Wij hebben gister heerlijk gegourmet Was echt lekker, en gezellig savonds gingen we met een groepje nog even uit. Was ook wel leuk Alleen de bobbers wouden om half 3 al weg. Beetje jammer..
Op de valreep nog aan iedereen een fijne 2e-kerstdagavond toegewenst
@Hilde,nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Mijn pa is ook altijd met kerst jarig...
@Vief, hier nog een jonge Zuidhorn: Is in een jaar tijd van B naar Z springen gereden. De meeste Zuidhorns bezitten wel een behoorlijk stukje karakter.
Lielle schreef:
he, jij loopt erg voor MJ, volgens mij wordt het 1953 over een week.
En hoe zijn de kerstdagen verlopen bij iedereen? Ik heb eigenlijk maar weinig gegeten, k zat telkens zo vol. Vnvd ga k stappen bij Bill in Markelo, heb er super zin in. Morgen avond concour...
ik heb gister heeeerlijk gegeten. vanavond wil ik nog even gaan stappen. het plan is om naar het kerstfeest van de leeren lampe in Raalte te gaan. ik rij, dus als nog iemand zin heeft haha!
wij waren vandaag dagje weg En heb 3 paar nieuwe oorbellen gekocht Vief: Veel plezier woensdag en donderdagavond En voor vrijdag alvast heeel veeeel sterkte(F) Vieva: Mooi dat het rijden goed ging
Morgen ga ik alles weer lekker aan het werk zetten incl. dat pensionpaard. Ik heb maar afgesproken dat we na 1 januari weer een poging met zijn eigen baasje wagen want vindt het nun te link met vuurwerk. Bij mij is hij braaf dus ik waag het wel! Vief: Ik kon een Zuidhorn x Rossini, fijn paard maar niet voor iedereen geschikt Iedereen die nog gaat stappen, Have fun!!