[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:34

Klinkt goed, Snoek? Nog kijkers gehad (mag natuurlijk ook per pb, maar ben wel nieuwsgierig :D )?

Ik ga richting huis!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:35

Was ook zeker goed :D Heerlijk om weer eens lekker los te gaan! Noowp, nog geen kijkers gehad meer. Krijg wel wat mailtjes, maar als je dan terugmailt hoor je daarna niks meer. Jij bent er weer klaar mee voor vandaag?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:38

Hey dames!

Zaterdag voor het eerst met Davinci de ring in, zijn we maar met zijn tweetjes. Tweede worden we dus sowieso. Ook lekker snel weer naar huis! Iemand ervaring met jury met zo weinig deelnemers? Dan zijn ze niet strenger toch?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:39

Spannend Kris! Ik reed bij de pony's vaak met kleine groepjes, maar er werd altijd gewoon gepunt naar hoe je reed vond ik. Geen voor of nadelen verder.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:45

Snoek: klinkt gezellig! Kon je toch nog even van wat sneeuw genieten in Nederland ;).
Mistid, Vief en noor zijn ziek: beterschap!
Bianca: dat valt wel op! Het zou ook niet mijn smaak zijn maar bij jou past het inderdaad wel.
TG: Ik ben jaloers op je, lekker naar het strand! Ben je nog steeds aan het opbouwen met T of alweer vol aan het rijden?
Evelien: altijd leuk om zoiets over je paard te horen. Ik ben benieuwd naar zijn rondjes!
Texelse: ik heb meteen al een beeld van die mensen voor ogen :+.
Lau: wat zijn jullie toch maar lief voor elkaar!

Wat een gesprekken over anticonceptie! Ik werd ook echt enorm sjagerijnig en huilerig van de pil, helaas kwam ik daar pas achter toen ik er na 4 jaar mee stopte :+. Nu dus de Nuvaring, maar nog geen ringsteek tafereel meegemaakt hoor ;).

Ik had vanmorgen trouwens zelfstudie, maar mijn bedje lag echt te lekker dus ben er maar in blijven liggen tot half 11. Had het ook wel nodig, was vorige week echt op van alle drukte en stress.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:48

Dat klinkt lekker Shanouk!!
Schandalig Texelse!
Kris, ik heb ook wel eens van die kleine groepjes in de ring maar volgens mij word ik er niet strenger van :P
Noor, lekker ik moet nog 3 kwartier. Maar waarschijnlijk ben je ook eerder begonnen.
Floor, we hebben het schema gehad die we van het zwembad hebben gekregen dus nu is het uitbouwen in werk. Moet die ring nou wel of niet in de koelkast bewaard worden?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:52

Goede midaaaaag

MM nee helemaal niet was ook erg verast ;)
Snoek klinkt lekker!!
Noor succes deze 45 minuten nog ;)
Karen wanneer was er bij jou in de buurt springen (kleine meeting) :P

Heb me vanmorgen vreselijk verslapen! :o lag gister om 20.30 na gtsthet licht uit gedaan, en werd vanmorgen om 9.13 wakker := oeps

Net bij de HA geweest, zag gister met douche in de spiegel toen ik klaar was een vlek in me nek ik kijken en me vermoeden was juist, heb dus weer (ring) wurm in me nek, plekje van ongeveer 2 cm doorsnee vet vaag heb het al een x gehad zou niet weten hoe ik er aan kom (paard heeft niks geks) en ik heb geen huisdieren....

Zo eten zit er in, zo maar eens richting paard!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:00

Corien, wat heb je voor gekke hobbys? :P Ik heb het ook een keer gehad als kind maar dat kwam wel van de paarden.
Kris, spannend! Komt vast goed op wedstrijd.

Flip was lekker lelijk := Verder zag hij er goed uit en hij heeft een lekker dik pak haar. Ze hebben wel droes gehad in de groep, dat is wel weer wat minder. In maart gaan we weer kijken, dan moeten we toch weer betalen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:11

TG: als je ze langer dan 3 mnd wil bewaren dan wel volgens mij, anders niet. Ik heb ze voor de zekerheid dus maar wel in de koelkast liggen.. En spannend met T dus! Wordt er ook nog een controle scan gemaakt van de pezen of is dat al gedaan?

