[SGW] [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_

Re: [HK]SGW freaks starten een nieuw seizoen!(deel 6)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:57

IndianSummer schreef:
Netjes!
Jammer dat je toch niet kan starten met Uk!
Wanneer maak je nu je M-debuut Lachen?

euh, geen idee eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen
Duurt nog wel even ben ik bang.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 21:59

Hmm, das minder Hilde..
Goed BV Haha!.

Ik ga nu even snel de paarden hooi doen en Jack de deken verwisselen Lachen

Doei, doei

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:00

IS: Ik zag in je profiel dat je ook op een Welt Hit nakomeling rijd? Ik rijd er ook 1.. Die zie je dinsdag!! Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:19

Hallo!
Ben dus al een tijdje voorzichtig bezig met mn driejarige voor mn zusje. Ze gaat volgend jaar voor een half jaar naar Zuid-Afrika en heeft verder ook niet heel veel interesse in de paarden de laatste tijd. Ze is veel bezig met haar opleiding en met alle andere sporten die ze doet. Nu is ze ook weer een heel weekend weg om te kite-surfen...
Mn moeder wil eigenlijk dat ik hem verkoop en ik kan me daar op zich goed in vinden. Alleen weet ik niet goed (heb nog nooit een paard verkocht) of ik hem dan zoals hij nu is verkoop of dat ik verder ga met inrijden en hoe ik hem het beste te koop aan kan bieden...
Tips?

edit: typfout

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:24

Goed zadelmak maken en dan verkopen, is maar een klein beetje moeite extra en verkoopt een heel eind makkelijker Ja

Jammer dat de interesse zo weggezakt lijkt te zijn bij haar Scheve mond

Heb net wel helemaal bijgelezen, maar veel meer dan korte rokjes en een hoop bikini's is er niet blijven hangen Bloos

Laatste dagje bij cardiologie zit erop. Vind het echt jammer dat ik daar nu alweer klaar ben, had het wel heel erg naar mijn zin. Maar ik moet straks naar de chirurgen toe Clown

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:26

BV; Ja, ik rij ook een Welt Hit, niet de makkelijkste Bloos
Nickeltje; Leert het paard snel, hoe loopt hij voor zijn leeftijd?
Je kunt hem verder rijden, en zorgen dat hij wat meer opbrengt. Maar dat zou ik niet doen voor een paar honderd in de maand, want dat kost hij dan al zelf meer in de maand.
Wil je hem particulier verkopen of via een handelaar?

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:37

moet je dinsdag maar ff kijken of je gelijkenis kunt vinden.. Die van mij is ook zeker niet de makkelijkste!! Ik ga trouwens lekker na bed. Ben ontzettend moe!! Doei!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:40

Hij leert heel snel. Hij loopt heel lichtvoetig en ruim. Heb er nog steeds niet op gezeten, maar met grondwerk pakt hij echt snel aan. Morgen heb ik weer hulp dus ga ik er eindelijk echt op...

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:43

Goeieavond!

Ik ga nu eerst bijlezen!
Hoop niet dat ik teveel heb gemist (gaat ook opzoek naar samenvattingen van jenga Tong uitsteken )!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:49

jippie, net kleren besteld op large.nl, ben weer helemaal vrolijk Haha! ik zag zoveel wat ik leuk vond, kon niet kiezen ^^
dit is vast helemaal niet jullie smaak maar ik laat ze lekker toch zien Tong uitsteken

http://www.large-online.nl/bin/shop.php ... ch&LANG=NL een navy t-shirt met een heeeele lieve poes erop ^^

http://www.large-online.nl/bin/shop.php ... ch&LANG=NL
diezelfde poes, alleen nu op een streepjes-shirt

zwart-wit gestreept shirtje met lief doodskopje met een strikje

en een rood-zwart gestreept shirtje.. ik geloof dat ik een beetje streepverslaafd ben Tong uitsteken 3 vd 4 artikelen hebben streepjes Tong uitsteken

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:50

Large is handig!!
Wij bestellen er ook vaak gave shirts en de posters die ze hebben zijn ook erg goed betaalbaar!!!

