[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 11:50

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:55

Jeetje.. Dat is zeker een nachtmerrie Noor!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:02

ik zag het net, echt vreselijk!

en gio is ava geworden :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:08

Morgen!
Gister dressuurles gehad, en dat ging erg goed :D

Noor: Dat is zeker een nachtmerrie!
Caro: Gave ava!
Mirthe: Toch weer mooi een wp erbij in het M
Hilde: Gefeliciteerd met je wp

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:30

GRRR, was ik al twee keer begonnen aan mn bijleesactie en tot twee keer toe was het allemaal ineens weg :(
Nu ga ik dus maar even in Word typen.

Evelien: Kan me voorstellen dat je geen zin had om schoon te gaan maken, is ook niet de leukste bezigheid die je je kunt bedenken.
Lau: Maar goed dat je je standen zelf goed bijhoudt. Dat zal met verschillende paarden vooral nog wel eens misgaan bij de KNHS. Toch lastig als je een klasse hoger wil gaan starten en de KNHS vindt dat je te weinig winstpunten hebt.
Evelien: Da’s wel mooi makkelijk. Maar één keer hoeven vlechten voor twee dressuurwedstrijden.
Marijke: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Hopelijk krijg je nu geen terugslag meer.
Mirthe: Ff lekker geshopt bij de Makro dus. Waar had je zoveel kauwgum voor nodig? :P Weekendje naar concours waar ook nog feesten zijn klinkt als een goed idee!
Kim: Balen van je tentamen, altijd vervelend als het niet zo gaat als je gewild had.
Sussie: Weltsieger houdt dus niet van regen. Mooi dat je hem even hebt laten bikkelen, moet ie maar aan wennen ;-)
Texelse: Klinkt als een mooie cross met mooie hindernissen! Helaas is het wel wat ver vanaf hier. Al kan ik dit jaar toch sowieso niet meedoen vanwege m’n knie.
Bvw: Mooi dat ze je Engels begrepen hebben en het naar je op gaan sturen!
Evelien: Heb je al een foto van je outfit met je nieuwe CO? Vind die caps altijd wel mooi chique staan.
Evie: Dat komt vast wel goed met Bam in die stallen, kan hij mooi vriendjes maken ;-)
Bvw: Verstandig dat je Erik dan maar laat castreren. Helemaal alleen opgroeien is ook niks voor dat jonge spul.
Sim: Ik ben al aan het rondkijken voor een stevige en redelijk hoge opstap. Gelukkig hebben we nu wel een bak thuis, dan kan ik toch makkelijker even gaan rijden dan wanneer ik eerst een heel stuk over de weg naar een rijhal zou moeten rijden en daar weer een aantal keren zou moeten op- en afstappen (deur open en dicht maken etc).
Lau: Leuk dat je met Belisar gaat starten! Ben je van plan om al snel op wedstrijd te gaan?
San: Het was m’n voorste kruisband, van m’n linkerknie. Dus dat wordt extra opletten met opstappen. Scheelt het eigenlijk nog veel of je je voorste of je achterste kruisband scheurt?
Mo: Jammer dat het weekend niet onverdeeld positief was. Je leert elkaar idd wel goed kennen als je meer dan één dag op elkaars lip zit.
Snoek: Fijn dat je inmiddels wat duidelijkheid hebt. Hoop echt voor je dat het nu beter gaat worden.
Sarah: Dat lijkt me echt een rotklus, zoveel afwas moeten doen.
Texelse: Bedankt voor de uitleg, weet ik ook weer wat een boet, een tuunwal en een kolk zijn.
Corine: Heerlijk dat je dan zo dicht bij het strand zit, kun je tenminste eens echt even goed galopperen en galoptraining doen.
Caro: Gelukkig maar dat je dan eventcreme hebt weten te scoren.
Lau: Toch weer mooi een wp voor allebei de paarden dus. Hetje kan ook nog zo het Z in :P
San: Je oog heeft toch wel een flinke klap gehad zo te zien. Stoute What.. En super dat je L kan starten in Vlietland!
Anne: Wat vervelend dat Vies zo gevoelig is voor al die beestjes/steken. Toch maar een vliegendekentje erover de volgende keer dan maar met buitenrijden.
Joki: Fijn dat de paardjes verhuisd zijn en het goed ging. Gelukkig maar dat het paard van je moeder wat steun heeft aan Ferrose.
Evie: Dat is nog eens service! Moet zeggen dat ze bij de Divoza waar ik altijd heen ga ook heel nette service hebben, daar heb ik nog nooit iets over te klagen gehad. :)
Evelien: Iets reactie op twee kalmeringsspuiten? Hij weet van geen ophouden dus. Toch mooi weer een winstpuntje gereden.
San: Ik twijfel nog steeds of ik naar Renswoude zal gaan kijken. Mag wel weer auto gaan rijden, maar lang staan gaat nog niet zo handig, dus ik twijfel nog..
Benthe: Zo slecht geslapen door de pijn aan je hand?
Hilde: Mooie wedstrijdresultaten, Uk gaat lekker dus?!
Mirthe: Vos heeft toch al een hoop bijgeleerd als ik het zo hoor. Tijdje terug was het nog wel eens moeilijk om een L-parcours door te komen en afgelopen weken heb je toch eigenlijk steeds hele nette resultaten in het M. :)
TG: Misschien eens een dichte martingaal proberen bij Schimpie?
Noor: Wat een naar bericht van die brand op die eventingstal ;(

