[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:21

Lekker gewinkeld dus Haha!
Leuk Ja Je hoor ziet er ook lekker 's zomers uit!!

Lipso liep in het begin gelijk lekker los en ontspannen. Dus geen stijve spiertjes van gisteren ofzo Lachen Daarna met het oppakken werd hij wel weer wat sterk. En kreeg hij wat praatjes. Hij is echt even in de turbo-stemming. Want zodra ik mijn hand ontspande ging hij gelijk weer heel sneaky telkens wat harder. Morgen nog maar even een dagje basiswerk met extra veel overgangen inlassen Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:29

Ziet er leuk uit Kim die brillen Ja

@ vief: jammer dat Lipso wat sterk was af en toe. Basiswerk in lassen zou idd wel eens kunnen helpen

Net Rocky weggebracht. K had het er niet eens moeilijk mee... K heb er wel vrede mee. Hij krijgt het daar goed, wordt goed verwend en getroeteld en waarsch een tijd dooor een klein meisje gereden. Alle pensionklanten waren meteen weg van hem, erg grappig. Hij heeft voorlopig een mega stal van 4x4 waar die zowat in verzuipt Lachen
Ik ga zo maar es douchen en ff een dutje doen. Vnvd bill's bar! Ben benieuwd of ik het vol ga houden.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-07 19:32

Hilde: Balen zeg, van uk.
Rowo: Spannend zeg Lachen
Kim: leuke schoenen en zonnebrillen Lachen
Jitske: succes morgen!

Mijn les ging echt zo goed, vooral het wijken Haha! (A)

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:33

Doei!

Leuk Kim!
Rowo, Rocky ging toch naar je oom en tante? Of heb ik dat nu mis? En wat willen de kopers voor Pino eigenlijk met haar gaan doen? De sport weer in?

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:48

Kim, wat een leuke spulletjes Lachen

Hilde: Hopelijk is uk snel weer goed!

Rowo: veel plezier in Bill Haha! Mijn vriendje gaat vanavond ook. Dus als je een erruug seksie jongen ziet... Knipoog

Vief: Fijn dat je lekker gesprongen hebt Lachen

Ik heb vandaag na Chaam weer voor het eerst op Sunny gezeten. Haar been is weer helemaal in orde. Ze was ontzettend fanatiek..heel grappig!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 19:54

Pas maar op Renske, straks gaat Rowo er met je lover vandoor.....

dit is uiteraard als geintje bedoeld!!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:05

*LOL* !

Fijn dat Sunny weer goed was Lachen

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:11

Woow jij hebt veel paarden Bloos
Ook hele mooie Knipoog

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:37

Simmie schreef:
Pas maar op Renske, straks gaat Rowo er met je lover vandoor.....

dit is uiteraard als geintje bedoeld!!

Haha Haha! Mijn vriend gaat ook mee dus denk niet dat ie het zo waardeert als ik dat doe Knipoog

@ IS: rocky is idd nu bij mijn oom en tante. Ze hebben een pension -en opfokstal in Weerselo. ( www.johannahoeve.info ) En wat die mensen met Pino willen doen weet ik eigenlijk niet, ik neem aan in de sport. Aangezien ze een film willen hebben van hoe ze loopt, springt enz. Het contact met die mensen loopt via Harrie (de man waar ik voor rijd).

Zal morgen eens wat foto's plaatsen van onze 2 jarige van Rubiquil. Had hem al een tijdje nie gezien, maar dat is me ook een kameel geworden Bloos Die wordt echt heel groot!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:44

Oh, oke Lachen.
Ben benieuwd hoe dat verder afloopt met Pino! Zal toch wel heel stoer zijn Cool
Ik blijf vanavond maar een avondje thuis. Ben afgelopen weken te veel uit geweest Tong uitsteken Mijn geld raakt een beetje op.. Schijnheilig
Achja, en mijn zusje moet morgen 8.15(of 7.15, ligt eraan hoe je het bekijkt Tong uitsteken) parcours verkennen in Ambt Delden. Ik denk dat ik maar meega, dus kan ik wel een beetje rust gebruiken Ja

