[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienH

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:08

Die passen heel erg goed bij je outfit Lau! Wel een beetje over de top. :P

Dat vind ik inderdaad ook een beetje dubbel bij Rhino.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:13

BuenaVista schreef:
Jah, ik ben er weer voor de volle 100%. Gelukkig wel :). Was het niks doen, meer dan zat haha.

:7 ahum..... ;)

Ik net heerlijk gereden met Blingh.. hij gaat echt lekker, benieuwd hoe het zaterdagavond gaat, dan hebben we 2 dressuurproeven...

@Mistid: lekker dan, die dressuurknol was inderdaad een lachertje van het HTC...., idee is leuk, uitwerking inderdaad nog beter...

@Laura: NEE DIE MAG JIJ NIET!!!

@Dienke/Evelien: wij enten ook niet tegen Rhino, geeft geen 100% garantie en is best duur geintje ook...

@ Sannn: het lijkt mij dan wel dat jij die foto hier MOET plaatsen.... (mooie actie ;) )

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:16

Jeroen: Lief zijn. Ben over een klein kwartiertje bij jouw :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:42

bvw schreef:
ik kom even tussendoor, kwam iets leuk tegen op internet dat ik het wel moet plaatsen!
http://www.flickr.com/photos/41378401@N04/3814469534/

Whohow dat geeft een nieuwe betekenis aan het woord lelijk :D

San, die foto willen we zien!
He wat jammer Dienke, net de verkeerde maat :+
Jaaa Lau, voor bij je crossset!

Ik heb net nog ff met de Vos gevoetbald. Hij lag te rollen, die bal gaat zijn kant op, hij springt op, bokt en gaat bijna op z'n bek over die bal :+ sukkel.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:56

Ik vind het wel een beetje te over de top :P
Mag van moeders al geen roze airjacket omdat ze dat te vindt, laat staan roze laklaarzen :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 18:57

Mirthe: echt een voetbaltalent in de dop dus hahaha!
Lau: iedereen herkent je iig wel met zulke laarzen :+

ben echt nog niks op geschoten met de zienswijze hahah, ach morgen weer een dag :Y)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:03

@ teegee: In het echt heet ik Sanne. Veel zeggen san. En ik noem Urban vaak urie daarvan de naam sanurie

Toch aan het twijfelen of ik dan ook niet een CO neem. Ik moet namelijk een nieuwe cap, maar hoor hier veel positieve dingen. Toch nog even over nadenken.

@ Mirthe: Doet ook een goede bijleesactie. Net zo als mij.
Over HTC, hier alleen maar slechte verhalen. Dus ik begin er mooi niet aan en kost ook nog eens heel veel.

Die laarzen, verschrikkelijk om van te kotsen.
Zo naar stal toe en dan richting manege. Dan eerst mijn pappa weer springen, even wachten en dan mag ik :D Hopelijk is het rustig ivm de vakantie.

Die Tretorn Advanced Boot vind ik wel heel apart. Geen idee of ik dat nou echt mooi vind. Voor crosse misschien wel maar anders niet echt. Maar ik ga mensen, niet te veel praten vanavond anders moet ik weer heel veel bijlezen (top punt van luiheid

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:06

@kim: de overval was op de familie Janse van een croissanterie in Oosterwolde, gemeente Oostelllingerwerf. Nou zo groot is die wereldstad toch niet dat je dat kan missen. ;)
@mistid: crosstrainen, nou ja, wat zal ik zeggen. Het strand is groot genoeg :D , dus galoptraining is het probleem niet, en verder gaat "jongste" af en toe naar een crossterrein aan de overkant. Ook wel eens een training mee gepakt van de regio, maar dat is allemaal zo ver weg, dat het hier vandaan bijna niet te doen is. In clubverband wordt er ook wel eens wat georganiseerd. Nu bijvoorbeeld naar de oefencross in PUtten, en ik geloof dat er 10 of 12 hiervandaan heen gaan. Springtraining is al een drama hier op het eiland. Dus 1x in de maand gaat ze naar Franeker voor les, ruim 6 uur onderweg, maar ja, je moet er wat voor over hebben.
@Noor: tjeetje, da's lekker laarzen uitzoeken zo. "onze paps" kent zijn eigen pincode niet, en heeft ook geen idee waar de hele pinpas is....
@HTC: ik krijg de indruk dat het door het hele land anders mee om gegaan wordt. En zoals zo vaak, is dan misschien wel weer zo, dat de bedoeling wel goed is, maar dat er in de uitvoering best veel aan schort.
@bvw: die laarzen.................. zooooo fout!!!
en van BV nog meer lelijke laarzen!!