Zo, bijleesactie is uiteindelijk toch nog gelukt met behulp van Word :+
Zal zo misschien maar eens beginnen met tuig uitzoeken en invetten. De zadelkamer begint al iets meer vorm te krijgen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:49

_/-\o_ _/-\o_ Voor Jitske

Ik ben gebeld dat de merrie met een beetje mazzel morgen geïnsemineerd wordt. Hopelijk kan ik der dan zondag halen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 12:58

Goede bijlleesactie Jitske!!
Roos ik hoop voor je dat het lukt en dat je dit jaar wat meer geluk hebt!

Ik ben helemaal blij, heb ontdekt dat wanneer ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop dat ik dan op de laptop op het internet van mijn telefoon kan!!! *\o/* Veel handiger dan alles via dat kleine schermpje te moeten doen!

Kan dus nu ook weer wat meer typen......

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:02

Dat is idd een stuk handiger dan via de telefoon op internet Billy!
Ben je al een beetje gewend in je nieuwe huisje en de paardjes in hun nieuwe stallen?

Roos, dat zou wel mooi zijn als je haar zondag weer op kunt halen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:08

Wauw wat een bijlees actie Jits! Achterste kruisband is idd veel moeilijker en veel langer herstel. Wel super dat je over 6 weken weer zou mogen beginnen. Zo lief was mijn arts niet ^) Overigens is het wel een aanrader om voortaan met kruk op te stappen. Bij mij was het ook de linkerknie en nu pas na 1,5jaar doet opstappen geen pijn meer zonder kruk.

Mijn nieuwe wedstrijdblouse is binnengekomen. Zit helemaal thuis tekwijlen :))

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:10

Was de laatste tijd al vaker met kruk aan het opstappen, en dat ga ik er voorlopig ook echt wel inhouden, zeker met die knie. Ga ook maar eens kijken voor iets dat ik makkelijk mee kan nemen op concours om op te stappen, het duurt nog wel even voor m'n knie volledig hersteld is.

Lau, heb jij later trouwens nog last gekregen van die kram?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:11

Lau, wat kosten die jasjes bij bookster ongeveer?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:12

Foto Laura!!!!

