[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:35

moo aaaaaaah ben jij dat! Ik kon me al niet bedenken wie dat was :D Ik heb het geaccepteerd. Ik ken Sharon ook via Bokt. We zitten samen in een topic (al jaaaaren) en zijn voorheen ook een paar keer samen geweest vanuit dat topic. Nu eigenlijk niet meer, het topic is ook iets minder actief.
Hoe had je gedacht dat ik eruit zag? :D

Noor wat apart dat dat is blijven zitten? maar gelukkig is het over!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:55

alleen even texelse berichtje gelezen.
Ik ben afhankelijk van mijn moeder, die moet mij rijden en gaat mee als groom. Die wil niet 3uur in de auto zitten! Kan ze ook niet vanwege haar been. Max is zo'n beetje 100km. En thuis hebben we onze eigen paarden, naast de mijne nog 14... Ook is mijn pa erg ziek geweest en heeft wat extra zorg nodig. Dus het is een samenloop van situaties. En ik kan 7 crossen rijden die binnen de 100km vallen dus eigenlijk ook meer dan genoeg.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:59

Hallo,
Beli gecondoleerd. Sneu voor je neefje zeg.
Ik lees ook voor ik ga slapen, even mijn hoofd leeg maken.
TG dat is dan niet echt slim van je instructrice.
Noor nou gelukkig lijk je de oorzaak gevonden te hebben.

Roelof kan wel lichamelijk werk doen. Dus gewoon simpel sleutelen aan een machine is geen probleem. Klussen zonder daar bij na te denken is ook geen probleem. Maar als een machine een storing heeft en hij dan de laptop moet aansluiten en allemaal moeilijke schema's moet bekijken gaat het mis. Ook had hij de laatste tijd als hij zijn hoofd voorover boog, last van tintelende vingers. Zijn spier die over zijn schouder loopt naar je nek zat volgens mij vast. Met naaldjes heeft hij er wat ingeprikt geloof ik en nu doet die spier giga zeer. Maar zien of het wat helpt!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:59

noor; fijn dat je weet wat het was!

Joki dankje!
En annetje, had idd springles met dakar, en hij kan flink weigeren :P en over instructrice springen. Ging ervoor staan maar dat was niet zo slim. Hij sprong opzij bijna op der. Later deed die het wel super gelukkig :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:18

Beli schreef:
ohhh wat erg!!!
nog wel goed gekomen? hoe is t met je enkel?

Haha we zijn heeeeeel snel heengereden, toen we kwamen had ik 5 minuten over om parcours te verkennen :Y) .
Enkel is bijna dun (tenminste, dat vind ik, mam vind hem nog wel dik), maar heeft alle kleuren van de regenboog. Lopen doe ik op krukken, behalve thuis. Ga vanmiddag weer even rijden, dat gaat beter dan lopen.

FE, wij vonden vroeger Exloo al heeeeel ver voor een springwedstrijd. Nu vinden we het lekker dichtbij en gaan regelmatig op donderdag even heen voor een parcoursje :') dat is 3 kwartier rijden.
TG, wat lastig dat je instructrice bleef klikken.
Noor, fijn dat je de oorzaak van de putlucht hebt gevonden!

Alweer vrij en thuis :D . 2 herkansingen leren voor morgen en even rijden. Heb slecht geslapen, dus ook even een uurtje slaap meepikken.

Edit: Stoere Beau!
Afbeelding

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:22

mistid schreef:
FE, wij vonden vroeger Exloo al heeeeel ver voor een springwedstrijd. Nu vinden we het lekker dichtbij en gaan regelmatig op donderdag even heen voor een parcoursje :') dat is 3 kwartier rijden.

Ik vond Exloo ook altijd ver weg, maar eigenlijk valt het heel erg mee. Het is voor mij maar een half uur rijden. Oostwold vond ik nooit ver weg, terwijl dat al gauw 40 minuten is :')

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:31

Ligt er vast aan hoe je het aanrijdt.
Moordrecht vinden wij bijvoorbeeld VERSCHRIKKELIJK! Zoooooooo saai, wat een rotweg. Ede oid is niet eens zoveel verder/dichterbij maar daar gaan we dan weer veel liever heen. :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:33

Ja dat scheelt ook wel veel. Maar Exloo is ook veel mooier om heen te rijden, weet dus echt niet hoe ik er altijd bij kwam dat Exloo ver weg is :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:38

Daarom gaan wij niet zo vaak Friesland in, we kunnen daar nooit 'lekker' heenrijden :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:39

ik heb ooit eens gezegt dat ik niet mee doe aan de outdoorkampioenschappen van drenthe omdat het zo ver weg is...
Kreeg direct weerwoord waarom ik wel door heel nl ging voor een cross...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:41