meer weet ik echt niet meer.

en nu nog steeds 40 pagina's te gaan..., hopelijk dat ik er in het weekend even lekker voor kan gaan zitten, want eigenlijk ben ik heel nieuwsgierig.

Morgen heel onverwacht op wedstrijd met een van onze jonge pony's. In Oudkarspel schijnen ze in het voorjaar ein in het najaar in de vakantie op vrijdag een dressuurwedstrijd te organiseren. Daar kwam ik gisteravond achter. Nou zijn we al een paar jaar uit de pony's, dus dit is mij helemaal ontgaan. Maar sinds januari wordt 1 van de jonge beestjes best wel met goede resultaten in de wedstrijden uitgebracht, dus moet er weer even in komen. Pony heeft 5 proefjes voor punten gelopen, en 6 winstpunten. Bovendien in de 2e wedstrijd, op de regio, in de 1e proef 1e, en na de 2e proef 3e, dus gaat best leuk. soppen loopt dus weer een halve dag vertraging op

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:12

hoooiii..
Ik ga zoo weer bijlezen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:33

Ik heb net paardlief nog kunnen longeren in het licht. De bak was gelukkig ook weer helemaal goed. Ze deed ook goed haar best, dus ik was tevreden. Ga morgen denk ik proberen even te rijden. Maar dat ligt er een beetje aan hoe 't stuitje morgen is.

Mirthe: Niet arme Vos zo pesten he }:)
Sann: Die foto krijgen we wel te zien toch? O:)
En ik zag al weer te lelijke laarzen voorbij komen :r

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:35

mistid schreef:
Hier in het noorden weet iedereen wat het inhoudt, maar idd, verder het land in is er weinig over bekend.

In NH heb je ook HTC, alleen ben ik daar veeeeel te oud voor :D

BV zouden die laarzen niet van dat meisje uit boer zoekt vrouw zijn (vorig jaar zo'n blond paardenmeisje)

Texelse, als ik moet kiezen tussen soppen of op wedstrijd met een pony dan weet ik het wel :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:44

Avond!
@ Caro: dank voor je pb, zal morgen even kijken :)
Mirthe heeft Vosje gepest en Jeroen heeft lekker gereden.

Ik ook. Jer had er wel weer zin aan! :D Hij had ook mooie nieuwe schoenen, dus alleen nog even stiften opzoeken voor zaterdag.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 21:59

Goedenavond!
Mijn werkgroep vandaag was behoorlijk inspannend en het werd ook al veel persoonlijker. Was blij dat ik nog lekker naar stal kon, weer ff alle spanning kwijtraken. Ik heb net les gehad op Vorstin. Ik moest wel weer wennen. Dat heb ik echt altijd als ik een paar dagen weg ben geweest. Maar de les ging opzich wel goed. Moest haar in het begin gewoon op haar eigen manier laten lopen, maar wel actief en rond. Niet te veel druk proberen te zetten, of haar naar voren proberen te krijgen, maar haar gewoon in haar waarde laten en warm laten draaien. En daarna pas geleidelijk de kracht erin rijden. Morgen weer les, want dat heb ik echt even nodig om deze manier van rijden door te krijgen. Morgen ook weer mijn 'bijrijdpaard' rijden, ook weer leuk. Heb mijn spullen vast in de auto gelegd, dus die kan ik nu niet vergeten! Laat mijn chaps daar ook liggen, dan dwing ik mezelf gelijk om thuis met mijn laarzen te rijden!

