[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 14:52

Leuke opdrachten Marijke. :D

Wendel is echt helemaal de kluts kwijt, ze was Tasmin net aan het dekken. :)) Ze denkt echt dat ze een hengst is.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 15:06

beetje last van de hormonen dus! :')

xxitsmexx

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:53

marijke..ik weet echt niks ben zo slecht in iets verzinnen, het zou nu vast wel iets leuker worden op het vlot :D
jantine mooie foto van sem
texelse heeft ukkie naar buiten gehad. ben benieuwd naar foto
noor balen dat keuken pas zo laat geplaatst wordt

net gesprongen met ol (thuis in de wei en bay erlangs in de bak) nou wat een gek. bokken als een gek wat blij dat ik martingaal omhad wat ik kon vast pakken met 1 hand (het leek net zo'n rodeo stier) daarna maar een hoge hindernis gepakt en daarna was het over.. wel heel erg heet naar de sprongen toe maar verder wel netjes alleen als bay en ol langs elkaar kwamen begonnen ze allebei weer te bokken.
nu even snel eten en dan lesgeven van 6 tot 8

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:14

Middag/Avond!!

Weer school gehad. Was lekker dagje.
Vanochtend naar HA geweest, doorverwijzing naar fysio, kan dinsdag al terecht :)

Ik vind 18.00 ook wel erg vroeg hoor. Om 22.00 paard nog opzadelen om te rijden vind ik ook wat. Vind dat om 22.00 wel stil mag zijn, zowel voor de paarden als de stalhouder.

Leuk stukje Noor!
hahah, er zijn genoeg dingen te bedenken! Zal ook eens gaan nadenken voor je MM!
Sem is echt zo schattig <3
Evelien: Hier deed ook altijd een merrie shetlander dat. Ziet er echt raar uit!

Ff omkleden, dan eten, naar stal en richting de club. Dan springen :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:16

Leliaardje schreef:
Oh, ik wou dat ik bij mij ook het bos in kon. Helaas: alleen wat bermen en wat klei-paden die of te nat of te hard zijn -O- .
Ik ga nu wel regelmatig in het weekend naar mijn ouders (in Wijchen) met Giga. Dan ga ik daar de Hatertse Vennen in: ken ik nog van vroeger (dus dan verdwaal ik niet) en is heerlijk rijden. Moet er wel 3 kwartier voor met de trailer op pad (en dus ook weer terug), maar dat heb ik er toch wel voor over.

Ik heb de mazzel dat mijn stal hier aan grenst. Ik ga dus drie keer per week de Haterse vennen in. Onwijs lekker rijden!
Vanmiddag met twee paardjes dressuurles gehad. Met de nieuwe ben ik zo blij, ik heb haar pas twee weken, maar we gaan zo hard vooruit! Wereldpaard is het!
De oude doet ook gewoon heerlijk zijn ding. Vandaag de wissels om de pas geoefend. Hij pakt het super makkelijk weer op allemaal.

Nu even verder bijlezen!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 17:23

Mijn stal is de hele week open van 8.30 tot 23.30. En ik heb gister om half 11 's avonds mijn paard afgezadeld dus kwam me wel goed uit. Maar er zijn hier vaak van half 6 of half 7 tot half 9 's avonds 2 bakken bezetten met groepslessen (mag je dus niet bij) dus dan heb je daarna ook wel even tijd nodig.

Verder zag ik dat MM bezig is met het verzinnen van opdrachten voor een vrijgezellenfeestje. En een leuke foto van Sem en verder niet zo goed onthouden.

Ferrose liep vandaag weer erg fijn en ze heeft een nieuw spel ontdekt; diagonaal in draf is uitgestrekte draf. Die houden we er dus maar even in want dat heeft heel lang geduurd voor ze een beetje een uitgestrekte draf op de diagonaal wilde tonen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:24

Schattige Sem!
Leuke dingen geshopt Marijke? Wat voor soort vrijgezellenfeestje moet het worden?
Mooi dat Ferrose goed liep. :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:44

joki fijn dat de gestekte draf erop zit!
kris ook fijn gereden zo te lezen
sanurie veel plezier op springles
mendy had vrolijke paardjes!

ik ga zo met frits serieus dressuur rijden, als goed is gaat vriendin mee foto's maken

