[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:17

Ben benieuwd TG :)
Evony: succes met je bestemmingsplan
Jeroen: Goed nieuws dus!
Kim: Ik heb geen idee, zit nooit op internet op m'n mobiel.

Ik moet eigenlijk ook weer een nieuwe cap. Wil misschien ook een CO, hoor daar allemaal goede dingen over. :)

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:18

Noor: heb net een ernstig gesprek gehad met pap over je laarzen :D .... we kunnen dan morgen misschien wel even kijken bij Ooteman. :j

TeeGee

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:21

Ik heb van de week ook nog met een KEP cap in mn handen gestaan met uitleg in de winkel maar die zijn toch wel erg duur.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:23

@ evony: ik probeer elke dag 8 uur rust te nemen (slapen) hahaha, eigenlijk moet zo'n dag gewoon wat langer zijn 28 uur ofzo....
@ Evony: succes met je zienswijze... erg leuk..., vooral gestructureerd te werk gaan, dat is belangrijk, punt voor punt afwerken, eerst een wat algemeen inleidend stuk, dan wat dingen uitwerken en vervolgens weer concluderend te werk gaan.. (neem aan voor je opleiding??)
@ Margreet: klinkt als een hele strijd ;), maar geloof dus dat Noor wel iets mag laten kopen door jullie ;)
@ Laura: jij hebt ook geen last van verveling geloof ik ??? :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:24

Weule: idd voor mijn opleiding maar loop zowat nu alvast hahah. Dus alles nog maar eens rustig door nemen :Y)
TG: wat voor cap?
Anthea: mijn CO zit lekker dan mijn GPA speed air :o

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:25

Karen denk het wel.
Evony: een box die ik niet heb ja :P
Ga wel 2 jonge beesten van Jan meenemen naar rob binnenkort. Daar heb ik hoge verwachtingen van. Maar zijn om te verkopen natuurlijk.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:27

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:27

MargreetW schreef:
Noor: heb net een ernstig gesprek gehad met pap over je laarzen :D .... we kunnen dan morgen misschien wel even kijken bij Ooteman. :j

:D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:30

TG: oo die :D
Lau: wahah, ik heb wel de boxen maar niet de paarden mag niet van mijn ouders meer paarden er bij :+ (waarom hebben ze dan in godsnaam 7 stallen laten bouwen is mij ook de vraag xD)
Noor: heb je goed voor elkaar +:)+

Pff ik moet echt bezig, maar het trekt me niet om een 116 pagina's tellend toelichting op een bestemmingsplan te gaan lezen gek genoeg :')

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:32

Sjeetje Sjeroentje, wat ben jij toch strijderig.
Ernstig met papa praten is gewoon zeggen: mag ik morgen met jouw pinpas een (liefst groot) deel van Noor haar nieuwe laarzen betalen? En dan is het standaard antwoord: moet jij toch weten, als ik maar niet mee hoef. _/-\o_

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:33

waaauw Noor, ik ben jaloers! Zo gaat het hier nou nooit!

wahahah, al moet ik zeggen dat ik wel heeeeeel veel van mijn ouders krijg op paarden gebied :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:33

@ Evony: hup, aan de slag jij! Afbeelding ;)
@ Lau: veel plezier met springlessen :)
@ Karen: Bari is natuurlijk niet van jullie, alweer vergeten! Wanneer gaat ze weer?
@ Jeroen: ik heb gewoon een hele lieve papa en mama ;)

Ga weer verder... :O

Edit: ik betaal trouwens zelf ook nog wel eens wat hoor! :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:36

Lieve papa en mama heb jij Noor :)
TG: Dat is wel een mooie cap! Jammer dat ze dan weer zo duur zijn

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:38

@ noor: jij boft maar ;)
@ evony: 116 pagina's... moet je een zienswijze indienen op een geheel nieuw bestemmingsplan voor een gedeelte van een dorp/gebied?
@ lau: jonkies blijven leuk...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:38

Noor, ja Bari is van Rem :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:46

Middag :)