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:47

nou mars staat weer helemaal klaar voor morgen

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 20:54

zo, vanavond een filmavondje @ my place
kreeg vanmiddag een smsje, het eerste veulen is geboren Haha! een merrieveulen, en alles is goed gegaan.. ik heb al een naamsuggestie gedaan: chicita..
ben benieuwd ,morgen lekker kijken ^^

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:00

leuek naam!!
en foto;s maken he Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:01

jah als de mams het goed vind ga ik wel beetje foto's maken.. wel met mn mobiel, maar opzich lukt dat denk ik wel

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:20

leuke naam! Ben heel benieuwd naar de foto's Haha!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:23

Ik heb net heel ontspannen Loempia even gereden. Lekker laag met neusje ervoor. Deed hij fijn Ja. Heb maar een half uurtje gereden ofzo Lachen.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:32

Haha Simmie, ik vertrouw hem volledig Haha!

Fijn dat het gedo ging Kim.

Ik ga vanavond voor de vernadering maar weer leren! Ik dacht vanmiddag tijd te hebben om te leren. Zegt mijn moeder om half 11: je moet patat bakken in de manege tot 3 uur. Helemaal vergeten... daar ging mijn middag dus!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 21:35

kim: fijn dat loempia goed liep!
renske: haha daar ging je middag Haha!

Ik ben vandaag heel goed bezig geweest. Ben zowat de hele dag bezig geweest met me huiswerk. Moet maandag een portfolio inleveren, ben alleen bang dat ik het niet af krijg Nagelbijten / Gniffelen

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 22:59

Zo ik ben bij gelezen....
Vief: Gaat weer ff back to basic met Lipso Knipoog
Kim: Leuk, krijg helemaal zin in de zomer van je zonnebrillen Cool
Gomir: Nowie doet het vast super!
Er is een veulentje geboren, indoor brabant is bezocht, Pino moet auditie doen voor sesamstraat in Amerika Tong uitsteken en anders komt er een kleine Pino Haha!

Ik heb vandaag voor het eerst Waula gereden zonder eerst te longeren en voor het eerst een ander erbij in de bak, en wederom was ze SUPERBRAAF!! Lovers
Laros is helemaal favoriet bij de merries dus misschien is hij daarom zo vreselijk dwars Duivel

Ik ga naar bed moet morgen met een pension/lesklant mee naar Wanroij voor Gehandicapetn wedstrijd. Half 7 gaat mijn wekker Gaaaap

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:22

Goeie avond Lachen!
Bijgelezen..
Kim, leuke schoentjes en ook erg leuke zonnebrillen!!
Snoekiej, ben benieuwd naar de foto's van het veulen Haha!!
Wat fijn van Waula JJ!

Vanochtend Joery gereden, daarna getoilleteerd enz. En vanmiddag de cross 2x gelopen! Heb er super veel zin in! Daarstraks ook al de auto ingeruimd, dus dat hoef ik morgen ochtend ook niet meer te doen!!

Ik ga mijn bedje ook maar opzoeken, aangezien de wekker morgen ochtend lekker vroeg gaat en de tijd ook verzet word!!
Wedstrijdgangers: Veel succes Lachen!!

Doei!

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:28

Hallo allemaal ! Haha!

Ik ben net terug van het NK springen in Ermelo,

Ik werd om half 8 wakker, ging meteen de paardjes voeren enz.
daarna even zelf eten.. en aankleden zodat de paardjes even rustig hun eten konden opeten..
Daarna ging ik blackje wassen & knotten maken.. toen nog even snel m'n spulletjes poetsen.. en alles in de auto zetten.. Toen ik dat gedaan had ging ik Blackje ook maar in de trailer zetten.. en toen opweg naar Ermelo !