Die foto's van dat paard van Vief's post, echt vreselijk :\ Zo'n paard moet gewoon ingeslapen worden. Brandwonden zijn echt de ergste wonden. Wat moet dat paard een pijn hebben (gehad).

Met wie heb je crosstraining in BN afgesproken EB?
Auw Texelse, sterkte met je rug
Fijn dat je lekker gelest hebt Itsme
Kijk, eindelijk goed nieuws Weule!
Wat een lieve ouders heb jij Noor :D
Fijn dat Ul zo lekker ging Mirthe
Succes met lesgeven Dienke. En fijn dat je eindelijk geen last meer hebt!
Haha, strakke actie Sann :+
Gelukkig neem je die 'supermooie' laarzen niet Lau :P

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:05

En weer thuis. Lesgeven ging goed. Kindjes waren lief :)
Net onderweg al een auto gezien die dacht te kunnen zwemmen (lees: op kant in de sloot). Het is hier onwijs mistig. Harder dan 60km per uur kon echt niet.

Ga nu lekker douchen en dan bank hangen. Jeroen is voetbal aan het kijken met broertje... Ik ga wel half slapen denk ik ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:06

Hoi,

Morgen of dit weekend doe ik even een goede bijleesactie. Er is aardig wat geklept vandaag.
Heb dat topic met dat paard gezien. Vreselijk die brandwonden maar hij is wel goed opgeknapt. Vind het ver gaan maar denk dat er wel goede begeleiding is geweest.
Die roze laarzen afschuwelijk, dat linkje met die andere laarzen trouwens ook. Ik ben meer van de zwarte chaps en jophurs.
Ik hoor ook erg wisselende verhalen over HTC.

Ik heb vandaag eindelijk mijn aanvraagformulieren gehad om mijn licentie voor Duitsland aan te vragen. Volgend de KNHS zou er het eea gaan veranderen maar dat is dus niet het geval. Aanvraag voor de licentie kost E30. Voor mensen die interesse hebben in de mail pb mij maar even. Je kan in Duitsland starten als je L SGW in Ned bent en de wp tellen mee.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:29

Goeieavond

Lees wat over het negeren van mensen die niet op een ander reageren. Ik probeer dat zelf niet te doen. Zou het namelijk ook niet leuk vinden als mensen mij negeren.
Super Corien dat jij ook zo'n mooi zadel krijgt!!! Euh koopt! :D
Jeetje wist niet dat op Lipica's zo'n lange levertijd zit. Vind ze wel erg mooi maar kan het bijna niet maken om ze te kopen. ;)
Leuk Mootje dat het goed gaat met die leuke jongen!!!
Madelene ja een keuring is voor 1 jaar. Moest wel wat aan gebeuren (kost weer 600.00 totaal!!) Maar voor dat geld kan ik geen nieuwe-andere auto kopen die 2 paarden mag trekken.
Snoek wat voor training heb jij gedaan? Heeft het je geholpen met de wedstrijd spanning???
Super Vief dat je lekker hebt gegeten. Was er wel iets anders dan vis?
Balen kimdepim dat je bobo eigenlijk niet kwijt wil. Maar hem toch weg moet doen.
Sterkte met je rug texelse!
Gaaf Mendy dat hij zo fijn liep!
Dat vind ik een mooi boek Sanurie! Walchelijk goed!!! Maar als je dan achteraf hoort dat het niet waar is. Vond ik wel een beetje ''jammer''
Super Jeroen dat jullie goed nieuws hebben gehad! Is dat gezeur tenminste een keer klaar.
Hahaha Noor heeft zin om geld uit te geven!! Is altijd leuk! Super gaaf dat jullie zelf een huis laten bouwen!
Wauw Margreet! Das lief!! En natuurlijk super voor Noor!
Zo mirthe! jij bent goed bezig geweest! Van wie heb jij les dan? Wordt zo wel een beetje nieuwsgierig
Sannn die foto willen wij ook zien!!!!
Succes zaterdag Jeroen!

