Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Denk je dat het goed gaat, komt meneer met allemaal nieuwe oefeningen
ja jij bent ook geen oranje fan
.. ik denk dat het kneveleffect niet prettig is van het bit dat ik heb... Vandaar een Myler.. Ben wel benieuwd.
.. Stukje buiten gestapt en daarna wat los gewerkt in de binnenbak. Dan gaat ze heel diep lopen om maar geen contact te hebben met de hand, uiteindelijk ging het heerlijk.. Gewoon flink wat gestapt en in de stap wat rek- en strekoefeningen
..
Ga wel die oefencross meedoen, en dan daarna mijn B-debuut maken
.
.
. Is lekker verkoelend voor het paardenbeest, kost minder tijd dan poetsen, en uiteindelijk is je paard nog schoner ook. Toen het zo heet was deed ik dat bijna elke dag
en morgen doe ik het weer, vanwege de regen staat Bam in de paddock en die komt er telkens gepaneerd als een schimmel uit
.Citaat:Ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben, aangezien de meesten hier fanatiek crossen:
Mijn paard heeft sinds ik een nieuwe hoefsmid heb (al een jaar) keurige hoeven gehad, alleen sinds het voorjaar krijgt hij onwijze scheuren in zijn hoeven die steeds verder doorscheuren en waarbij zijn hoeven ook steeds iets meer "doorzakken" over de rand heen.
Mijn hoefsmid denkt dat het komt doordat ik veel met stiften op gras rijd (cross) , maar zelf denk ik ook dat het door de stapmolen kan komen (staat hij sinds een paar maanden veel in: stappen op het harde is goed voor de pezen en Bam is nog steeds wat "volslank")
Hebben jullie dit probleem ook? Zo ja wat kan je ertegen doen behalve goed in de olie zetten en de hoefsmid bijtijds te laten komen? En staat je paard veel in de molen of helemaal niet?