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:52

Nickeltje: Ik zou zorgen dat hij in ieder geval zadelmak is, je kan hem natuurlijk al te koop zetten en als je er paar x op heb gezeten prijs wat omhoog doen. Meeste mensen willen een zadelmak paard.
Hilde: Arme Uk!!

Ik kreeg vanmiddag een sms van Alice, Uniek is door het lint gegaan in de molen. Heel haar hoofd zit onder de krassen. Gisteren vond ze het niet eng maar vandaag des te meer Koe
Verder doet ze het super.
Ik heb al mijn wedstrijden voorlopig afgezegd Verdrietig Ik heb zelf weer erge rugpijn en Laros is echt onuitstaanbaar momenteel waardoor ik alleen nog maar meer rugpijn krijg Boos! Als ik 1x extra been geef gaat hij meteen steigeren en dreigen Zij zijn groot en ik is klein!
Dus we gaan eerst maar eens op strafkamp samen.
Waula doet het gelukkig erg goed, ik wil proberen eind mei een B-proefje te gaan starten.

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:11

Wat balen Hilde, Uk moet maar snel weer helemaal goed worden Ach gut Want er komt weer een beetje een lappenmand heb ik het idee Scheve mond
Nickeltje: Als hij zadelmak is, kun je er meestal meer voor vragen als onbeleerd!! En de meeste mensen willen tocht wel een paard wat zadelmak is.
JJ, gekke Uniek Clown! Veel beterschap met je rug Ach gut

Ik ga nog wat tv kijken en dan lekker mijn bedje in!! Morgen ochtend eerst nog rijden en dan rond kwart voor 3 richting Chaam om de cross te lopen!! Doei!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:47

Jammer hoor Hilde Ach gut
J_J: Balen dat je weer last hebt van je rug en dat Laros niet mee wil werken!

Ik ben net weer terug van oefenparcours. Eerst een rondje B gedaan en toen nog een rondje L. Stond gelukkig wel echt een flink parcours! Ging opzich wel goed alleen soms dus geen controle. Vooral de lange lijnen (waren ook oxer-steil) dan krijg ik hem nog wel mooi voor de oxer, maar dan springt hij zo hoog en breed dat voordat ik weer in het zadel zit hij al onder me vandaan rent naar de steil. Had beide parcoursen een balkje omdat hij dan veels te dicht onder de tweede van het lijntje kwam. Hij had er wel echt plezier in, maar nu nog een manier vinden waardoor hij toch nog net wat meer gaat luisteren. Hand sluiten en rustig blijven zitten hielp dus niet echt Nagelbijten / Gniffelen

TeZzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:47

Zo, weer bijgelezen! Haha!

Hilde: leuk je nieuwe haar!! Balen zeg van Uk!
Wollie: arme Ollie Ach gut . Hopelijk kun je zondag wel crossen! Ben benieuwd naar de nieuwe logé!
JJ: gekke Uniek, fijn dat ze het verder super doet! Ach gut beterschap met je rug!
Zag verder nog leuke bikini's voorbij komen.
Heb verder niet veel onthouden Bloos .

Ik ga zondag Wollie helpen in Chaam (als Ollie weer goed is). Haha! Zin in!
Alle wedstrijdgangers veel succes!

Ga nu slapen Slapen .

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 23:49

ik ga slapen Slapen

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 00:37

Niet zo handig van Uniek JJ Clown Paarden zijn soms zulke domme beesten Bloos
Laros trekt vast wel snel weer bij. Mooi dat Waula zo lekker gaat! Ben benieuwd hoe die schimmel van mij het doet nu.

