Voor die show hadden we wel betere ruiters bij het HTC. Dat dressuurpaard heeft geen ontspannen pas gelopen, een vriendin van mij zou daar eerst meerijden en dat paard geeft helemaal nergens om maar die mocht ineens niet meer van het HTC, die springer die reed alleen maar terug en die sgw'er rijdt nieteens bij het HTC Alleen omdat Egbert instructeur was moest zij maar mee.
Ik vind het wel gezellig en leuk hoor, maar er kan heel wat beter in de organisatie.
BuenaVista
Geplaatst: 24-02-11 16:37
Even een kleine bijlees actie.
Mendy: Wat vervelend van je paardje. En idd een dagje meer rust kan absoluut geen kwaad Jeroen: Wij gaan binnenkort wel ff een afspraakje maken bij W.S voor een CO cap Noor: Kan me voorstellen dat je zin heb om te shoppen! Altijd leuk. Sannnn: Wandel ze Evelien: Wat jammer dat je Borex gaat verkopen. Vind het zo'n leuk paardje Al een hengstenkeuze gemaakt voor Wendalie? Evony: Succes met je opdracht. Ik kan je nie helpen, heb er 0,0 verstand van Noor: Lucky you.. Zomaar gesponsord worden door jouw pa/ma . Succes met laarzen uitzoeken Mirthe: Jammer dat het niet helemaal klikt met de dressuurinstructrice van de HTC. Ik heb idd niet veel goede dingen gehoord, maar het zou vast en zeker wel ergens goed voor zijn
Ik ben weer klaar met werken voor deze week. Net lekker gereden. Ben zo trots op mijn Dröpke. Ga dressuur rijden met hem zelfs nog leuk vinden Morgenvroeg samen met de hulp van Jeroen weer springen bij Nijhof.
Nu ff de stallen schoonmaken, wat eten. Dan na Jeroen en 2 uur les geven aan de ponyclub!
Buiten het dressuur om klikt het wel goed gelukkig (anders had ik ook meteen geen crossinstructie meer in het noorden, over de regiotrainingen ben ik namelijk helemaal niet tevreden & volg die dus ook niet). Flink aan de dressuur dus! Succes zo met lessen geven
Mirthe: Toen ik bij het HTC zat vond ik de organisatie al flut . Ze organiseerden ook hele leuke dingen hoor, maar vond ook erg veel erg slecht geregeld. Ben daarom er ook mee gestopt. Ik begon trouwens met mijn pony en later werd die verkocht en nam ik Loempia mee. Dat was helemaal geen probleem.
Nog eventjes de laatste dingen hier op kantoor afmaken en dan in het autootje richting huis. Vanavond even paardjes rijden .
Het HTC heeft dus zelf nog niet zoveel geleerd BVW: Aparte laarzen Wel leuk voor een cross-setje. BV: Gelukkig is alles weer goed met je! Succes met lesgeven zo.
Noor, Bari is van Rem maar Bari gaat straks de wei in en dan zitten we met een lege stal die we op moeten opzeggen en hopen dat ie weer vrij is tzt of reserveringskosten betalen, of een ander paard erin.
Oh, op die manier! Maar hoelang gaat Bari dan het land op? Tot het veulen eraf gaat? Zitten jullie dan eind van het jaar juist niet met een paard "teveel"?
Sannnn
Geplaatst: 24-02-11 17:09
Haha, ik ben net met m'n gat midden in de modder gevallen. Was met de honden aan het spelen, komt Krispin (labrador) hard op me afgerend en springt boven op me. Maar ik stond op een heling en die was glad.. Daar ging ik dus. Zusje heeft er gauw foto van gemaakt.
Leuk Karen dat jullie misschien ook op zoek gaan naar ander paard. Ook voor jou voor de sport, of meer voor de handel? Gelukkig dat je er geen last meer van hebt Dienke! Ik hoor ook veel negatieve verhalen over het HTC, maar hou me er eerlijk gezegd ook niet echt mee bezig omdat ik er toch te oud voor ben. Succes met mesten Mirthe.
TeeGee
Geplaatst: 24-02-11 17:17
Noor, ja waarschijnlijk tot het veulen eraf gaat. Afgelopen jaar is de groep op 15 oktober gespeend dus iig zo lang mogelijk op het land.
En een eventueel nieuw paard zou dan alweer weg moeten zijn
BuenaVista
Geplaatst: 24-02-11 17:21
TeeGee schreef:
Noor, ja waarschijnlijk tot het veulen eraf gaat. Afgelopen jaar is de groep op 15 oktober gespeend dus iig zo lang mogelijk op het land.
En een eventueel nieuw paard zou dan alweer weg moeten zijn
Eerst een levend veulen . Dat lijkt mij het belangrijkste
En over het veulen krijgen. We hebben al enkele jaren ongeveer 20 tot 30 merrie's drachtig. Dit jaar heel iets minder. Elke keer is het weer spannend of het goed gaat. Helaas ook al een paar keer mee mogen maken dat het niet goed ging. Nu ook dit jaar met het veulen van Winola (van Jeroen). Blijft spannend..
Noor: Neej, wij enten ze niet tegen Rhino. Mede omdat wij niet alleen die paar dragende merrie's hebben, maar ook ongeveer 80 jonge paarden. En 100% garantie geeft het ook niet..