@Misted, ik hoop rond 5 aug kittens te verwelkomen. Ik zie nog weinig aan haar, maar haar gedrag begint zo enorm te veranderen dat ze volgens mij echt wel drachtig is. of ze is veranderd in een heks
Dan kom ik deze keer wel een keer een bakkie doen, Mel!
gr_roos
Geplaatst: 04-07-12 21:54
FE, hopelijk is ze zwanger anders heb je voor niets een heks van een kat in huis.
EB, lekker hoor op vakantie. Ik dacht dat je met de hele familie ging, maar verkeerd gedacht.
Mootje, tot een paar maanden terug had ik het ook nog nooit gehad.
Eef_Bam
Geplaatst: 04-07-12 22:00
FE: spannend, ik ben benieuwd naar de foto's van de kleine pluizenbolletjes! Roos: Mijn ouders zijn gescheiden, en dat komt in dit geval mooi uit, want dan kan mijn moeder mooi voor Bam zorgen . Mootje: Ik ga met mijn vader, zijn vriendin, haar dochter en een vriendin daarvan (21) mijn broer en mijn zus. We hebben wel 3 appartementen, ik heb er een met mijn broer en zus, wel handig dus, alle vrijheid om te doen en laten wat we willen en tot laat uit te gaan . M vind het alleen wat minder leuk dat ik hem 15 dagen achter laat om te gaan feesten in Ibiza, maar dat is zijn probleem .
goedeavond. was weer lekker druk op het werk. was kwart over 7 nog op het werk en 5 voor 8 zat ik al weer te paard bij de les. Bay liep vandaag echt super fijn veel schakelingen in stap/draf/galop en je voelde hem gewoon gaan zitten. hij kan het wel. als hij zo door gaat gaan we maar weer een keer de dressuur ring in. Daarna weer naar huis gestapt maar dat was minder succes. de koeien waren toch wel heel erg eng. pa zelfs nog uit de auto gestapt (die bleef eerste stuk achter mij rijden) maar dat werkte zelfs niet. toen zelf er maar af en dan luistert bay wel. rest wel keurig verder kunnen rijden. nu even een duik in het zwembad en weer naar bed.
Klopt. Ben ook echt flabbergasted!! Ken die mensen redelijk goed en had nooit verwacht dat op een dergelijke gigantische schaal ze zoiets zouden doen op de stal daar. Heb ook echt medelijden met hun kinderen. Die zijn nog heel klein.
fijne vakantie evie! Heb je de ooievaar een routebeschrijving meegegeven??
Freggle_Edge
Geplaatst: 04-07-12 23:12
MM nog steeds niet aan het bevallen? Evie, geniet ervan. Heerlijk hoor, ff lekker met je familie erop uit. Itsme heeft dus ook zo een fijn dier langs de weg
Ni hao Lielle (neem aan dat dat iets van hoi is? )
Ni Hao mag je over een jaar vaak kijken, is een kinderprogramma waar je chinees in leert.
Lau, 550 euro is toch teveel voor een verjaardagskado. Wel een ideale meter met alles er op en er aan! Roos wat een mooi veulen is Hazel, leuk filmpje. Die testen hadden we laatst ook hier gehad, hadden er een paar uitzonderlijk hoge scores. De kwekerij in Hulten viel mijn mond ook echt van open, dat had ik daar nooit gezocht.
De 4daagse (voor mij 1dag) was super leuk! Perfect gedroeg zich echt helemaal prima. Wij waren haar aan het inladen, en er stonden, echt waar, 5 man op een rij met een heel verbaasd gezicht. Dat ik het aandurfde om met Perfect aan zo iets mee te doen. Was Tessa toch een geschiktere kandidaat voor, vonden zij... Maar ach, heb toch niks te verliezen, mijn paard moet dat leren, lijm aan het zadel en gaan! Ze is niet bang, maar kan heel idioot uit haar dak gaan zo uit het niks.
Op het terrein wat laten wennen aan de aangespannen wagens, dat vond ze wel spannend. En toen eenmaal op pad heeft ze het echt naar haar zin gehad, constant de oren er op en lekker door gelopen. Denk dat het toch een hele goede ervaring was voor haar, we zijn van alles tegengekomen maar ze heeft netjes geluisterd. Mijn ouders zijn in elk geval blij dat we allebei weer heel op stal staan!
Beli
Geplaatst: 04-07-12 23:55
Noor: Wauw dat is nog eens een compliment! Prikkende en slijmerige Beestjes: Vervelend en vies!! Mooi paard ook Kris! Rosa welkom terug hahaha Je paard had geen zin in dressuur! Roos Beterschap! Lekker weer starten als je dr klaar voor bent! Mootje benieuwd naar het "kruiden"hooi op die manege! (wel naar voor die kids) Daniellle lekker "getraind" Heerlijk met dit weer!
Ik ook heerlijk gelest! Was idd een lastig lijntje, wel leuk!! Ook nog een Heel smal smalletje gereden. Red ging er echt kaars recht over heen
Morgen een bekende uit de eventing wereld voor red, en savonds wil er ook nog iemand komen voor de jacht.
mistid
Geplaatst: 04-07-12 23:56
Roos wat een leuk veulentje is Hazel! Roos FE heeft fijn getraind Lekker Evie, Ibiza. Veel plezier. FE, nog maar een maandje ongeveer dus! Spannend. Wow dat in Hulten! Wel slim aangepakt. Sta jij zelf ook op stal Danielle ?
Fijn gereden vandaag. Beau meegehad naar het bos in Norg, veel gegaloppeerd. Was niet zo druk in het bos. Daarna met Chall het bixieparcours wat nog in de bak stond voor mijn kleine zusje gereden. Deed hij super . Apart dat hij parcourtjes en in de crossweide het zo doet, maar een losse hindernis is wel heel eng soms . en mam heeft een dressuurwedstrijd opgegeven
even snel een zwaai van mij druk dagje gehad en morgen een best wel spannende dag vanwege de operatie Helaas dus even weinig tijd voor bokt maar ik zal de pb's in elk geval proberen te beantwoorden
Zag wel dat Hazel al wissel om de pas loopt en keurig netjes over greppels springt! Wat een lekker veulen Roos!
Sim
Geplaatst: 05-07-12 05:00
daNiielle_ schreef:
Ni Hao mag je over een jaar vaak kijken, is een kinderprogramma waar je chinees in leert.
Daar ken ik het dus van. Meende al het van tv te kennen. Gaaf dat Perfect het zo goed deed!