[SGW] SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marielle123

Re: SGWayers deeltje 10; wie niet weg is is gezien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:38

joehoeeeeeh Haha!

ben vandaag naar de DA geweest.. vlinder liep goed op het harde.. ook goed in de longeercirkel. buigproef was goed en scan was ook goed.. DA was zeer tevreden en had dit niet verwacht..
Mag nu gaan beginnen met elke dag 1 uur stappen op de hoefslag deze week. volgende week 1 min. draf en weer stap en dan zo langzaam gaan opbouwen.. over 4 weken moet ik nog 1 x terug voor waarschijnlijk de laatste controle..
ben weer helemaal blij.. en hopen dat het nu ook mooi dun blijft..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:50

Super nieuws dus Marielle!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:11

WolinLotte schreef:
Ik zou ook gewoon even bellen Snoekiej!! Gewoon proberen.
Vervelend is dit hoor..
Heb nu ook al 3x gemaild naar mijn vereninging dat ik nieuwe mutatieformulieren wil hebben voor startkaart voor mij en Wolin... Best irritant als je zo'n tussenweg hebt. Morgen ga ik even bellen naar KNHS om ze maar gewoon rechtstreeks te sturen..

Pfff, ben nog steeds moe, ook al heb ik klokje-rond geslapen..

Dan pluk je zo'n formulier toch gewoon van internet af en stuur je dat zelf naar de KNHS? Dat doe ik ook altijd em stuur dan een mailtje naar club dat ik een startkaart heb aangevraagd. Scheelt héél veel tijd.
op bokt staat wel ergens een verwijzing naar zo'n formulier. Zal zo even kijken.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:20

Ik kan het formulier niet vinden hoor PB Verward

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:31

Gomir had laatst de link voor mij in het bejaarden topic gezet.. Moet je even daar zoeken. Denk dat het ergens rond eerste week van december geweest moet zijn!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:44

Gevonden Haha!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:46

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:59

Mooie schoenen pb Tong uitsteken
Kim lekker uurtje tukken Lachen

Sneeuw is leuk op wintersport niet in nederland nou ja tis beetje onpracties Tong uitsteken

Net gevoert op stal.. Jackson stond lekker te slapen doet hij overgens de heledag als of ik hem een zware cross heb voor geschotelt Tong uitsteken slaap kop

Nu lekker rouwe andijvie stampot eten met een varkens haasje Vingers aflikken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:12

Hallo Doei!

Leuke schoenen PB
Las nog over lekker slapen Ach gut ik wil ook wel eens lekker bijslapen, helaas geen tijd voor (daar heb je hem Tong uitsteken )
Nog heel wat over KNHS gelezen. Mijn startkaart met Meno was er wel voor oud en nieuw, vond ik een heel wonder.
We waren ook coupons kwijt dachten we, maar even nagerekend en alles van Yoer is er al weer bijna doorheen. Tis ook wel wat met 2e parcours ook coupon als het niet voor wp is
Ik ben als 1e doorgeselecteerd naar het Boertjes concours in Hardenberg& de regiokampioenschappen Haha!
En mijn nieuwe Kingsland jas is er ook Haha! matcht perfect bij mijn nieuwe scapa dekje die er gisteren was, en die was voor de SGW's met Yoeri. Dus die jas erbij aan, alleen nog een capcover en ik heb weer een set compleet Tong uitsteken
Morgen doen ze mijn winter Kingsland jas op de post, en dan ben ik wel weer verwend genoeg voor de komende tijd Bloos

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:40

marielle: super nieuws zeg!
mirthe: ben benieuwd naar je jas.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:42

Leuke schoenen PB!

Pfoe, je bent idd flink verwend mistid Tong uitsteken Knipoog Leuk dat je naar Hardenberg mag!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:52

super nieuws marielle..
Leuke schoenen PB
Idd corrien ik hou van sneeuw heel veel, maar wel in de bergen met skieetjes.. hier zo onhandig

zat net te bedenken dat over 3 weken mijn deurne tijd er al weer op zit naar 4 jaar.. Tis zo hard gegaan, wel raar hoor.. Herrinner het nog als de dag van gister dat ik hier naar school ging.. Ga het best missen denk ik

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 19:53

oeeeh kingsland, vind ik zo super mooi, maar zo duur. Lachen Wacht maar even tot ik zeker ben uitgegroeid. Haha!