Evelien: beter dat hij het nu gehad heeft met al te weinig complicaties dan dat hij het op oudere leeftijd krijgt!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:23

Corien, hopelijk is die vlek snel weg! Uhm ff denken hoor! 25 feb is in de Meern, maar dat is 1 parcours. Wel supermooie bak. Begin feb Houten ook leuk!
Ik ga zondag naar Assendelft, 2 rondjes. En eind van de maand ga ik met Bari naar Hilversum.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:43

Ik hoop over 2 weken ergens te kunnen springen. Heb dinsdag met Hetje springles en instructeur rijdt dan Amati. Vond hij totaal niet erg :D Maat is nog net wat heftig voor mijn knie en kan (nog) niet goed op de Devoucoux rijden. Denk dat ik hem ga verkopen en een Antares springzadel erbij neem. Baal er gigantisch van. Even kijken of ik Maat ook weer zelf start en misschien wil Richard hem wel een keer een rondje rijden op concours in het L en M.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 18:44

Kreeg vanmiddag een filmpje van mensen die voor de 3e keer op vakantie gaan naar Lapland, en ook in mijn groepje zitten. OMG, wat heb ik nu weer gedaan. Ik ga niet naar die grot maar de rest wel, en nog iets geloof ik. Misschien loopt er nog wel een leuke Lapzwans.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:42

Hallo :)

Mijn vader heeft mijn zadel vandaag opgehaald, en kwam terug met een bijpassend shockemohle hoofdstel ! :D
Nou kom maar op met de springwedstrijden.
Marijke, stond jij achter de kassa? Was iemand die mij kende zei mijn vader!

Vanavond even bijlezen, einde blije bericht. :')

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:01

Gaaf filmpje Margreet! Je gaat ook al snel of niet? :) Grappig, bij die hondenslee moest ik denken aan dat liedje Troika hier troika daar en toen begon die vrouw dat ineens te zingen haha :D

Danielle: Wat lief van je vader!

Ik heb net mijn pizza op, ga nu de stallen doen en rijden

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:05

Leuk Eef dat Scene een rondje bb gaat!
Dat praat over al dat lekkers is niet goed. Ik heb vanochtend op d weegschaal gestaan en er maag wel 10 kg af!
Super Karen van TG zijn benen!
Dat is idd erg leuk texelse.
Shanouk klinkt goed!
Jak Corien! Apart dat je dat dan hebt zonder huisdieren ed.
Wauw Margreet helemaal mijn soort vakantie! Wij zijn een paar jaar geleden naar Zweden geweest en daar hebben we ook met de sneeuwscooter gereden, ijsvissen en ook geskiet. Mooi zo actieve vakantie. Wij wilden toen ook nog met de hondenslee, alleen daarvoor lag er te weinig sneeuw helaas. Dus toen maar bij -20 in de hottub buiten. Lapland lijkt mij alleen dus nog veel mooier omdat je daar gewoon meer sneeuw hebt! Wanneer ga je?

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:13

Corien: Ringworm schijnt te overleven zonder een 'drager.' Daarom kregen koeien dat vroeger als ze weer naar stal gingen, de stallen waren besmet. Je zegt dat je het al eerder gehad hebt, heb je misschien iets aangehad wat in de tussentijd niet gewassen is? (zou het trouwens dood gaan met gewoon wassen?)
Wel vervelend dat je het weer hebt. Lijkt me geen pretje.

Margreet, ik krijg het maar koud van je filmpje zeg! Brrr niets voor mij!

Viesje heeft vandaag weer mogen galopperen en dat ging voor mijn gevoel weer een stukje beter. Daarna afgesloten met 10 minuten buiten draven/stappen en dat deed hij ook goed. Hij zag nog wel ergens kabouters achter een betonblok en moest daar even gek doen, nu maar hopen dat hij daar morgen geen last van heeft. Morgen en overmorgen heb ik een stapdag ingelast, vandaag hebben we genoeg gedaan!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:17

Leuk Margreet, gewoon gaan en genieten!!
Daniëlle, geef je vader een dikke knuffel
Mister T, een paar jaar geleden hebben we het meegemaakt dat een vader van een (volwassen) amazone probeerde het juryhok in te komen om ons aan te vliegen. Dat was bij het 2e parcours L. Deze, hele geroutineerde, amazone was mooi in de M/Z tuin gaan inspringen, lekker rustig, en had haar start gemist. We hadden een vaste startvolgorde en we hebben haar niet meer laten starten. Ze stond er na het eerste parcours al heel miserabel voor. Maar voor pa was dat reden om ons bijna aan te vliegen. Wat een hekseketel. Gelukkig was mijn collega een stevige man van een dikke 100 kg, dus daar paste ik prima achter ;-)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:43

