Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

had anders om half 6 mijn bed uitgemoeten en dat had ik echt niet getrokken haha.
!
. Eef_Bam schreef:Sim: Ik ben nog steeds benieuwd hoe lang jij electrolyten van tevoren geeft/ vind dat ik ze zou moeten geven? Ik geef ze volgens de gebruiksaanwijzing, de dag ervoor, de dag zelf en de dag daarna.

. Ik zag dat Noor het ook al eerder geeft, ik ga vrijdag even langs om te kijken bij Bam dus ik denk dat ik het hem dan gelijk geef. Vorig jaar voerde ik het al in poedervorm door de slobber van pavo en nu in kleine brokjes van Pavo, is ook ietsje handiger meenemen op wedstrijd. Drinken zit bij die van mij wel goed gelukkig, die zuipt en plast zich een eind in de rondte op wedstrijd
.
! 

En was gelukkig ook super braaf, wel zo prettig voor m'n knie.
En ben nu ook startkaartlid bij een vereniging, dus heb ook niet meer dat ik sowieso paar keer per week een bak heb om in te rijden. Maar ben er zelf ook erg blij mee! 

En ik neem appelsap mee voor door Jer zijn water, dan drinkt hij wel. Vorig jaar stond bij Oudkarspel ook een grote bak met (regen)water en dat is natuurlijk het lekkerst