Maar een cross is leuk! Kampioenschappen niet (iig niet in Groningen) En voor een cross ben je de hele dag wel zoet. Kampioenschappen hoef je vaak maar 1 proef/parcours en dan is het zonde om daar een uur voor te rijden. Vind ik dan he

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:42

ach outdoors van drenthe vind ik tot de M toch niks.
De helft kan niet rijden :=

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:45

Ik mag altijd graag in Sleen starten, dat vind ik echt een leuk concours. In juli geloof ik? De Wijk vind ik ook leuk. En heb Brinkconcours in Dwingeloo is zo leuk, een parcours om de vijver, een marktje om het parcours heen, gezelligheid, sfeer, dat vind ik echt een leuk concours!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:45

Haha bwv zo gaat dat hier inderdaad ook. vertik het nog steeds om een uur te rijden voor selectiewedstrijden. en voor crossen rijd ik rustig een uur of 2.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:46

ik start graag in emmen en sleen idd, de wijk de wolde, veeningen etc

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:56

ik hou ook niet van grote wedstrijden, iedereen doet altijd zo uit de hoogte en alles is een keer zo duur :r

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:01

Ik houd wel van grote wedstrijden :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:01

bvw schreef:
ik hou ook niet van grote wedstrijden, iedereen doet altijd zo uit de hoogte en alles is een keer zo duur :r

En het duurt allemaal zo laaaaaaaaaangggggggggg. :o

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:02

Goedemiddag.
TG: Ah herkenbaar, zo heb ik weleens een instructeur gehad die het een goed plan vond om Bam een "tikje mee" te geven in de hoek van de bak, alhoewel hij nooit ergens naar kijkt durfde hij een week niet langs iemand in de bak :(:) .
Margriet: vervelend dat Roelof nog zo lang last houd.
Mirthe: Alhoewel ik het niet verstandig vind dat je toch bent gaan rijden, wel een leuke foto.
Noor: Fijn dat de oorzaak van de putlucht gevonden en verholpen is, beter poetsen en flossenvolgende keer :Y) .
En ik lees allerlei dingen over Oostelijke wedstrijden waar ik nog nooit van gehoord heb :D .
Ik hou van grote en kleine wedstrijden afgewisseld, kleien ben je snel klaar en kan je zo naar huis, grote zijn leuk omdat er veel te zien is en veel te doen, maar duurt wel eindeloos inderdaad.

Ik heb gisteren mijn tweede rijles gehad, voor het eerst schakelen, ging best goed, moest eerst iemand afzetten in hartje Rotterdam en vervolgens iemand ophalen in Capelle, normaal gesproken niet de bedoeling maar het ging zo goed, ik mocht meteen de snelweg op en honderd rijden :D .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:03

super zeg EB!

Noor, die was ik inderdaad nog vergeten ;)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 12:17

evie mooi dat je al op snelweg mocht. lekker scheuren ;)

ik vind de grotere wedstrijden juist het leukst. vind die kleine juist zo saai, iedereen snel weg en weinig gezelligs. nu al weer zin in ons hippische week.

ol ging lekker met het rijden. 2dgn was hij wat vervelend maar hadden toen ook in de regen gereden dus mogelijk dat het daar van komt. Daarna weer op bay en hij liep <3 hij was zo los op links en rechts. hij sprong aan op rechts ik dacht verlichte zit dan doen we een rondje (wilde alleen stappen/draven)
nou dat ging ook lekker. dus ook zelf maar rondje op links gedaan. hopelijk blijft het nu zo gaan

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:17

Goed zo, EB!
(als ik me ERGENS aan erger zijn mensen die langerzamer dan 120 (130) rijden op de snelweg, maar goed ik begrijp dat je het leren moet :P)

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:18

Ik wil overal wel ver voor rijden :) Voor de hoefsmid van Sunny moet ik 5 kwartier rijden..... Dat wordt denk ik wel iets anders als ik zelf de diesel moet betalen en niet zoveel centjes heb.

Margriet, wat ontzettend vervelend voor Roelof!!

Ik was natuurlijk vergeten te vermelden wat ik in Radolfzell ga doen ;) Dat is een wedstrijd in Zuid-Duitsland en ik ga daar mijn eerste CCI** rijden. Als dat allemaal goed gaat, ga ik in Renswoude CIC*** rijden. Joepiee!!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-12 12:19

gaaf renske :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 12:20

Grappig dat we elkaar dan via Sharon ontmoeten op FB, Anne :D Ik heb wel vaker contacten als vrienden waarvan ik mij afvraag waar zij elkaar van kennen....
Van de foto's die ik kende, herriner ik mij alleen hele lange slanke benen. Op je FB profiel staan ook allemaal gezichtsfoto's. Je hebt echt eeen leuk koppie! Veel leuker als het hoofd dat ik bij jouw benen had gedacht :')