)?Ik ga richting huis!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)?
Heerlijk om weer eens lekker los te gaan! Noowp, nog geen kijkers gehad meer. Krijg wel wat mailtjes, maar als je dan terugmailt hoor je daarna niks meer. Jij bent er weer klaar mee voor vandaag?
.
.
. Nu dus de Nuvaring, maar nog geen ringsteek tafereel meegemaakt hoor
.

lag gister om 20.30 na gtsthet licht uit gedaan, en werd vanmorgen om 9.13 wakker
oeps
Ik heb het ook een keer gehad als kind maar dat kwam wel van de paarden.
Verder zag hij er goed uit en hij heeft een lekker dik pak haar. Ze hebben wel droes gehad in de groep, dat is wel weer wat minder. In maart gaan we weer kijken, dan moeten we toch weer betalen. 
Maat is nog net wat heftig voor mijn knie en kan (nog) niet goed op de Devoucoux rijden. Denk dat ik hem ga verkopen en een Antares springzadel erbij neem. Baal er gigantisch van. Even kijken of ik Maat ook weer zelf start en misschien wil Richard hem wel een keer een rondje rijden op concours in het L en M. 

en toen vertelde hij het hele verhaal van het adres wat jij vergeten was door te geven

Nu alleen nog 3 zadels....

In eerste instantie was ik hier niet zo blij mee (dan druk ik het voorzichtig uit
). Maar goed, morgen verplicht frituren ipv koken is dan weer een stuk minder rot als vooruitzicht.