan zou vinden als ik zoiets opzet, want het is natuurlijk wel een kwestie van "Graag of niet".

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:35

Noor, Een zeer welkom initiatief :j Persoonlijk vind ik de sites van Chaam en Vlietlanden erg duidelijk (alhoewel ik de kleur van Vlietlanden erg schreeuwerig vind). Ook is de Maarsbergen-site i.m.o. helder.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:37

Oh ja, die van Chaam is ook erg mooi. De kleur van de Vlietlanden ben ik ook niet weg van hoor :n. Gaat me meer om de informatie die erop staat. ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:47

Qua info is inderdaad Vlietlanden top! Schets met routes en parkeerplaatsen (alhoewel parkeerplaatsen bij W'werf n.v.t. zijn :D), foto's van de hindernissen & deelnemerslijsten!
SGW Lisse heeft een mailinglijst waar nieuwe info op staat met een link naar de site. Misschien is dit ook een optie?
Evie, Zondag moet ik om half 12 parcours lopen bij jou op stal. Is het op zand? Jij moet zaterdag in Kralingen starten zag ik.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:56

Ik vind idd de site van Chaam super.
Wel een heel goed initiatief!

Heb net een nzadelkast gekocht voor in de trailer. MOet komend weekend zoveel spullen meenemen naar Genk dat we met 2 auto's zouden moeten rijden. Deze zadelkast kan voorin de trailer, is verreidbaar en kan een hoop zooi in. Is van kunststof en weegt niks. Gaan hem vanmiddag ophalen.
En voor het geld hoef je het ook niet te laten.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:03

Handig PB!
Noor leuk initiatief!

Ik ga Wiso even rijden, het is gebeurd met haar vakantie :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:09

Handig PB! Heb je een plaatje ervan? Of heb je hem niet via internet?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:19

Noor, zou leuk zijn als dat er komt :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:23

Goedemiddag.
Rowo: Balen zeg, helpen de pijnstillers ook niet helemaal?
Jn: Als je wilt kan je hier ieder weekend op een achterbergbodem starten, maar zoal Mootje geloof ik al zei ging ik af en toe expres op gras starten om te "oefenen" voor de sgw.
Noor: Leuk initiatief, ik zou ook voor een site zoals de Vlietlanden gaan, lekker simpel en overzichtelijk, zonder al te veel poespas eromheen (is wel leuk maar scheelt een hoop werk denk ik).
Mootje: alles is op zand, het parcours is in de 30-50 springtuin, en het losrijden in de 20-60 dressuurbaan, het enige waarmee je denk ik rekening moet houden qua bodem is dat de dressuurbaan een achterbergbodem heeft, en de springtuin gewoon zand is en dus iets zwaarder, maar hij is gelukig goed gedraineerd dus dat valt wel mee.
Pb: dat is wel een stuk handiger, ik snap eigenlijk niet waarom tegenwoordig nbiet alle trailers standaard en zadelkamer krijgen, scheelt zoveel gedoe en gesjouw.

Maareh, Mootje ik lees dat ik op zaterdag ga starten, dat wist ik nog niet :+ .
Ik moet zondag ochtend naar Kralingen, waarschijnlijk ben ik nog op tijd terug om jouw rondjes te zien.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:40

Afbeelding

Dit is hem. We hebben gewoon via van der Horst. Daar hebben wij ook onze Ifor vandaan en hij had hem op voorraad. Moet 375,- betalen en vergeleken met anderen is dat goedkoop. Zag dat dezelfde ergens anders 475,- of zelfs 500,- kost.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:41

Blond, alleen de B is op zaterdag, ik dacht ook de L :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:46

Pb: Mooie kast, en inderdaad ook een mooi prijsje. Blijft zo'n kast wel goed staan in de trailer, ik bedoel gaat dat niet schuiven?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:48

Er zitten banden achter om hem vast te binden. En deze is speciaal gemaakt voor in de Ifor en de Ifor heeft allerlei haken waar je hem aan kan vastmaken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:51

Dat is inderdaad een mooie kast :j Meisje dat ik ken heeft hem, maar zo goedkoop ziet hij er niet uit!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:53

Noor, vroeger had W'werf wel een website. Werd volgens mij beheerd door Wieringermeerruiters. Neem anders even contact op met Biertabje,zij heeft er mee te maken gehad volgens mij.

