Ik heb dus echt niks met komkommers.. Dat vind ik van die onnozele dingen Mijn thee staat braaf te trekken. Mijn huisgenoten vinden het allemaal maar wat grappig, maar ja die herkennen nog geen andijvie als hij niet voorgesneden uit een zak komt...
Goeiemiddag! Gezellig dat je er weer bent Mootje Al doe ik ook niet zo actief mee meer hoor Las dat het met de meesten allemaal goed gaat, super Ik heb Denzel vorige week de dag na de les vrij gegeven. Zondag stapte ik er weer op, maar was hij vrij gespannen en schrikachtig. Ben dus na een kwartiertje er maar weer afgestapt, en heb hem nog twee dagen vrij gegeven. Ik denk dat hij toch meer 'van slag' was dan ik dacht van de les. Gister heb ik hem weer gelongeerd, en vandaag er weer op gekropen. Hij ging weer een stuk lekkerder Hij vond nog wel wat dingetjes in de bak spannend, maar was over het algemeen weer veel relaxter
sanurie
Geplaatst: 12-04-12 16:52
Middag!
TG: Apart dat Bari dat vervelend vind. Noor: Fijn dat Jer niet meer stinkt! Mirthe: Mooie foto! Ik ben wel ook van de grote concoursen. Ik zoek vaak geen kleine meer uit. Vooral met springen niet!! EB: Leuk je 2e rijdles!! Renske: 3*** cross, top hooor!!! Karen: Dat is fijn!! Jakkie, brandnetels(thee). Echt niet dat ik dat drink Vief: Slimme huisgenoten Snoek: Fijn dat Denzel weer wat rustiger was!
Ben ik op stal, shot hoofdstel ligt nog thuis want had hem ff gepoetst voor morgen. Sta ik eenmaal in de bak gaat het regenen.... Maar toch maar ven door gegaan. Beetje regen gaan we niet dood van. Dus paardje heeft weer 20 min aan de longe gelopen. Zo richtingen Maarsbergen om de cross te lopen
muts_marijke
Geplaatst: 12-04-12 17:03
Heey dames!
@ Beli wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd. @ BV moet je op je werk even zeggen dat ze het echt goed na moeten kijken. Staat een behoorlijke boete op PER product wat foutief in de schappen ligt @ Noor fijn dat je erachter bent gekomen hoe Jer aan zn ''frisse'' adem kwam! @ Annetje jij moet effe goed lezen Ik zeg niet dat vliegenspray op de dopinglijst staat he. Heb alleen gezegd dat er bij de Anky variant staat '' 100% doping vrij'' niet dat de anderen dus doping zijn!!! @ Margriet raar hoor die tintelende vingers. Laat Roelof maar goed oppassen @ Mistid mooie foto van Beau! @ Eef_bam lekker joh als je rijles zo vlot gaat! En direct de snelweg op ( = nagelbijten in dit geval) @ Noor hahaha dan stoor jij je gruwelijk aan mij in de auto ik schijt 17 kleuren op de snelweg! En Geert mag met mij erin echt niet harder als 120 km met zn bmw! @ Renske goed bezig met Sunny dus! Toppertjes! @ TG fijn dat je het goed hebt kunnen regelen voor Vos! @ Mootje bah komkommerwater... ben gek op komkommers maar niet in mn water! Heb je trouwens mn PB nog gelezen? @ Vief misschien had je mijn vorige vraag niet gezien, waarom geef je azijn? (puur uit belangstelling, ik ben gek op huis-tuin en keuken middeltjes ) @ Snoek super om te horen hoe goed jij met Denzel op weg bent!
viefdepief
Geplaatst: 12-04-12 17:32
Had ik inderdaad overheen gelezen Marijke. Woll krijgt het omdat azijn de eiwitten uit de brok wat afbreekt. Ze is al wat dik en wil niet dat ze te veel eiwitten binnen krijgt, vandaar Het zou ook bloedzuiverend zijn daarnaast, maar dat is voor mij niet de reden dat ik het geef. Appelazijn zou ook kunnen, maar dit is een heel stuk goedkoper en heb gelukkig niet zo'n moeilijke eter
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 12-04-12 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Mootje
Geplaatst: 12-04-12 17:33
Welke pb, Marijke, de laatste? Heb ze iig wel allemaal gelezen Zoals het er nu uitziet hebben Ka en ik zaterdag vrij Snoek!
Mijn pakketje van h&m is gewoon door de postbus heen gefrommeld door de pakketbezorger
viefdepief
Geplaatst: 12-04-12 17:42
Hoe zo zouden jullie opeens vrij hebben? Wel balen van je pakketje, postbodes zijn zo lomp soms...
Ik ga maar eens even wat leuks aantrekken en dan naar Apeldoorn voor een verjaardag
Resnke wat gaaf TG fijn dat het met de verzekering geregeld is
Ik heb vandaag even met Ferrose gesprongen. Eerst met in-uitjes gewerkt en daarna omgebouwd naar een triple. In-uitjes vond ze maar stom (deed ze verder wel) maar dat ze klaar was met de triple was ze het echt niet mee eens. Ze bleef maar kijken en er naar toe gaan van die moet nog wel een paar keer
ik kan het deze week echt niet allemaal bijbenen... lange dagen, vreemde tijden, veel drukte, weinig slapen etc......
afgelopen week ook gesprongen met schimpie, paard leert snel en doet het goed... veulen groeit ook flink en komende weekend weer 2 uitgeteld..(lijkt er nog niet echt op...
heb af en toe wel bijgelezen, maar van reageren kwam het helaas niet.. (sorry...)
Blingh gaat vanavond op internet, aantal hele mooie foto's gekregen, dus het kan gebeuren!
Sinds wanneer staat Schimpie bij jou, weule Vief, alles heeft het overleefd, gelukkig.... Ik had nog maar 1 passende en niet half-vergane bh, dus heb 6 bhs besteld was erg hard nodig!
Annetje
Geplaatst: 12-04-12 17:53
Ik las supernieuws van TG Wolles krijgt prikkelplantjes te eten moo drinkt liever komkommer Snoek apart dat hij na de les meer gespannen was. Heb je in de les iets engs/moeilijks gedaan waar de spanning vandaan kan komen? Mm haha ik trok een te snelle conclusie dus oeps. Maar waarom wordt het dan verboden? Ik trok namelijk de conclusie dat de rest niet meer mocht omdat het als doping gezien werd. Weule heeft het druk en een paard te koop Joki leuk dat ze nu zo lekker aanpakt
ik had heel saai college en moet eigenlijk mijn trein halen, maar heb geen zin om door de regen te moeten lopen... Luie donder ben ik ook
Anne, de Europese unie heeft inmiddels besloten dat de vliegensprays insecticiden zijn. Bedenk mij nu dat het gaat om de ingrediënten en niet om de samengestelde sprays Welke gebruik jij normaal gesproken?
Haha, inderdaad! Hoe lang doen jullie trouwens met de dingen? Hoorde de verkoopster bij de Livera zeggen dat een bh gemiddeld een jaar meegaat. Ik heb sommige toch echt een jaar of 8/9 voordat ik ze vorige week een enkeltje prullenbak had gegeven
Bedankt Marijke Annetje, de les was op ander terrein, en dit was voor het eerst dat ik Denzel mee nam naar ander terrein. Dus ik denk dat dat toch wel wat indruk heeft gemaakt.
@ Mootje, ik doe er ook wel een jaar of 3/4 mee ofzo @ Vief, veel plezier! @ Joki, fijn dat het lekker ging @ Weule, spannend!