Toen we daar aankwamen.. en ik uit de auto stapten.. kon ik echt bijna niet meer op m'n benen staan.. echt zo zenuwachtig.. gelukkig waren we ruim optijd, dus had ik nog 2 uur om even rustig rond te kijken.. en Blackje optezadelen en rustig te gaan losrijden.. m'n vriendin moest om half 2 starten in de L D/E maar had helaas 2 balkjes in het klassiek parcours...

Het losrijden ging best wel goed.. hij was erg braaf.. heel rustig en helemaal niet gespannen.. en gelukkig was ik toen ook niet meer zenuwachtig ! Toen moest ik snel parcours gaan lopen want ik moest al als 2e starten, dus ik snel parcours lopen.. en hoog dat ik het vond ! Bloos! Toen kwamen de zenuwen opeens weer terug ! en niet zo'n klein beetje ook ! vooral hindernis 10 vond ik verschrikkelijk eng ! een super hoge oxer.. ( Toen ik eenmaal op Blackje zat viel het eigenlijk wel mee Knipoog )

Maargoed.. ik ging na het parcours lopen weer terug naar Blackje, heb nog snel eventjes wat sprongetjes genomen, en ben toen naar de ingang van de ring gegaan.. Het meisje voor me had 2 balken.. dus ik dacht nou.. dan zal het bij mij ook wel niks worden..

Het viel me nog mee dat Blackje helemaal niet heel erg kijkerig was.. hij ging netjes naar de jury, en was nog steeds erg ontspannen.. toen ging de bel.. en mochten we beginnen..

Blackje sprong echt super goed, ik had onze afstanden heel goed bekeken.. en kwamen overal echt perfect uit ! zelfs het moeilijke lijntje waar ik zo bang voor was sprong hij goed ! en ook de laatste hindernis die hoge oxer ! Helemaal foutloos !! Haha! Ik was zo blij !!

maarja.. omdat er nog 28 moesten rijden ging ik ook maar even kijken naar m'n concurenten Knipoog
er waren er uiteindelijk 13 foutloos.. dus ik ging maar weer snel naar Blackje toe om hem weer even losterijden.. en weer even wat hindernisjes te springen..

Ik moest als 1e starten in de barrage.. echt poedersuiker dus.. maargoed.. ik ging gewoon iig op foutloos en ook nog wel een beetje snel ! Ik heb eventjes op 1 gestaan.. maar uiteindelijk hebben 2 mensen me ingehaalt.. 1 die nog niet eens 1 seconde sneller was, en 1 die 3,5 seconde sneller was... wel jammer dat ik net niet ietsje meer had doorgereden want dan was ik 2e en dus reserve kampioen geweest.. maarja ik moet niet zeuren 3e van Nederland vind ik ook fantasties met mijn pas 7 jarige Blackje Lachen !!

foto's volgen nog Knipoog

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:37

Super zeg!!!

Gefeliciteerd met je mooie resultaat Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 23:48

Netjes zeg!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 01:51

Gefeliciteerd met je derde plek!
Als eerste starten in de barrage is met dit soort dingen niet zo fijn, maar je hebt er aan de andere kant ook wel weer minder druk op staan dan als laatste starter Clown

JJ: super dat Waula zo braaf blijft Ja

Ik heb vandaag fijn gereden. Had een balkje in het M HC en ook één in het Z. Stond nog een hele tijd tweede, maar de laatste ruiters in het ZZ reden nog even foutloos en toen zat ik er net niet meer bij. Maakt ook helemaal niets uit, vond het wel een keer leuk om het ZZ ook te zien(normaal ben ik dan altijd aan het afzadelen Clown ).

Ik ga maar eens slapen, heb allemaal fanatieke plannen voor morgen *LOL*
Vanavond na wedstrijd meteen door gegaan naar mijn werk om een collega af te lossen die een feestje had, weinig gedaan dus vandaag Clown Morgen moet ik om half drie beginnen dus dan is het wel de bedoeling om voor die tijd wat zinnigs te doen Bloos

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 05:25

Morning, wij vertrekken zo richting Chaam Lachen