Vandaag moest ik extra werken zodat ik morgen vrij kon zijn. Maar ga morgen wel even naar het werk want de vertegenwoordiger van Kentucky-Sprenger en Cavalor komt. En wil nog graag een mooi jasje. Ze neemt dus van verschillende modellen mijn maat mee. Hopelijk kan ik dan wat makkelijker kiezen.
Net Zeus gereden. Loopt zo fijn in de hals. Maar hij heeft zo'n moeite om in het donker met kunstlicht te lopen. Nog nooit een paard gehad die dat moeilijk vond.
Mijn auto heeft de keuring niet helemaal vlekkeloos overleeft. Heb hem ook nog niet terug. Geert heeft 4 nieuwe banden gekocht en mijn uitlaat moest ook nog helemaal gelast worden. Wordt weer duur grapje. Weet wel dat ik deze maand voor jan l*l heb gewerkt! :( Ach kunnen we er ook weer een jaar tegenaan!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 22:46

Goede avond!!

Lau vin het wel wat voor jou :D
Jeroen fijn dat julie goed nieuws hadden van de gemeente
mo nieuwe telefoon :D hij is dus gezakt voor zijn A diploma :D

SLuit me voor de rest bij mirthe en marijke aan!

Heb even geen fut om te op alles te reageren, kom net binnen paard wel al gedaan maar ben gesloopt.. morgen toch maar even aan geven dat ik er eerder mee kap ( hoorde namelijk dat 2 colegas elke x een bakkie staan te doen, en ik me maar suf haasten en rijden )

Ik ga op bed. Tot morgen lady's! (en gent)

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:41

Texelse: Je had gelijk, het was hier wel in het dorp ;). Er was alleen bij hun thuis ingebroken, niet in de croissanterie zelf. Had wel gehoord over een aantal inbraken hier in het dorp maar daar stond niet bij dat ze de eigenaar waren van die croissanterie.
Het was inderdaad wel raar gegaan :? Mishandeld etc. Geloof dat ze wel 1 of 2 daders hebben kunnen aanhouden.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:48

Weet je wat ik net gedaan heb? Ik heb, op aandringen van pap, een bodyprotector voor Noor besteld, gewoon een zwarte hoor. Dus straks allemaal roepen: Noortje denk om je koortje. _/-\o_ :D

Edit: ik bedoel dus zo'n opblaasding, zo'n airjacket.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 25-02-11 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:52

Hahahahaha. Je bedoelt zo'n air vest? Wauw! Lieve mams heb je Noor!!!

(ik mag ook niet klagen maar toch :D )

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 23:54

Wauw dat is idd heel lief Margreet!
Goed om te weten wat we Noor straks moeten toeroepen bij de finish }:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:01

MargreetW schreef:
Weet je wat ik net gedaan heb? Ik heb, op aandringen van pap, een bodyprotector voor Noor besteld, gewoon een zwarte hoor. Dus straks allemaal roepen: Noortje denk om je koortje. _/-\o_ :D

Nieuwe laarzen, een airjacket, Noor wordt goed verwend hoor ik wel!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:04

Ach, zolang ze nog thuis is..... straks is het over (denk ik).

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:06

Dan wordt het alleen maar erger Margreet!!! Dat merk ik wel aan de mijne!!!!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 00:08

Oja, morgen heb ik mijn eerste echte crosstraining :D . In Harkema op een prive terrein van een vriendin met ons htc groepje. Ben benieuwd naar hoe Ul zich gaat gedragen :o .
Hoop dat ik mijn laarzen ook een beetje normaal aan kan hebben :o heb nogal wat wondjes op mijn benen door een strakke actie van mij :x