Ben weer terug uit Bodegraven. Toen ik daar aankwam hebben we eerst mijn zadels bekeken op Vorstin en heb ik met beide zadels even gereden. Mijn dressuurzadel (Euroriding Diamant) was te lang, had te weinig ruimte in het tussenkanaal en gaf teveel druk aan de achterkant. Met doorzitten kwam ze gelijk behoorlijk terug in tempo en liep ze een beetje boos te doen. Mijn springzadel (Passier Paragon) lag goed. Daarmee was doorzitten ook geen probleem

Ik mag de komende 4 weken licht dressuurwerk (B) doen, een kwartiertje stappen en daarna een half uurtje rijden met mijn springzadel. Over een maand moet ik terugkomen, en hopen we dat ze verbeterd is. Als ze nog niet verbeterd is, mag ze een stuk minder doen. Hij wilde ook graag ontstekingsremmers in de rug spuiten, maar dat hebben mijn instructrice en een andere dierenarts afgeraden. Hebben jullie daar ervaring mee?
Ik ben iig blij dat ze niet helemaal stil hoeft te staan. Ik ga zowiezo rustig aan doen:
3x rijden, 2x longeren, 1x vrij, 1x stappen onder het zadel per week. Hopelijk verbetert ze snel, maar dat weten we pas over een maand.
Goed bezig Vief!
Balen dat er nog niets gevonden is Andrea

Fijn dat je laptop binnen is Lotte! Balen dat Wolin het nog niet naar haar zin heeft
Mooie foto's van Sofie Kim!!