[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:42

Hmmm als ik straks thuis kom wil ik graag ff een buitenritje maken op Lucky... hopen dat het dan niet zo hard waait want dan zit ik meer op een rodeo knol dan op een normaal paard... haha

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 12:47

Ja inderdaad. Das ook wat minder.

Heb ik nog even een verhaaltje ->
Het paard waar ik mee cross nu, is eigenlijk het paard van mijn moeder. Dat is altijd een heel braaf dier. Mijn moeder vond het wel leuk om weer een keer een buitenritje gaan maken met die. Maar de laatste tijd is hij zo veranderd, dat hij heel druk wordt met buitenritten, want altijd met de crosstrainingen reden we best fanatiek in het bos. Mijn moeder heeft haar afgelopen buitenrit dus ook een soort van rodeo gereden

andrea16

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 14:00

Ik ben er ook weer van school, weeeeeeeeeeekend

Ik heb mijn engels toetjes mooi verkloot, wist best veel woordjes niet meer. Had dus net zo goed niet kunnen leren want je mag 1 cijfer wegstrepen in het jaar en dat was deze dus... Had ik woensdag ook wel kunnen rijden, nu is het ontzettend rotweer
En mijn ouders zijn er allebei niet dus ik ga maar duimen dat mijn vader me vanavond even wil brengen en halen. Dan ga ik wel even met het licht rijden, wel in de blub denk ik maar als ik er maar weer even op zit!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:13

Jeempie, wat is het hier rustig, of is iedereen tussen de hagelbuien door aan het rijden?
Ik ben bang dat ik straks ook tussen de hagelstenen moet rijden

Hebben ze ook sunshine tour in Spanje voor L paarden

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:16

Ja, volgens mij hebben ze daar alle rubrieken.. lijkt me ook wel wat, als jedaar 3 weken geweest bent, dan hebben ze heel wat parcoursen gezien. Helaas is dat alleen weggelegd voor de rijke stinkerds onder ons

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:19

Ik ben wel rijk maar heb geen geld

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:22

Haha inderdaad

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:24

andrea16 schreef:
Ik ben er ook weer van school, weeeeeeeeeeekend

Ik heb mijn engels toetjes mooi verkloot, wist best veel woordjes niet meer. Had dus net zo goed niet kunnen leren want je mag 1 cijfer wegstrepen in het jaar en dat was deze dus... Had ik woensdag ook wel kunnen rijden, nu is het ontzettend rotweer
En mijn ouders zijn er allebei niet dus ik ga maar duimen dat mijn vader me vanavond even wil brengen en halen. Dan ga ik wel even met het licht rijden, wel in de blub denk ik maar als ik er maar weer even op zit!

Nou mijn woordjes zijn ook helemaal verprutst
Ik hoop op een 3, maar dat is dan echt maximaal

Weet niet kreeg ze gewoon niet op papier, meestal heb je nog wel enig idee als je een woordje niet weet maar zelfs dat had ik niet, nog een paar kunnen overschrijven, maar zelfs toen ging er geen lichtje bij me branden stond er verwijzend en maakte ik er bewijzend ofzo van..
Nouja ga er niet langer over denken heeft toch geen zin meer.
Denk dat ik me gewoon niet lekker kon concentreren door alles van mijn broerjte enzo hij moest vanmiddag ook naar de kinderpsychiater..
Geven we hem gewoon de schuld

Maar toen ik thuis kwam kwamen mijn moeder en broertje er ook net aan.. Dit is het verkorte verhaal (moet het even aan iemand kwijt en omdat het nog niet zeker is mag ik het verder nog even aan niemand vertellen..
Heej Meis,
Ben net thuis, mijn moeder en broertje kwamen ook net thuis. Ze waren naar een kinderpsychiater geweest voor Bas.
Echt net zo'n shocking verhaal..

Ga er maar eens even goed voor zitten!
Die psychiater scheen in ieder geval heel aardig te zijn geweest. Bas en mama alles vertelt en toen zei die man zoiets van heeft Bas drugs gebruikt?! Mijn moeder en Bas zo van uhh nee.
Maar toen vroeg hij nog wat door en Bas had een poosje terug een schoolfeest. School had toen een discotheek in Apeldoorn afgehuurd en Bas had wel gedronken enzo, 1 biertje en 3 breezers, ook nog snel achter elkaar en hiervoor had hij nog nooit echt gedronken zegmaar, maar dat was dus niet zo slim
Maar dat was opzich het probleem niet echt maar die man zo vragen welke discotheek en toen zei hij zo van, weetje wat ik denk?
Ik denk dat ze drugs in je drankjes hebben gedaan
Dat concludeerde hij door de manier waarop Bas sprak en door wat hij vertelde..
Dat verklaart ook waarom hij zo in paniek is enzo en bang en 's avonds absoluut niet kan slapen enzo..
Echt net zo zielig en erg! Dat mensen zomaar van dat spul in je drinken stoppen Mijn broertje is appelflap 14!!!

Nu moet ie van de week een urine en bloedtest doen en dan gaan ze kijken of ze nog wat kunnen vinden, schijnt dat je er namelijk nog heel lang iets van kunt zien..
Hij heeft nu ook pilletjes enzo tegen zijn "verslaving", mijn moeder helemaal onze eerste verslaafde in de familie

Maar echt niet normaal geloofde m'n moeder bijna niet.
Opzich is het natuurlijk nog niet helemaal zeker, maar we gaan er nu wel even van uit.. Maar als we het zeker weten laat ik het je wel even horen.

