Ik wil ook ff regen T is hier zooooo droog, gras groeit voor geen meter. Paarden moeten ook buiten blijven vannacht. De nieuwe vloer zit er nu in en die moet 24 uur drogen. Net brok gevoerd, maar op de wei is dat echt 10x niks joh.
Eigenlijk is regen een groot woord Maar stond wel even raar te kijken toen het opeens een stuk donkerder werd en er druppels uit de lucht kwamen.. Voor de plantjes en het gras is een beetje water inderdaad niet overbodig. Maar heb liever dat het 's avonds regent
Ja of s nachts als ik slaap Maar het is idd wel ff heel erg goed dat het gaat regenen. Het gras is nu zowat hooi wat op de grond groeit. Het kraakt echt als je er overheen loopt.
Hier is het superzonnig nog steeds Onze wei kan opzich ook wel wat regen gebruiken, maar voorlopig hebben we nog heel veel gras. De paarden staan er de hele dag in en krijgen alleen een klein beetje brok bijgevoerd maar geen hooi/kuil meer. Ze worden veel te dik anders
Hier amper gras helaas... onze grote wei is weg en opnieuw ingezaaid vorige week. Het duurt dus nog zeker 1,5 maand ofzo voor ik die weer kan gebruiken. Heb nu dus maar 2 kleine weidjes, waar de 3 paarden het mee moeten doen.
ja voor het land zou het wel goed wezen wat regen. Wij hebben ruim 1 hectare en we hebben op dit moment maar 2 paarden staan. Maar iets meer dan de helft wordt binnenkort gekuild dus dat kunnen we niet gebruiken. Ze hebben nu 2 kleine stukken maar daar staat voldoende gras op
Snoekiej: gaaf zeg! Heel veel plezier Corien: mooi dat je je springzadel hebt
Wij hebben 1,6 ha, waarvan een stuk de bak is, gazon, natuurlijk het huis en de schuur. Op zich is er grond zat, maar ja als je 1 groot stuk niet kan gebruiken gaat het hard met het gras. Helemaal nu het nog amper groeit met deze droogte.
leuke foto's gezien En van mij mag het 's avonds of 's nachts wel regenen maar liever nog even niet overdag Had van 1 tot half 6 gewerkt, vanavond nog even naar stal en dan weer aan de studie.. Drukdrukdruk..
Regen zou ik ook niet erg vinden. Ik las hier iets over het OV. Heb gelukkig een auto, maar parkeer nooit in Utrecht zelf. Heb altijd midden n het centrum college en dan betaal 3,60€ per uur. Wordt mij iets te gek. kan altijd gratis parkren bij het Van Der Valk in Vianen en de bushalte is daar naast. Vanaf die halte rijdt iedere 10min een bus naar Utrecht Centraal. Scheelt een hoop geld.
Ben nu druk bezig met recepten voor taarten uitzoeken. Ben vrijdag jarig, dus er moet weer gebakken worden. Heb mijn keuze nu laten vallen op een citroentaart, torta di noci (walnotentaart) en een roomkwarktaart met cranberrytopping.
Edit: mn vader had net toch een verhaal; Een kennis had zn vrouw een hond gegeven, die er al jaren om aan het zeuren was. Loopt dat vrouwtje bij Schevingen op het strand en komt met iemand aan de praat. Kijkt ze even later, is die hond weg. Een hond van 3000 euro, gewoon weg!!! Dan baal je!!
De stal waar ik nu sta heeft ook zoveel land. Maar liggen gelukkig allemaal slootjes tussen. Dus als het zo droog is word de pomp aangezet en gaan de sproeiers aan op het land. Kan het gras weer een beetje groeien. Ik ga richting stal! Hoefsmid betalen en me lessen en startkaart aanvragen