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:45

ik heb weer pech.... Gisteren zou ik nog even boven stofzuigen, maar door de drukte na de geboorte van Charlotte is dat er niet van gekomen. Dus de stofzuiger stond nog boven op de overloop en de stang lag er naast. Vannacht moest ik er even uit, en dan doe ik geen licht aan, kan de weg wel vinden. Dat lukte ook wel, maar ik liep precies met mijn rechter grote teen in de stang van de stofzuiger. Net een nieuwe mooie stofzuiger, waarbij vergeleken alle andere stofzuigers alleen maar bezems met veel lawaai zijn. Een mooie ijzeren stang er bij, dus mijn hele teen open. Niet zo erg, pleister erop, en nog een dag of wat op slippers en dan gaat het wel weer, maar mijn rechtervoet is mijn "dystrofiepootje", en dat reageert nu zo bar en boos. Het doet zooooooo zeer!!!!! En het vervelende is dat niets helpt.....
Sorry voor deze klaagzang............ maar ik weet nog zo goed hoe ik 10 jaar geleden die dystrofie opgelopen heb, hoe zeer dat deed, hoe ellendig die twee jaar in een rolstoel waren... dat ik het nu even helemaal zat ben!!!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 18:49

ach jemig wat een pech! Ik kan me heel goed voorstellen dat je even wilt klagen :(:)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:14

Hoi,

Heb een druk dagje op het werk gehad ookal was ik op tijd vrij. Ben gaar! Heb net beide merries gereden en dat ging goed. Schimmel plus spullen staan klaar voor morgen. Lekker crossen. Meld ik mij net aan dat ik start kom ik niet op de startlijst want ik heb geen startgeld betaald. Hoe moet je dat weten dat je via bank moet betalen als het niet op het vp staat en zij dat ook niet doorgeven op de brief die ik van hun heb gehad 8)7 . Beweerd die vrouw dat het standaard is in Duitsland. Heb haar gelijk uit die droom gehaald. Nu moet ik morgen uiterlijk voor 1400 betaald hebben en dan plaatsen zij mij alsnog. Wedstrijd begint pas om 1500 en moet dan toch eerst crosslopen. Af en toe _-:( _-:(

Ga nu even eten en bijlezen

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:25

Zo bijgelezen!

@ Noor balen van je keuken.

Ik las wat over weidegang en rijden. Ik rij of 's morgens en dan de wei in of eind van de middag. mevrouw ziet mij halvewege de dag aankomen en dan heeft zij echt geen zin om te komen. Soms lukt het omdat 1 van mijn ouders haar dan binnenhaald maar mevrouw wijkt niet graag van haar ritme af.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 19:54

Hoi hoi

Noor wat onwijs balen van je keuken. Wat voor stijl wordt de keuken?
Fijn dat Ol zo lekker loopt Mendy! Ik vind het geweldig als ze vrolijk gek zijn. :D
Gaaf dat jou paardje de wissels om de pas kan Kris! En heerlijk joh als je uren buiten kunt rijden. Ik ga maar eens gauw Sim stalken, Zeus voelt zo goed ik heb wel zin in een lekkere bosrit :))
Fijn dat Ferrose zo lekker mee werkt Joki!
@ Sannn het moet lomp worden en ze moeten flink voor joker lopen ~~}>
Texelse wat onwijs kl0te. Ik kan me voorstellen hoe zeer dat moet doen. Hopelijk valt het mee. :(:)
Wat waardeloos georganiseerd Caro. Hopelijk valt alles straks in elkaar.

We hebben voor Geert een mooie nieuwe telefoon uitgezocht. En ik heb eindelijk mijn meest favo sokken weergevonden. Die van Burlington!!! KLeren voor de bruiloft is niks geworden. Die winkel is zo groot dat je wel hulp nodig hebt en de verkoopster kwam met allemaal spul waar ik nog niet dood in gevonden wil worden O:) :x :o

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:20

Klein beetje bijgelezen terwijl ik mijn personeel aan het werk heb gezet voor buikspierkwartiertjes! ~~}>

MM, ik ben nooit goed in het verzinnen van spelletjes of opdrachten, aan mij ga je dus niet veel hebben!
Evelien heeft ineens een hengst op stal, Wendel heeft last van de hormoontjes.
Itsme heeft lekker rondgebokt, heerlijk die maffe paarden :D
Sanurie heb je lekker gesprongen?
Fijn dat Ferrose het strekken nu goed oppakt Joki!
bvw, we willen wel de foto's van je serieuze dressuurpraktijken zien ;)
Texelse, beterschap voor je teen, het klinkt erg pijnlijk!
Caro, het zou toch allemaal een stuk makkelijker moeten kunnen op zijn duitse cross...
Ook fijn dat je je fijne sokken weer gevonden hebt marijke. Linardo heeft twee jaar geleden lichte tour gelopen en beheerst alle oefeningen nog, lekker makkelijk voor mij!