(post 2 van 8)

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 15:25

Jeetje vief, wat een verhaal

Ik kan me voorstellen dat je enorm schrikt, van de andere kant heb je nu wel een duidelijke reden gevonden, dat moet ook rust geven.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:31

Het lucht gelukkig ook wel op, want m'n broertje begon ook vreselijk aan zichzelf te twijfelen enzo

De meneer had ook nog gevraagd wat hij van mij vond en verder dan die stomme paarden kwam mijn broertje niet

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:35

Maarja hij wil eerst die test afwachten, eerst zien dan geloven!

@ Renskek, mag je nou wel blijven crossen met Sunny

Tien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 15:37

Jeetje Vief, wat een verhaal.

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:00

Ik zat net even wat te spelen maar vond de foto zo wel mooi geworden

Afbeelding

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:01

Woh Vief Niet gedacht dat er zo'n verhaal achter zou zitten, nu de bloedtesten dus even afwachten?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:09

Ja, wordt inderdaad gewoon afwachten.
Maandag kan hij al terecht dus dat scheelt wel
Vanavond ook maar niet naar het kerstconcert, dat is toch wat te vermoeiend nog dus ik offer me op om bij mijn broertje te blijven

Nog een foto moeten jullie zeggen welke jullie het mooiste vinden voor in mijn profiel (tsjaa het is vrijdag, ik kan er niks aan doen maar dan krijg ik zulke aanvallen, op school keken ze me allemaal ook al zo raar aan toen ik een sjaal aan het plafond wilde laten plakken, was bijna gelukt ook )

Afbeelding
Foto 1

Afbeelding
Foto 2

Afbeelding
Foto 3

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 16:11

de 2e. derde vind ik de kleuren niet mooi van, 1e is iets te ver weg.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:13

Foto 3, echt mooie foto!

Vanavond dus lekker bankhangen? Ga ik ook doen waarschijnlijk.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 16:15

voor RK:
er staan drie mannen achter elkaar met hun gezicht naar de muur.
Code
-------
   x
   x
   x

zo dus

een vierde man heeft 5 petten, drie zwarte en twee witte. Hij zet deze op bij de mannen zonder dat zij zien welke kleur zij zelf op krijgen. Hij vraagt aan de achterste man (verst van de muur) "welke kleur pet draag jij?" Deze zegt: "dat weet ik niet". Hij vraagt hetzelfde aan de middelste man en ook deze weet het niet. Als hij het aan de man tegen de muur vraagt, zegt deze "ja, ik draag een ... pet"

welke kleur pet draagt hij?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:17

Spannend, de strijd gaat nog gelijk op tussen foto 2 en 3
Nog een hele debiele foto, Sam zou me echt een hap geven als ie deze zag

Afbeelding

Wat een raar raadsel zeg

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:32

Vief: wat een verhaal met je broertje, maar het lucht wel op denk ik nu er waarschijnlijk een oorzaak is. Je kunt op deze manier nergens meer heen zonder het risico te lopen gedrogeerd te worden, eng idee.

Lielle: dank je wel, zal int weekend mn best ff doen. En iig een fijn paardloos weekend toegewenst!!

Ga nu even tussen de hagelstenen rijden

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:38

Ik wilde eigenlijk ook nog wel rijden, maar ik heb niet zo veel zin..
Storm, donker, windstoten regen
K*tweertje dus..

Vind het wel stoer dat je gaat rijden Reeskees!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:45

haha, wat een raadsels lielle
kan je me een tip pben en van die andere, volgens mij kom ik er echt niet uit zo
vief; jeetje wat een verhaal zeg
maar aan de andere kant ook wel weer 'fijn' dat jullie nu (waarschijnlijk) weten wat het is..
vanmorgen kwam ik drijfnat op school aan, wat een k*tweer!!!
hele harde regen en wind en daar moest ik tegenin
is de politie ook nog eens zo lief om juist met dit weer te gaan controleren of kinderen hun lampen aanhebben, best gemeen eigenlijk.. (best veel kinderen hadden dynamo erafgezet omdat ze zonder dynamo al niet erg hard vooruit kwamen.. zo kwam een jongen uit onze klas die er normaal 3kwartier ofzo over doet een halfuur te laat op school, hij deed er nu ruim een halfuur langer over.. )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 16:50

trouwens ik ga voor foto 2 vief

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:51

Hier waaide het vanmorgen ook heel hard, maar gelukkig kon ik met de auto

JJ, ik heb zelf ook last van rugpijn, al een half jaar ofzo. Een keer ben ik naar de huisarts geweest, maar toen ging het na een week weer over. Nu blijft het steeds zo'n beetje terugkomen.

Lielle, wat een bofkont ben jij. Dat zou ik ook wel willen. Maar ik moet morgen met allebei de paarden dressuur (Online L2 en Ienie M1 debuut), Bitwise ook M1 met allebei en ook debuut met Ienie. Zondagmorgen om 9 uur jureren, dus weer niet uitslapen

Vief, de tweede foto vind ik het mooiste. Kleuren van de 3e zijn niet zo...
Sterkte met je broertje. In de haren kunnen ze na 3 maanden nog bepaalde soorten drugs terugvinden.

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 17:56

alweer bijna op pagina 430