zieke mensen: beterschap!! zieke/kreupele paardjes ook beterschap!!
Ik ben net naar de fysio geweest..Mag nu lopen met nog 1 kruk..en volgende week kijken of zonder wil..bah wordt me toch wel een beetje lang allemaal..weg blokstage:S
Mooi balen maarja..Heb nu wel heeeeeeel erg zowiets dat ik die shetlander wil komt der ook nog wel bij dat ik er dus ook al een beetje eentje op t oog heb en dat helpt niet echt hahah..Maar moet gewoon voor mn nek en rug nog 1 keer proberen of handballen wil..Sjah wil eind oktober toch wel de knoop door gaan hakken..
Wij kregen vandaag onze eerste opdrachten voor recht terug en ik had een voldoende gelukkig. Je moet 4 van de 5 opdrachten voldoende hebben anders mag je geen tentamen doen
Goeie-avond ! Nou gistere die k*t hoefsmid weer geweest! Had dus pas geleden afspraak gemaakt bleek datie helemaal niet van een afspraak wist! Nieuwe afspraak gemaakt voor gistere om 5 uur bij mij thuis! Ik zo is het niet makkelijker op stal (bij een vriendin) want haar pony moest ook! Nee, ik kom eerst wel bij jullie langs en daarna naar stal! Ok zei ik ik vind het allemaal best! Dus om 5 uur keurig aan het wachten om 6 uur nog geen hoefsmid... 5 over 6 men telefoon: de vrouw van de hoefsmid of ik over een half uur alsnog op stal kon zijn dan kwamtie daar wel naar toe! Nou ik had het al! Ik denk ok, wij netjs daar naar toe! Nou uiteindelijk wastie der om 7 uur, om half 9 was ik terug thuis en zat ik te eten... Heb uiteindelijk dus 2 uur verknalt door het wachten!! (hij is nu 3 keer moeten komen, waarvan 2x istie niet op komen dagen en alle 3 de keren te laat is geweest! Of te wel hij hoeft niet meer te komen ik zoek iemand anders!) Sorry moest er even uit!
Verder leuke foto's voor bij zien komen!! En zieke mensen & paarden: Beterschap !
Namens Laros bedankt voor jullie steun Hij voelt zich alweer helemaal oke. Ik heb zelfs het idee dat hij wel weer eens wil werken. Vanmorgen heeft hij de tijd dat ik Uniek reed voor het hek staan kijken (of het wel goed ging natuurlijk). En de rest van de dag komt hij steeds hinnekend naar me toe (Penny!!!) Morgen ga ik vroeg even naar de Dolle Dwaze Dagen in de Bijenkorf Ze hebben wel wat leuke dingen.
leuk shantjuh!! had hem al gezien! mag ik vragen wat voor vosje je te koop hebt?
Ja natuurlijk
't is een 8jarige merrie, Grannusso x Gottwald x Edelkind van de Breemeersen Ik heb enkele oefencrosjes met haar gedaan en de laatste waren al veel beter, maar ze moet vaak geholpen worden daarin... Ze heeft best wel een klein hartje De laatste cross, eenmaal dat we over 5 waren en ze het allemaal door kreeg ging ze super .. Maarja Heb zelf weinig vertrouwen (geen ervaring) en dubbel samen is het nogal moeilijk
Dressuur gaat goed... Springen kan ze super Als ze niet weg is voor de winter gaat ze naar een springruiter Die wil haar gratis bij hem stallen tot ze verkocht is en haar trainen en uitbrengen op wedstrijd omdat hij haar best wel leuk vind Ze is beleerd op haar 6 en was 2 maand zadelmak toen ik haar kreeg.
't is wel een kleintje, 1m61
In omgang is het een schatje Als je foto's ofzo wil kan ik je die wel geven
Iedereen die ziek is beterschap en de foto's die ik voorbij zag komen zijn leuk
Ik kan inmiddels weer zien wat ik doe, best grappig Heb ruim 4 uur dubbel gezien en geen diepte gezien na ons oogonderzoek van vanmiddag. Vond het echt een succes Gelukkig werd het net wat beter toen ik echt met de auto richting stal zou gaan, anders had ik nog af moeten bellen Ben nu helemaal niet moe meer, maar moet morgen weer om half zes op(net als vandaag) dus ik ga zo maar douchen en slapen
vierst echt irritant heb gisteren wel 3x het bericht getypt van beste wedstrijd, en elke keer liep bokt vast!!!! ik ga het zo op mijn werk nogmaals proberen. Nu eerst naar de bus fietsen en met dertig man op een kluitje staan! Ja zo gaat dat helaas als je in rijsbergen met de bus wil
vijfst! Kon gisteren weer niet rijden Echt een minpuntje aan zo'n jonkie.. Dus ging ik maar wat met hem oefenen met stappen en halthouden aan de hand.. En ik heb foto's geprobeerd te maken.. Mét witte bandages Hoezo ik verveel me.. Jammer genoeg was de batterij van mn camera leeg, dus moest ik het doen met mn telefoon.. Ik verveel me echt dood dat merken jullie wel!
Ik hoorde dat Inventor een beetje boel verreden is maar dat het wel goed kwam.. Dat hoop ik echt want ik wil geen kreupel paard, dan ga ik er niet op Maargoed, als hij wel een beetje fit is mag ik ook met hem crossen, dus wie weet word het nog wel een crosje dit jaar..