tja het is wel even moeilijk natuurlijk... maar gelukkig heb je wat afleiding met je nieuwe paardje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Biertabje schreef:Als we ook nog even Finland opzoeken kan ik ook wel mee, daar moet nog ergens een pony lopen die van ons geweest isnou chantal...zullen we dan samen eens naar Zweden en dan door naar Denemarken?

Citaat:tja het is wel even moeilijk natuurlijk... maar gelukkig heb je wat afleiding met je nieuwe paardje

We gingen nu eindelijk een keer springpaarden bekijken en hebben ook vrijspringen beoordeeld(ipv altijd dat stomme vrij bewegen waar ik niets van bak
).
(en jollyjoker ook
)

Heel veel sterkte 
Wat stoer trouwens dat je in Gorssel voor het eerst L gaat starten!
Ik had vandaag mentorgesprekje.. Voor het eerst eens een keer geen gezeur, hij kon zelfs om m'n 2.8 voor wiskunde lachen 
)
Ik d8 dat die afkorting van jullie stond voor: laatste stuntdag ofzoiets
En dan moet ik naar de dokter .. Heb nogal allergische reacties op wat insectenbeten. even pilletjes halen ofzo. 
Gister van half drie-elf, vandaag van half negen-half twaalf en weer van half drie-elf.
(is een heel minuscuul bijvak en daar moet alles nu op wachten...)

Toen moest ik maar rondjes gaan galopperen aan de andere kant van de bak.. Maar daar zat zo'n legioem bakkabouters dat ik op de een of andere manier telkens weer aan de andere kant van de bak zat 

Ben inmiddels al
Canter schreef:Hallo Ammi, gezellig! En wat we altijd als eerste vragen: vertel eens wat over jezelf?!![]()
Jee Sjaan, Zweden! Ik kan me voorstellen dat je even moest slikken.
Al die schoolverhalen zijn wel grappig hoor, het lijkt voor mij echt al weer eeuwen geleden!![]()
Morgen weer lekker trainen bij Wendela, kijken of we Junior nog een beetje dapper kunnen maken.
heb haar nu bijna 4 jaar (in de zomervakantie 4 jaar) uhm kreeg haar als 2½ jarige merrie, drachtig en al. Nouja een prachtig hengstveulentje is er uit gekomen (foto's zie profiel: Ventje). Hij is nu 3 jaar
Toen ze 4 was gaan beleren, erg veel problemen gehad, gewoon een heel uur blijven bokken en dan ban jij dood op en zij ook van niks doen. Uiteindelijk ging het beter en in Februari 2005 voor t eerst met haar gestart in B dressuur. Dat jaar 7 a 8 wedstrijden gereden, toen waren we B+10. We rijden nu nog onderlinge wedstrijdjes/oefenparcoursen springen mijn plannen zijn toch eind outdoor seizoen officieel te gaan springen. En ja het crossen, is nu nog beetje als afwisseling maar augustus eerste oefencross en dan toch wel paar keer officieel
Per & ik zijn nu L1 + 5
Rij met Per in een Rabo jeugdstimulerings plan. Aan die lessen hebben we samen erg veel en merk echt dat we ook steeds meer vooruit gaan en dat we van elkaar leren 
En ooit komt Ventje ook deze kant op maar wat ik er uit begreep gaat ie in de zomer naar Maarse (Jaja dé Justin
de mensen waar Picolientje/Pigoletta van is, daar is Per en Vent ook van
) Nouja voor foto's zie profiel etc
jaa ik heb niet veel tijd want ik ga zo weer van de comp af.. dus verder lees ik alles vanavond wel