@ biem: wat een knappe beslissing zeg!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lielle schreef:Ingridje16 schreef:mag ik eerlijk zeggen dat ik dit ook geen echt goede weg vind? Je bent dan toch wle verplicht om heel erg duidelijk te zijn waarom hij weg gaat anders maak je jezelf schuldig aan hetzelfde wat jou overkomen is.Zo nouja ik ga ook lekker slapen.
Ga iedergeval jullie advies opvolgen, heb het er ff met me ouders over gehad.
En nouja die gaan morge de advocaat bellen over of we het recht hebben om het zwart op wit op papier te krijgen dat de gene die Voll koopt hem niet meer terug mag brengen onder wat voor voorwaarden ook. Als dat kan gaat ie de verkoop in.
Ingridje16 schreef:Ja als er na het keuren niks aan de hand is, is het gewoon puberaal gedrag wat hij vertoont. Maar hij is vanaf het begin al zo, en ik ben niet op zoek naar een paard wat ik eerst nog moet opvoeden omdat die bijna levengevaarlijk gedrag vertoont. Dus dan gaat die alsnog weg.
en mischien werd het hem gewoon allemaal teveel, nieuwe stal, ander eten, andere ruiter en als die dan ook nog in de groei is waar die last van heeft.
En nouja ik heb gewoon nog niet die ervaring om een paard van 1.85 in me eentje op te voeden want het enigste wat ie doet is bij de lucht in sleuren. En de mensen op stal willen me ook niet helpen want ze vinden dat er niks mee te beginnen is.
TeeGee schreef:@Ingrid: was er eigenlijk al iemand geweest die naar zn rug heeft gekeken en eventueel behandelt?
Miriam schreef:Ingridje16 schreef:Ja als er na het keuren niks aan de hand is, is het gewoon puberaal gedrag wat hij vertoont. Maar hij is vanaf het begin al zo, en ik ben niet op zoek naar een paard wat ik eerst nog moet opvoeden omdat die bijna levengevaarlijk gedrag vertoont. Dus dan gaat die alsnog weg.
en mischien werd het hem gewoon allemaal teveel, nieuwe stal, ander eten, andere ruiter en als die dan ook nog in de groei is waar die last van heeft.
En nouja ik heb gewoon nog niet die ervaring om een paard van 1.85 in me eentje op te voeden want het enigste wat ie doet is bij de lucht in sleuren. En de mensen op stal willen me ook niet helpen want ze vinden dat er niks mee te beginnen is.
? Ik snap je niet. Je zegt (heel eerlijk) dat je niet de ervaring hebt om zelf een jong paard op te voeden, maar je wil wel graag weer een jong paard terug? Of ben je daar al op terug gekomen? Ik kan je namelijk op een briefje geven dat vrijwel ieder jong paard "lastig" wordt als je er verkeerd mee om gaat. Ik vind het eerlijk gezegd ook wel een sneu verhaal voor het paard....
miss_jumpy schreef:TeeGee schreef:@Ingrid: was er eigenlijk al iemand geweest die naar zn rug heeft gekeken en eventueel behandelt?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, is er inmiddels al een keer naar zijn rug gekeken of moet dat nog voor een eerste keer gebeuren?