Dat vind ik inderdaad ook een beetje dubbel bij Rhino.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BuenaVista schreef:Jah, ik ben er weer voor de volle 100%. Gelukkig wel. Was het niks doen, meer dan zat haha.
ahum..... 
)
bvw schreef:ik kom even tussendoor, kwam iets leuk tegen op internet dat ik het wel moet plaatsen!
http://www.flickr.com/photos/41378401@N04/3814469534/

sukkel. 

Hopelijk is het rustig ivm de vakantie.
, dus galoptraining is het probleem niet, en verder gaat "jongste" af en toe naar een crossterrein aan de overkant. Ook wel eens een training mee gepakt van de regio, maar dat is allemaal zo ver weg, dat het hier vandaan bijna niet te doen is. In clubverband wordt er ook wel eens wat georganiseerd. Nu bijvoorbeeld naar de oefencross in PUtten, en ik geloof dat er 10 of 12 hiervandaan heen gaan. Springtraining is al een drama hier op het eiland. Dus 1x in de maand gaat ze naar Franeker voor les, ruim 6 uur onderweg, maar ja, je moet er wat voor over hebben.
mistid schreef:Hier in het noorden weet iedereen wat het inhoudt, maar idd, verder het land in is er weinig over bekend.

Hij had ook mooie nieuwe schoenen, dus alleen nog even stiften opzoeken voor zaterdag.
Zo'n paard moet gewoon ingeslapen worden. Brandwonden zijn echt de ergste wonden. Wat moet dat paard een pijn hebben (gehad).

Ach kunnen we er ook weer een jaar tegenaan!
hij is dus gezakt voor zijn A diploma 
. Er was alleen bij hun thuis ingebroken, niet in de croissanterie zelf. Had wel gehoord over een aantal inbraken hier in het dorp maar daar stond niet bij dat ze de eigenaar waren van die croissanterie.
Mishandeld etc. Geloof dat ze wel 1 of 2 daders hebben kunnen aanhouden.

)
. In Harkema op een prive terrein van een vriendin met ons htc groepje. Ben benieuwd naar hoe Ul zich gaat gedragen
.
heb nogal wat wondjes op mijn benen door een strakke actie van mij