Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bailey's gaat wel, maar ik drink liever wijn/bier/whiskey/cognac (niet door elkaar
) maar absoluut geen zoetige alochol dingen 
viefdepief schreef:Ik drink vaak ook wel vanalles op een avond
Gelukkig nog nooit zo veel last van gehad. Alleen bij wijn vind ik het niks om witte en rode door elkaar te drinken
Wie die wijn ooit uitgevonden heeft moet zich echt verveeld hebben 
rowo schreef:viefdepief schreef:Ik drink vaak ook wel vanalles op een avond
Gelukkig nog nooit zo veel last van gehad. Alleen bij wijn vind ik het niks om witte en rode door elkaar te drinken
Rode wijn? Wit (zoet) en rose lust ik wel, maar roodWie die wijn ooit uitgevonden heeft moet zich echt verveeld hebben
WKD is het proberen waard

En (lekkere!!) sangria gaat er ook wel in.
Ik drink trouwens sowieso maar erg weinig alcohol. 

Ik weet het ook nog niet helemaal wat ik met m'n haar ga doen.. Ga morgen naar de kapper dus zal eens vragen of ze er wat leuks van kunnen maken
uitzondering zijn echte dessertwijnen, dat gaat dan wel weer.

maar wel lekker

. Eerst dressuur, ging weer fijn. Daarna nog even gesprongen. Ging ook lekker
.
. Auw.. straks allemaal blauwe plekken.
.
.
. Ik ken alleen de blauwe, maar dat is echt lekker
.

We moesten voor het HBO een officiële SGMW organiseren, de avond ervoor hebben we een feesje en bbq gehouden daar .... naja, dat was eten, drinken en lol
Daarna om 3u 's nachts die bbq zitten schoonmaken in de keuken van het logeergebouw ... en de volgende ochtend om 6u op voor die wedstrijd.
) gehad met van allerhande andere sapjes en dingetjes erdoor .... laten we zeggen dat dat zo'n impact heeft gehad dat ik echt een heel jaar geen drup alcohol heb gehad

Hoe doe je dat nou weer?