Goeieavond

@ danielle toen jou vader binnen kwam zei hij direct dat hij het zadel op kwam halen van Danielle W.. toen heb ik mijn oren gespitst maar een andere collega hielp hem.
Zij het zadel gehaald en wilde afrekenen maar je vader wilde eerst nog kijken naar een hoofdstel. Toen vertelde hij dat zijn dochter helemaal blij zou zijn. Dus ik zei goh dat heb ik al gehoord :P en toen vertelde hij het hele verhaal van het adres wat jij vergeten was door te geven :D
Al met al was het een leuke klant! Wat een lieve papa heb jij dat ie dat hoofdstel ook nog effe meenam!
@ Margreet jij gaat het zo geweldig mooi krijgen daar! Echt als ik het filmpje zie komen er allemaal weer beelden op van de tijd toen wij daar waren! Echt het is super super gaaf! Ik zou zo weer gaan!
@ Margriet jij hebt een hartstikke mooi figuur joh gek!
@ Annetje gezellig dat je er weer bij bent! Fijn dat Vies goed voelde vandaag!
@ Texelse wat een achterlijk zielige mensen heb je toch vaak op concours! Paardenmensen zijn zooooo lastig!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:44

Leuk Margreet :)
Floor, ringsteken :')
TG, Mijn paps is ringmeester in Assendelft :)
Danielle, jij bent verwend vandaag!
Snoek is brak van haar personeelsfeest!
Anne, Fijn dat je weer gegaloppeerd hebt!

Ik ben goed bezig geweest vanavond! Drie hoofdstellen en twee singels in het vet gezet. Ik deed het zelf elke week en het begon er allemaal een beetje zielig uit te zien := Nu alleen nog 3 zadels....

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:53

Margreet: gaaf hoor!
TG: fijn dat T zo droog op de benen blijft!
Evelien: is bij Flippie geweest.
Danielle: is verwend door haar vader met een nieuw zadel en hoofdstel.
Shanouk: heeft een leuk personeelsfeest gehad.
Anne: super dat je weer hebt kunnen galopperen!
Mootje: M. boft maar met jou!
Texelse: helaas zijn er tegenwoordig steeds meer van die asociale ouders bij de pony's.
Corien: balen dat je weer ringworm hebt. Hopelijk snel weg!
Anthea: heeft nog een drukke avond.
Laura: heeft een vriendje die zeer druk is met zijn werk.
Kris: succes op wedstrijd!
Floor: heeft lekker bijgeslapen!
En verder ging het vooral veel over anticonceptie. En ik zag nog twee nieuwelingen langs komen: welkom!

Ik ben momenteel veel bezwaarschriften aan het maken. 's Avonds lekker paardrijden en dan is de dag weer om. Er blijft dus niet veel tijd over om nog veel te bokken. Voorlopig zie ik nog geen mogelijkheid om illegaal te bokken op mijn werk. Dus helaas veel afwezig hier.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:10

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 22:17

Werk je bij een rechtsbijstand-instantie, Ilse? Bevalt het je wel goed?
Muti, een lapzwans <<) :=
Corientje, balen van je wurm! :(:)
Snoek, de juiste persoon gaat zich vast melden voor Vorstin!
Eef, nog foto's gemaakt??
Mootje, goed bezig! Ik heb vandaag heel ijverig een lapje over mijn hoofdstel gehaald :')

Ik had zomaar een heel werkwillig gummyballetje onder het zadel ~~}>
Ga even douchen en lekker op de bank liggen! Vriendje is trainen. :O

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:04

@ Corien, gatver rot idee zeg!
@ Snoek had je ff langs kunnen komen bij mij op stal! 2x vallen en je bent er vanaf de Uithof!
@ Kris succes met je debuut :)
@ Danielle vervelend om verwend te worden heh :P
@ TG fijn zeg van de benen!

Weer alles geslaagd en weer klaar voor en jaar!
Max gaat lekker! Een half rondje galop gedaan! Voelt goed!

Donderdag heerlijk met manlief een dag naar de Zwaluwhoeve!
Ff helemaal niks!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:39

Leliaardje fijn dat de springles goed ging
Noor leuk zo uitwisselen
Anne fijn dat Vies beter gaat
Evelien leuk scene zijn eerste BB
TG super van T's benen
Snoek leuke dag zo
Corien dat vind ik zo een vies idee
Danielle dat is lief van je papa

Ferrose liep vanavond ook een stukje heel fijn. Nu maar snel slapen want ik moet morgen om 7 uur werken en daar ben ik niet goed in

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 23:48

Rare mensen heb je toch. Je gaat toch voor je plezier op wedstrijd ipv om stennis te schoppen? bizar zulke mensen.

@HH, geniet ervan donderdag, lekker hoor!
@Danielle, cool zo een vader!
@ Mootje, idd diep triest dat topic, echt sneu zulke mensen.

Nou heb ik vannacht heerlijk geslapen, geen gespook van Joey. Nee, nu kom ik er vanmorgen achter dan zoonlief gisteren de vriezer wagenwijd open heeft laten staan. :( In eerste instantie was ik hier niet zo blij mee (dan druk ik het voorzichtig uit :o ). Maar goed, morgen verplicht frituren ipv koken is dan weer een stuk minder rot als vooruitzicht. :D