Hier vriest het al heel de week maar het heeft maandag enkel gesneeuwt. Bloos
Normaal vandaag springles van de vereniging, maar het is gewoon spekglad op straat!
Het is gewoon veel te gevaarlijk om met de trailer te rijden, Vork
En de wei of piste kun je nu ook echt niet rijden..
Ben toch maar niet gegaan, wel balen, zondag wedstrijd en al heel de week niet kunnen rijden..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:16

Ik heb net het mutatieformulier startkaartaanvraag ingevuld. Zou ik nou ook gelijk al die pagina's uit het paardenpaspoort weer moeten kopieren?

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:35

luxket: wat ga je hier na doen dan?
snoekiej: lijkt me wel verstandig, ze moeten soms zo vaak alle papieren zien/hebben,

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:50

Ik ga zo even alles kopieren Lachen
Kreeg dit filmpje doorgestuurd van een vriendin: Echt bizar wat die jongen kan! (vooral leuk vanaf 1 minuut)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 20:53

Ik heb ook wel wat kingsland spullen heb een jas, sokken,tshirts vind het echt super kwalitijd.

Ik ga lekker een warm douceje nemen en dan op bed..

Morgen formulier halen om weer bloed te prikken volgende week, stofzuigen, kamer op ruimen Bloos dus snel op bed.

zo die gozer ken goed zingen Muziek!
Cool

Doei!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:04

Snoekiej: Die jongen is een counter tenor. Die hoge stem is zijn 'goede' stem om mee te zingen. dat hoor je ook aan de kwaliteit van de stem. Die is zuiverder en beter wanneer hij hoog zingt. Klinkt ook geschoolder.
Maar wel bijzonder, counter tenoren zijn heel dun gezaaid. Vroeger werden jongetjes ervoor gecastereerd Tong uitsteken

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:05

Haha lekker verhaal Clown wel knap hoor Lachen

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:13

http://www.youtube.com/watch?v=F9ijwfRTv0o
Deze jongen zouden ze hebben gecastereerd. Voor vele volwassen vrouwen is het een droom om dit stuk ooit te kunnen zingen. Eén van de moeilijkste aria's die er is. Echt heel bijzonder wat hij kon (nu baard in keel) Dat casteren werd gedaan om te voorkomen dat ze baard in de keel krijgen.
Vroeger mochten vrouwen niet in de opera zingen dus voor de vrouwen rollen had je dus castraten nodig die de hoge rollen konden doen. Tegenwoordig kan dat niet meer en heb je alleen nog de counter tenor's. Die zijn alleen zo dun gezaaid dat je nu vooral vrouwen ziet (zien er ook beter uit in een jurk Tong uitsteken ).

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:27

@PB: Thnx, dan haal ik hem daar even vanaf..
En lekker verhaal inderdaad, je was in die tijd dus wel gezegend met een zware stem als man Tong uitsteken .
En die laarzen errrrg gaaf Kwijl

@Mistid: Je bent weer verwend Cool , ik heb een hele fijne KL bodywarmer en zo'n regengeval met zo'n klepje aan de voorkant, ideaal ding.
Heb ook nog ergens een KL zomerdeken liggen.

Heb weer lekker gereden met Wo, vakantie is weer voorbij van haar, even lekker buiten gereden. Mijn moeder mee op de fiets, voor eventuele rare sprongen (hè.. je weet maar nooooooit bij Wolin Bloos Schijnheilig ). Even over de brug deed ze even circus Renz-achtige trucs en na het omkeren om weer richting huis te gaan, was het even een soort starthok-achtige-tafereel. Alles er tussen in liep ze super Tong uitsteken . Morgen weer les, hopelijk is de bak dan te doen.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:30

Wl: Hahaha idd ja. Aan de andere kant die castraten waren toen wat nu ong voetballers zijn. Waren volkshelden (sorry, ben iets opera fannaat)

En die laarzen vink ik nog extra gaaf omdat ze waren afgeprijsd van 400€ voor 65€ Haha!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:32

Hahahahahahahahaha bizar die stem ROFL ROFL
Jah kan me voorstellen dat ze toen wel echt geliefd waren ja Ja
Waaaaaaaat? Nee dan had ik die laarzen ook niet laten staan Bloos , vind ze om te kwijlen... Heb dan ook wel een soort schoenenverslaving (ja... ik kom er openlijk voor uit Huilen van het lachen )

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:33

Ik heb me al ingeschreven op het Stoas in dronten. HBO paardenhouderij, agrarisch docent opleiding. Hoop dat er een vacature komt op het MBO Paardenhouderij op het clusius in alkmaar, dan kan ik aan de gang als docent in opleiding.. en anders stage lopen daar

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 21:37

Weer wat bijgeleerd! Inderdaad wel een beetje maf dat kerels ervoor gecrastreerd werden.. Dat stuk wat dat jongetje zingt herken ik inderdaad ook.
Dat is trouwens een mooi koopje voor de laarzen.