Mijn thee staat braaf te trekken. Mijn huisgenoten vinden het allemaal maar wat grappig, maar ja die herkennen nog geen andijvie als hij niet voorgesneden uit een zak komt...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dat is wel heel erg!
Al doe ik ook niet zo actief mee meer hoor 
Ik heb Denzel vorige week de dag na de les vrij gegeven. Zondag stapte ik er weer op, maar was hij vrij gespannen en schrikachtig. Ben dus na een kwartiertje er maar weer afgestapt, en heb hem nog twee dagen vrij gegeven. Ik denk dat hij toch meer 'van slag' was dan ik dacht van de les. Gister heb ik hem weer gelongeerd, en vandaag er weer op gekropen. Hij ging weer een stuk lekkerder
Hij vond nog wel wat dingetjes in de bak spannend, maar was over het algemeen weer veel relaxter

Ik zeg niet dat vliegenspray op de dopinglijst staat he. Heb alleen gezegd dat er bij de Anky variant staat '' 100% doping vrij'' niet dat de anderen dus doping zijn!!! 
( = nagelbijten in dit geval)
ik schijt 17 kleuren op de snelweg! En Geert mag met mij erin echt niet harder als 120 km met zn bmw!
)
Het zou ook bloedzuiverend zijn daarnaast, maar dat is voor mij niet de reden dat ik het geef. Appelazijn zou ook kunnen, maar dit is een heel stuk goedkoper en heb gelukkig niet zo'n moeilijke eter

was erg hard nodig!
oeps. Maar waarom wordt het dan verboden? Ik trok namelijk de conclusie dat de rest niet meer mocht omdat het als doping gezien werd.