Morgenmiddag mag ik met de nieuwe weer bij Rob gaan spelen, ik heb er zo onwijs veel zin in!
Nu eerst nog een berg administratie wegwerken, dat gaat helaas nog steeds niet vanzelf.....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:31

Goedenavond!
Als eerste een :(:) voor Texelse!
Caro, Wat een vreemd gedoe zeg :?

Ik ben vanaaf heerlijk naar het strand geweest... Lekker gegallopeerd in de branding :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:47

Oh Texelse, dat klinkt echt akelig! Het lijkt me gewoon al zo'n pijn doen om in zo'n stang te lopen, laat staan als je al dystrofie hebt!! Brrrr, krijg er gewoon rillingen van. Sterkte!!! :(:)

@ Kris: het viel me al op dat je in Nijmegen woonde! Misschien kunnen we een keer in de Hatertse Vennen meeten :+ . Vanaf welke kant rij jij er in?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 20:50

Mo dat wil ik ook, maar ja strand is wel heel ver voor mij
Kris leuk zo een paard dat alles kan
MM jammer dat de bruiloftskleren nog niet gelukt zijn
Caro wat vreemd geregeld
Texelse toch pijnlijk hoor

Ik heb heel keurige tijden volgend weekend voor concours. Normaal hebben degene die op stal staan de minst prettige tijden (lees ergens tussen 10 en half 12 's avonds) en ik als M2er dacht dan zal ik wel de laatste worden maar ik heb geluk. Ik start nu rond 7 uur 's avonds en de volgende dag om 1 uur 's middags dus dat is echt wel prima. Zaterdags heb ik dezelfde jury als een week geleden (had toen terecht geen wp) dus ga dat protocol maar even goed bestuderen :Y)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:10

Auw texelse!! Hopelijk valt het allemaal mee :(:)

Hier net alle spullen als cap en laarzen opgeruimd. Voelde wel heel gek.
Maar ben ergens heel blij dat ik morgen geopereerd wordt. Laatste 2 dagen waren hel. Heel veel pijn en bijna niet meer kunnen lopen. (corien en Eef: nog erger Dan in nokere) Kon gisteren niet meer normaal van een paard stappen en op het moment dat ik mijn been over het zadel zwaaide draaide ik door en lanceerde mijzelf 2m verder. Gelukkig ving Jan mij op :Y)
Ben benieuwd hoe ik mij voel morgen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:12

Ow Lau, heel veel sterkte morgen :(:)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:13

Heel veel sterkte morgen Laura!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:15

Heel veel sterke morgen meid! Ik zal aan je denken :(:)

Ik ben moeders een waakhond aan het aansmeren, heb al hele leuke Bullmastiff pups gezien :Y)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:18

even korte reactie. lau heel veel sterkte/succes morgen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:24

lau heel veel sterkte morgen

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:28

Lautje, sterkte morgen!!! Als dat achter de rug is kun je weer gaan aftellen.

Net met m'n pootje in een biotexbadje geweest, dus het wondje is nu wel mooi schoon. Maar die dystrofie doet zo akelig zeer.
Als ik een voorstelling moet maken van mijn voet als ik af ga op wat ik voel, dan is het het 1 prikkende klomp vlees. Ik voel geen model meer in mijn voet, en het trekt door tot in mijn bovenbeen.
Bah, het is weer "terug in de tijd". Net hielp jongste me herinneren dat ik een jaar of 2 terug ook een keer zo'n terugslag gehad heb toen ik een bank op mijn verkeerde voet liet vallen. Ik kan het me niet meer herinneren, maar toen werd het na een paar dagen ook weer langzaamaan beter, dus daar hoop ik nu ook op. Het vervelende is dat mijn voet in zo'n situatie niet naar bed wil. Dan kan ik geen dekbed verdragen en kan mijn voet ook nergens op liggen, dus dan lig ik op mijn zij, en hangt mijn been buitenboord. En daar krijg je weer pijn in je heup en je rug van. Bah, ik voel me nu 130!!!! En nu stop ik met zeuren en mopperen. sorry.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 21:28

Sterkte en succes morgen Lau. Natuurlijk ook de rest van het verdere herstel.