lekker om weer voor te bereiden varekaj
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Colorado nog enkele keren in 1m starten en dan mag hij terug naar 1.10, hij is alleen verschrikkelijk hevig tijdens het inrijden. Het is erger dan vroeger, geen idee hoe het komt. Eenmaal in het parcours kalmeerde hij dan wel, terwijl hij vroeger in het parcours net heviger werd.

snap niet hoe je zo iets kunt doen. echt zielig :s
wat zal jij een gezicht hebben getrokken.
ik zag het in de krant staan...afschuwelijk.
ik heb de mijne 24/7 op de wei, maar wel aan huis, alhoewel dat volgens mij tegenwoordig ook niks uit maakt
niet te veel drukte om maken. Als je weet dat het een foutje van jou is....nog altijd beter dan een foutje van Fi
Echt zo stom hé, gewoon laten galopperen en ze trekt haar plan wel, maar ja, ik wil dan die controle houden en dan zie ik het nie... GRRRRR
)
haar been stond klein beetje warm maar niet extreem en ook niet echt dik ofso. Tzit echt niet mee precies. Kga nu 2 dagen afwachten. Mss is het maar klein verstuikingetje, maar als het morgen niet verbeterd is ga ik de dierenarts bellen.
Had zoiets NOOIT van hem verwacht. Denk dat mijn kop goud waard moet geweest zijn.