Wel een leuk initiatief.

PB mooie kast

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:59

Dan is het echt een handig ding, en nog mooi om te zien ook.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:01

Ja, ben er ook content mee. Hebben wel echt alles afgezocht naar waar hij het goedkoopste is. Vind het wel schandalig dat de prijzen voor dezelfde kast kunnen varieren van 375,- tot 540,-. Bijna 200,- verschil!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:17

Handig ding PB!
Noor, genoemde websites zijn idd het meest overzichtelijk. Ik zou daar de website van Markelo en Etten-Leur aan toe willen voegen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:21

Mooie kast PB! En idd erg handig!! Ik wil ook nog graag een keer een zadelkast maar dan zo'n eentje op 4 wielen, alleen zijn die echt scrikbarend duur :o

Verder wel bijgelezen maar niet alles onthouden, sorry :o
Zag wel dat veel van jullie gister naar de beelden op tv hebben gekeken van de huldiging. Maar ik was erbij 8-) 8-)
Was echt supergaaf <3 We stonden helemaal vooraan bij de gracht en hebben ze dus allemaal gezien. Echt superleuke sfeer, dus erg gezellig dagje gehad 8-)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:24

Zag wel zo'n ijzeren vierkante op marktplaats staan voor 600,- euro. Maar die echt grote zijn niet leuk om te kopen nee.

Hoorde dat het idd gister super was in A'dam!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:32

Mooike kast pb

ik ben met de scooteer dus ben bang dat ik een nat pak ga krijgen

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:46

gr_roos schreef:
Noor, vroeger had W'werf wel een website. Werd volgens mij beheerd door Wieringermeerruiters. Neem anders even contact op met Biertabje,zij heeft er mee te maken gehad volgens mij.

Wel een leuk initiatief.

PB mooie kast

Bedankt voor de tip Roos. Ik wacht de reactie van de organisatie even af voor ik ermee verder ga!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:47

Goeiemiddag!
Ik heb echt gruwelijk uitgeslapen :o Verder voorlopig geen tijd meer voor, dus ik heb het er nog even van genomen!

@ Rowo, dat is inderdaad ook mijn plan. Gewoon niet meer crossen dit jaar. Misschien nog een keertje een training ofzo, als dat wel lukt. Maar we zien wel hoe het loopt. Mocht ze dan toch alweer 100% fit zijn, kan ik altijd nog kijken of ik nog een oefencrossje meepak ofzo. Maar ik denk dat het gewoon niet meer crossen wordt dit jaar.

Succes met vervelen Rowo :(:)
Verstandig idd Noor. Hier wordt zowiezo wel alles tegen Rhino geent, omdat we idd ook fokmerries hebben staan. Maar ik wil het zowiezo graag. En leuk dat je misschien de site van WW wil gaan doen! Ik vind de Vlietlanden qua informatie wel handig, maar heb het liever in een menu aan de linkerkant.
Mooie kast PB! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets, maar alles is zo prijzig!
Gaaf dat je erbij was Billy!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:52

Die kast is inderdaad erg mooi en voor een prima prijsje!
Billy wat geweldig! :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 12:57

peanutbutter schreef:
Zag wel zo'n ijzeren vierkante op marktplaats staan voor 600,- euro. Maar die echt grote zijn niet leuk om te kopen nee.

Hoorde dat het idd gister super was in A'dam!!

O heb je misschien een linkje voor mij van marktplaats? Of een zoekwoord ofzo?