Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LuffB schreef:Melisje: balen dat vorig jaar het seizoen zo abrupt eindigde voor je, maar voor zover ik weet heb je dit afgelopen seizoen niet veel gemist. 2020 was een jaar van starts en stops voor iedereen denk ik zon beetje. Slim dat je je paard laat scannen voordat je weer volle bak er tegenaan gaat, dan weet je goed hoe de situatie is als je ermee begint. Hopelijk is alles gewoon helemaal goed!
Ook wel heel fijn dat ze je bij middenbeemster zo helpen met parcours he. Bij mij helpt het altijd om een aantal combinaties voor mij ook te zien en dan telkens voordat ze de hindernis springen al zelf te bedenken waar ze daarna heen moeten.
Joyce; heb jij al een winstpunt in het B springen ooit gehaald? Mocht dat namelijk zo zijn, dan heb ik goed nieuws. De B eventing springparcoursen zijn 90 cm. Mocht je hem nog niet hebben gehaald, ja dan moet je idd helaas eerst die 1m overwinnen met een winstpunt als resultaat. Fijne is dat dat voor oefencrossen helemaal niet nodig is natuurlijk en net zoveel plezier geeft!
Prima2Donna schreef:Leuk!! Er zit weer leven in het topic![]()
Mijn doel heb ik nu heel helder voor ogen. Ik wil in 2021 een aantal crosslessen doen met mijn veel te onzekere pony. En ook weer fanatiek meedoen met alle oefencrossen in de buurt. Op facebook ga ik dan denk ik telkens vragen of ik achter iemand aan mag rijden om mijn pony vertrouwen en plezier te geven in het crossen. Als het lukt om mijn pony te houden tijdens het studeren, dan is mijn doel om over 3 jaar op ons eigen houtje foutloos een oefencross te rijden en daarna over te gaan naar de B!
Pattypaard schreef:In Tilburg is op 27+28-02-2021 een oefencross. Bij goed weer gaan ze ook naar buiten.
Heb ons net ingeschreven, het loopt al snel vol. Van de zomer daar ook naar een oefencross geweest, was echt super daar! Hebben toen ons rondje in de stromende regen gereden, kwam er echt gruwelijk hard uit toen. Maar nog gruwelijker genoten van onze ronde!
esje01 schreef:Al een foutje gezien op de kalender.
Ysselsteyn is 1,2,3 oktober 2021
Niet 9 en 10 oktober