Vief: een keer wat duidelijker hand sluiten misschien Clown Desnoods in zo'n lijn een paar keer stilzetten, als het echt lange lijntjes zijn kan dat prima.
Dat na zo'n oxer te laat terug zijn in je zadel en daardoor achter de feiten aanhobbelen dat komt me trouwens bekend voor Knipoog

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 09:27

1ee Lachen

We hebben hier een Fries staan, we waren ook even kraamstal Schijnheilig
En die heeft gisteravond een hengstveulen gekregen Lovers

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 09:39

Morgen Doei!

Tweede dan maar!
Leuk Hilde Haha!

Gomir: Ja extra hand sluiten ook wel geprobeerd. Maar hij is gewoon niet echt onder de indruk van mijn spierballen Clown
Ga van de week anders thuis nog wel een lijntje neerzetten. Denk dat ik hem dan wat beter stil kan zetten. Hij was daar alleen maar aan het loeren naar andere hindernissen. Zelfs als ik bij het losrijden op de volte galoppeerde trok hij al helemaal aan op de hindernissen. Op wedstrijd springt hij trouwens ook heel anders dan thuis. Veel hoger en is hij ook veel sterker.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 09:56

3e.

Niet zo veel blijven hangen, alleen dat JJ last heeft van haar rug en van een niet-meewerkend paard. Veel nieuwe kleding voorbij zien komen en Gomir is weg bij cardio.
Verder een spannende dag voor SGWollie of Uk goed is en ze naar Chaam kan. Ik duim voor je.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:19

4e Haha!

@ vief: fijn dat je rondjes goed gingen. Idd wat Gomir zegt een paar keer flink sluiten. Wat ik thuis ook vaak gedaan heb is een lijntje neerzetten op bijv 5 galopsprongen. Die dan ook rijden in 6 galopsprongen, of zelfs 4. Moet je wel ff je afstand op aanpassen.

@ IS en BV: ik neem ook wel een camera mee. Degene die zin heeft mag hem wel gebruiken Lachen Misschien dat ik mijn pa ook wel mee krijg dinsdag. Die is de laatste tijd van de filmpjes maken Lachen

@ Hilde: hoe is het nu met Uk?

Ik ga zo naar Enschede. We zouden Pino laten dekken door Contendro, maar ineens is er hele serieuze belangstelling uit Amerika naar haar. Ze had alles met importkosten ed al uitgezocht en was nog steeds positief. Vandaag ff een dvd van haar maken met wat dressuur en een sprongetje. Mocht dit niet doorgaan dan wordt ze eind deze maand alsnog gedekt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:33

Thanx voor het meedenken Rowo Haha!
Spannend zeg!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 10:34

Goedemorgen!

Vief: fijn dat je rondjes goed gingen

Hilde: balen van Uk

JJ: Uniek Ach gut

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 11:47

Goeiemorgen Doei!

Hilde; leuk, een hengstveulen! Gefeliciteerd!
JJ; Gekke Uniek Clown. Minder van je rug, hopelijk dat Laros weer een beetje gaat meewerken. Volgens mij hebben ze allemaal het voorjaar in de kop *LOL*
Rowo, Spannend Party!!. En ik wil dinsdag ook best foto's/filmpjes maken met je camera hoor Knipoog.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-07 12:09

Goedemorgen!

Spannend rowo, ben benieuwd!!

Vief: Inderdaad wat er al gezegd is, ik heb op lijntjes van 5 galopsprongen hetzelfde probleem al is het nu al een stuk beter. Thuis een lijntje neerzetten en tussenin een aantal keren laten halthouden. Probeer dan 5 galopsprongen te rijden en daarbij na de 1e hindernis zo snel mogelijk weer controle te hebben, je kan dan natuurlijk ook gebruik maken van een laag oxertje of steiltje, dat gaat dan misschien makkelijker.

Verder is er bij mij ook niet zoveel blijven hangen...

Ik moet straks weer een wedstrijd fluiten, dit keer meisjes B1 dus dat is wel leuk Lachen