Jitske ik begin wel te wennen hier al wil ik toch wel erg graag een baan hebben nu... En Bathmen blijft toch ook wel erg trekken, maar ach ik zit hier prima en voorlopig ben ik er erg blij mee!
Paarden gaan gelukkig goed op hun nieuwe stal, al moeten ze wel een beetje wennen dat er ineens zoveel andere paarden bij zijn. Ze plakken ineens heel erg aan elkaar. Gelukkig is het een hele rustige pensionstal dus daar ben ik blij mee. Ze hebben er een stapmolen en ik denk dat ik nu al niet meer zonder zou kunnen ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:13

Ja, die kram had ik heel veel last van. Kon ook eigenlijk niet meer crossen ermee en is er toen na een jaar uitgehaald net als mijn laatste stukje meniscus. Kon toen na 8 dagen weer gewoon rijden na die operatie.

Roos: Ik was geloof ik 300 pond kwijt. Maar had een dure stof gekozen.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:14

_Jitske_ schreef:
Was de laatste tijd al vaker met kruk aan het opstappen, en dat ga ik er voorlopig ook echt wel inhouden, zeker met die knie. Ga ook maar eens kijken voor iets dat ik makkelijk mee kan nemen op concours om op te stappen, het duurt nog wel even voor m'n knie volledig hersteld is.

Lau, heb jij later trouwens nog last gekregen van die kram?

Je hebt van die opklapbare krukjes van eurostar en volgens mij heeft divoza ze ook, echt ideaal om mee te nemen!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:14

Afbeelding
Afbeelding

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:15

hel gek, Laura en roze :P

die krukjes zijn trouwens niet erg stevig...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:18

Roos heb even gecheckt, die blauw roze die ik hier plaatste is 265 pond incl verzenden en tax.

billy1

Eef_Bam schreef:

Wel grappig dat jullie allemaal bang zijn dat het niet goed gaat met de paarden. Die van mij staan nu ook on soortgelijke stallen en idd ik was ook bang of het goed zou gaan. Maar het gaat super en mythy is er juist veel rustiger door op stal. Dan is het bij mij wel zo dat mijn twee paarden tussen elkaar een lage wand hebben en aan de andere kan waar andere paarden staan een hoge wand. alle voorwanden zijn wel open. Is wel goed voor de sosciale contacten van de paarden.

_lautje_

Hahah verrassing Bianca :P

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:20

Leuk Lau!!! Ik heb een wit met roze blouse, maar deze is helemaal gaaf!!
Roze is gewoon het allerleukste! (alleen wel jammer dat je het tegenwoordig steeds meer ziet..)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:21

Dank je Lau.

Billy, lijkt mij ook wel gezellig en als mijn merrie niet drachtig zou zijn zou ik er geen probleem mee hebben. Ik was op zoek naar een stalling waar ze een hoekbox kon krijgen of alleen met mijn pony op het land.
Na de ellende van vorig jaar wil ik niet onnodige risico's nemen en mag ze nog minder contact dan anders met vreemde paarden :o

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:22

Wat fijn dat het goed gaat Billy. Hoeveel paarden heb je nu nog om te rijden? Heb je die grote nog?

Nog een paar uurtjes en dan heb ik weekend :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:24

Je ziet idd steeds meer roze ja. Maar het is ook gewoon mooi :Y)

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:26

Thanks voor de tip Billy, zoiets lijkt me idd ideaal om mee op concours te nemen!
Aan de ene kant is paarden op een pensionstal ook wel weer handig soms. Idd een stapmolen is wel erg handig en dat het voeren voor je wordt gedaan scheelt ook wel als je eens een keer ergens heen moet. Wat voor baan zoek je?

Lau: Hoop dat het bij mij meevalt dan qua last hebben van die kram. Al is 8 dagen ook wel te overzien ;)
Kram leek nog best een groot ding op die foto van m'n knie na de operatie.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:27

TeeGee schreef:
Wat fijn dat het goed gaat Billy. Hoeveel paarden heb je nu nog om te rijden? Heb je die grote nog?

Nog een paar uurtjes en dan heb ik weekend :D

Heb nu Mythy nog (maar die staat te koop) en mijn vierjarige. De grote heb ik niet meer, die is van mijn ex en staat nu bij iemand anders.
Tweejarige Roven staat in de opfok en daar beslissen we volgend jaar over wat we er mee gaan doen. Verkopen als tweejarige was iig geen optie dus doen we het maar ff zo.