pas perfect in hun maat! Livera en hunkemoller vind ik niets en wil ook geen 100 euro aan een bh uitgeven. 20 euro vind ik meer dan zat! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
pas perfect in hun maat! Livera en hunkemoller vind ik niets en wil ook geen 100 euro aan een bh uitgeven. 20 euro vind ik meer dan zat!
De rest houdt het altijd wel een jaar of 4/5 vol. Mootje schreef:Haha, inderdaad! Hoe lang doen jullie trouwens met de dingen? Hoorde de verkoopster bij de Livera zeggen dat een bh gemiddeld een jaar meegaat. Ik heb sommige toch echt een jaar of 8/9 voordat ik ze vorige week een enkeltje prullenbak had gegeven
. Die van mij gaan gemiddeld een jaar of 2/3 mee voordat ze uitgelubberd zijn, dan moeten er voor de stevigheid toch echt nieuwe komen
.
Mootje schreef:Haha, inderdaad! Hoe lang doen jullie trouwens met de dingen? Hoorde de verkoopster bij de Livera zeggen dat een bh gemiddeld een jaar meegaat. Ik heb sommige toch echt een jaar of 8/9 voordat ik ze vorige week een enkeltje prullenbak had gegeven

Jeetje ben echt benieuwd hoe zoiets kan.
zoooo fijn! En ''het'' lijkt dan echt wat
( niet dat ik niet genoeg heb... juist het tegen overgestelde en juist daarom wil ik dat het mooi zit zonder zo'n lola ferrari idee 
fijn dat je vader weer thuis is!
Meneer was beledigd omdat er een gele slang in de hoek van de bak lag.
Nu maar hopen dat hij morgen weer in goede doen is.
Ik had voorheen Bremse Bremse, maar heb afgelopen jaar iets anders gekocht wat nog veel sterker ruikt. Dat wil je ook niet binnen opspuiten. Werkt echt super, is tot nu toe het enige waarmee ik met Vies (mét vliegendeken op) mee door het bos kan kuieren zonder dat we allebei gek worden. Fles is wit met rood. Buzzz ofzoiets? Of is dat weer mijn vliegendeken?
Ik weet het niet meer!