Quis zonet ff gereden. Gekke pony, ik ging ff zn mest opruimen, ik had de teugels ff in een knoop gedaan. De bal lag in de bak. Ging die gek de hele bak door achter die bal aan Maf beest
Ik had vanmiddag nog gereden, ging lekker En Belinda(bijrijdertje) had nog gesprongen Ging ook goed! Toen straks kwamen er nog mensen bij ons eten En morgen komen er ook mensen en dan gaan we gourmetten En Dinsdag gaan we een dagje weg
Ik had laatst nog ff met me ouders over paarden verkopen.. maar hun hadden het ook over bruikleen.. Das toch een paard huren?
Bruikleen kost je net zoveel als een eigen paard(soms zelfs meer!), je hebt alleen de aanschafkosten niet. Nadeel is dat je daarna ook altijd met lege handen staat, hoeveel je zo'n dier ook hebt bijgebracht...
Ik heb niet gereden vandaag, moest werken vanmiddag en heb vanmorgen mijn schrikdraad gerepareerd, staat weer allemaal netjes strak
Heb net nieuw bitje besteld. Het nowiepaard heeft een beetje een grotere mond dan al mijn lieve halve pony's en in die maat heb ik alleen maar stuurbekrachtigingen Heb dus een ontzettend lief niet te dik dubbelgebroken watertrensje besteld voor de eerste periode, daarna zie ik wel verder waar ze fijn op reageert. Maar voor het longewerk en het eerste zadelmak maken en de keuring vind ik dit wel mooi (was nog in de aanbieding ook )