Hij houdt wel van werken ja Moët ook, anders hou je het niet vol.
_Noor
Geplaatst: 10-01-12 12:09
_lautje_ schreef:
Moët ook, anders hou je het niet vol.
En Lau houdt van champagne! Moet ook wel, anders hou je niet vol
Leliaardje
Geplaatst: 10-01-12 13:19
Noor's boodschappen tas zit straks vol met chocola, roze koeken en champagne!! Eet smakelijk Noor . Leuk dat hij gaat starten Evelien. Ben benieuwd! En TG gaat goed!! Viesje ook!
Hier gaattie ook goed. Ga snel verder.......
_lautje_
Geplaatst: 10-01-12 13:34
_Noor schreef:
_lautje_ schreef:
Moët ook, anders hou je het niet vol.
En Lau houdt van champagne! Moet ook wel, anders hou je niet vol
Haha iPhone autocorrect Maar van champagne hou ik wel ja
ons hengstje (±1.45) is vandaag weg gebracht om "opgevoed" te worden voor de hengstenkeuring. Ben benieuwd. Wel grappig om dat eens van dichtbij mee te maken, dan alleen vanaf de trinbune, als geinteresseerd toeschouwer.
Super Karen! Daar wordt je blij van Spannend Texelse.
Ik heb Scene net even zien springen en hij deed het goed! Jan is ook wel enthousiast over hem en denk dat het wel een eventingpaard gaat worden, dat is wel de bedoeling. Misschien mag hij dit weekend ook nog B lopen als de BB goed gaat. Volgend weekend zowiezo BB en B, dan ga ik wel even kijken.
viefdepief
Geplaatst: 10-01-12 14:03
Middag
Eef: Gaat Scene toevallig vrijdagavond nog oefenspringen in De Mortel? Want daar ben ik vrijdagavond Wel fijn dat ie het goed doet! Karen: Super van T
Het was bij mijn ouders echt heerlijk weer vanochtend kom ik in Enschede is het grijzer dan grijs en super vochtig...
Springen ze wel eens in Benningbroek? Wel een top-accommodatie daar, en prima organisatie bij de dressuur. En als ik wel wat wil miepen, zou ik zeggen stuur de man het onderhoud ajb met een spuitje siliconenspray naar de bakingang, wat een akelige piep zit daar in zeg.
O zie het al, Noor heeft geantwoord, dus ze springen er wel eens.
Mootje
Geplaatst: 10-01-12 15:44
Twee keer per jaar maar? Het is echt jammer dat je niet in Blokker kunt / wilt starten! TG, Ja, leidinggevende loopt een beetje over en dat is te merken aan de sfeer Sinds gistermiddag gaat het wel, maar hij is aardig aan 't kafferen geweest!
_Noor
Geplaatst: 10-01-12 15:50
Het schijnt dat ze de boel wel aangepast hebben, Mootje. Dus misschien ga ik weer eens een poging wagen, eerst even kijken. Maar ga vanaf volgende week eerst weer een poosje springlessen Anders heb ik sowieso niks op cc te zoeken.
Omdat het daar zo laag is bij de ingang van de bak. Dan moet ik afstappen.. Als Jer iets eng vindt (zoals lage en / of smalle doorgangen ) gaat hij op zijn achterbenen en dan breek ik mijn nek. En afstappen en dan in de bak weer opstappen met springen is niet handig (+ dat Jer toch wel gespannen is met springen).
klopt is idd een lage/smalle binnenkomst daar. Zou de ingang dan nu wat veranderd zijn? Hopelijk een verbinding tussen de 2 hallen, maar als ik me goed herinner kan dat niet. Heel lang geleden (Maartje reed nog op een C-pony) zijn wij daar geweest en toen kregen er twee verschillende ouderparen ruzie met elkaar over elkaars kind, dat waren concurrenten. Pfffff, op een gegeven moment reed de een met de auto in op de ander, werd er een gouden ketting, met zo'n grote gouden naam eraan, van de hals gerukt bij een ander en voor de voeten gegooid. Wij stonden echt met open mond te kijken, totaal overdonderd. Stelletje idiote aso's.
_Noor
Geplaatst: 10-01-12 16:19
Hihi. Ja, ik hoorde dat het veranderd moest worden omdat hij anders een ster (of meer?) kwijt zou raken. Verbinding tussen de twee hallen kan inderdaad niet.
AntheaV
Geplaatst: 10-01-12 16:31
Jemig, dat mensen zo tegen elkaar te keer gaan!
Mister T
Geplaatst: 10-01-12 17:29
Oef wat komen er toch een lekkere dingen voorbij.. Bonbonbloc is echt de chocola voor mij (en inderdaad die witte!!), maar eef doet het ook goed! lekker naar de sauna! misschien beter dan die chocola (in ieder geval voor de lijn ) Mijn vriendin heeft ook nog een kortingsbon voor de zwaluwhoeve.. gauw maar even inplannen!
Evelien,ook fijn dat Scene zich goed ontwikkelt als eventing paardje Noor, is al aan het aftellen totdat het einde werktijd is! Texelse, schandalig hoe sommige zich gedragen. En dat zie je inderdaad vooral op pony wedstrijden.. wat zijn sommige ouders erg! ik heb ook genoeg gezien.. jury die uitgescholden wordt etc TG, heerlijk idee om naar het strand te gaan lekker uitwaaien!
Laatst bijgewerkt door Mister T op 10-01-12 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Snoekiej
Geplaatst: 10-01-12 17:29
Goeiemiddag! Ik meld me ook weer eens! Ben een beetje brak, want ik heb gister personeelsfeest van SvO gehad! Het was echt ongelofelijk leuk! We zijn naar de Uithof geweest in DH, daar gesnowboard/geskiet/geschaatst, daarna eten en daarna apreskiën! Wat een super leuke gezellige dag! Ben wel blij dat ik vandaag vrij ben om een beetje bij te komen!