Heel veel sterkte anthea! Echt heel verschrikkelijk voor jullie
Ka: Richard is gek van maat. Ben alleen bang dat als hij ermee op concours gaat ik hem niet terug krijg
Net belizaar vrij laten springen. Daarbij vergeleken is Amati een houthakker hij springt net als Little Stuart. Alhoewel die zo extreem veel slag had dat je er voorover afvloog. Maar zo veel slag en zo voorzichtig en hondsbrutaal
hellow... grote bijleesactie, en reactie op paar recente dingen:
@ anthea: verschrikkelijk nieuws zeg, sterkte voor jullie!! @ TG: tof van die startplek op jumping! @ mootje: auto's...... @ lau: lekker dat dat jonkie zo lekker lijkt te springen!!
vanmorgen alle paarden al verzorgd en uurtje les gegeven op vief d'r stal... daarna moest ik met dienke's zadel door naar enschede, naar de zadelmaker om singelstoot te laten maken. tomtom mee, adres opgezocht en er vervolgens achter komen dat je het zadel vergeten bent.... tamelijk blonde actie.... (en dat voor een man!!)
MargreetW
Geplaatst: 11-01-12 13:17
Jeroen hahaha, komt natuurlijk omdat je zo verschrikkelijk blij was na gisteravond !
Leuk Karen, ik ga dit jaar niet helpen op JA, en ik begreep nu net Noor dus ook niet. Maar normaal gesproken kun je de donderdag wel via de computer volgen. Succes!!!
TeeGee
Geplaatst: 11-01-12 13:22
VInd het ook wel dapper van mezelf Sarah, sta er ook net op. Weet niet wat voor lijst je had?