- Verschrikkelijk dat meisje met die roze laarzen! Hier hebben we iemand in de buurt met een roze lakkap, ziet er ook verschrikkelijk uit :r
- Hier verhaart alleen Beau als een gek. De rest verneem je niet zoveel van omdat die geschoren zijn
- Klinkt als een hele geslaagde vakantie Shanouk :D
- Een kleine bitchfight }>
- Iemand bij Marijke in de buurt heeft zelfmoord gepleegd, dat doen idd meestal mensen waarvan je het niet verwacht. Vorige week is er ook nog een meisje in het dorp waar ik op school zit voor de trein gesprongen na een ruzie met vriendinnen (stak vast veel meer achter)
- Noor heeft nieuwe laarzen nodig
- Bandido leek bijna een echt dressuurpaard, aldus Evie
- Ik werk ook altijd met 2 tabbladen, anders vergeet ik alles. Lees ook regelmatig tussendoor mee en als ik dan de tijd heb om te reageren reageer ik even vanaf mijn laatste post (ben ik nu ook mee bezig, heb de hele dag al steeds wat meegelezen snel tussen de bedrijven door)
- Als ik geld toe kreeg, zou ik ook zeker met roze laarzen gaan rijden hoor :+
- Mo heeft een mobiel met internet besteld, ik mag dit jaar ook een nieuwe uitzoeken en neem ook iets van een iPhone/HTC/Blackberry, wel touch, ben echt gek met mijn samsung star.
- Mo gaat vanmiddag het nieuwe huis van haar toekomstige vriendje even bezichtigen
- Borex is te koop, is dat niets voor jou San? Dan doen we veel paardenruil hier in het topic :+
- Texelse, hoe doen jullie dat eigenlijk met crosstrainen? Was ik even benieuwd naar
- Madelene heeft allemaal vertegenwoordigers op de stoep
- Anthea hoefde pas lekker laat naar school
- Vief wat een topic! Ik lust ook nagenoeg niets uit het water
- Saar is vrolijk, ondanks dat er sneeuw ligt. Ik vind die Tretorns ook erg mooi, bij de EJ hier staan ze steeds voor 100 euro, spul loopt helemaal niet, ik wil binnenkort eens een gaan passen :o
- Sterkte met je rug, Texelse!
- Gezellige avond gehad dus Sanurie
- Jeroen is weer boven water en heeft goed nieuws over het gedonder met de buren!
- Mijn mening over Charles Owen is onmeunig positief! Raad ze iedereen aan die een nieuwe zoekt (al heb ik nog geen ervaring met CO's en zomer, of je gebakken hersenen krijgt of niet)
- Noor wordt koopziek :D
- Damelza was regiokampioen springen geworden meende ik
- Rijden wel meer mannen met een CO, ook veel met dat andere type, niet de klassieke uitstraling maar die anderen, AYR8 ofzo?
- De KEP's vind ik niet erg mooi, maar heb wel gehoord dat die ook erg fijn zijn. Ze zijn trouwens al wel een stuk mooier geworden dan die eersten (gelukkig, dat waren echt niet PIEPPIEPHOI Calimero's)
- Whow Margreet dat is wel heel makkelijk shoppen :D ik krijg ook erg veel maar kopen meestal in de aanbieding en vind soms echt koopjes op marktplaats, splinternieuw of haast niet gebruikt

Zo, even een nieuwe manier van reageren. Aangezien ik doorgaans er veel te veel omheen banketstaaf heb ik even de hoofdonderwerpen dikgedrukt.

Net Ul gereden, die ging heel fijn! Lekker nagevelijk, had hem wat extra vooruit gereden dan wat ik in de htc lessen moet doen (dus nu op de manier van mijn dressuurinstructrice waarvan de lessen ff stil liggen :+ ) en toen kwam hij heel mooi erdoor. Gewoon lekker buiten, bak was goed te doen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:47

Jeroen: ze willen een startbaan verlengen bij airport eelde, en daarvoor moest het bestemmingsplan dus veranderd worden dus er is een nieuwbestemmingsplan en ik moet daar de zienswijze van de vereniging omwonenden luchthaven eelde op indienen want die zijn er op tegen :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:49

waaauw goede bij lees actie mirthe +:)+
Staan de tretorns echt voor 100 euro bij de EJ? moet ik maar een extra stel aanschaffen *D
Al hoorde ik dat er binnenkort ook een nieuw model zou gaan uitkomen en ben daar ook wel benieuwd naar!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:51

aaah, op die fiets... tip: is het een officiële vereniging en hebben ze statuten waarin staat wat hun doel/belang is (kortom zijn ze 'juridisch' ook belanghebbende)??
verder letten op de oude/nieuwe bestemming van de grond en van de eigenaar/gebruiker(vliegveld) en dan aangeven waarom ze tegen zijn (geluidsoverlast etc....., natuur, uitzicht.....)

@ Mistid: wat een verhaal... kletskous :P (bevalt dat HTC gebeuren nog een beetje????)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:53

Jeroen: bedankt voor de tips :D het is idd een officiele vereniging nu ga ik echt even bezig hahah!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 15:59

Evony schreef:
Jeroen: ze willen een startbaan verlengen bij airport eelde, en daarvoor moest het bestemmingsplan dus veranderd worden dus er is een nieuwbestemmingsplan en ik moet daar de zienswijze van de vereniging omwonenden luchthaven eelde op indienen want die zijn er op tegen :+

Als het maar niet wordt verlengd tot de Bongveenweg/Scheperijen in Bunne ben ik tevreden. Wij zitten in het verlengde van de landingsbaan, mijn beesten zijn ook vliegtuigproof. Zorg ff dat ze niet als ze voor de landingsbaan landenin mijn bak staan aub :+ ;)

HTC bevalt mij prima alleen de dressuur ideeen van de instructrice af en toe niet. Heb al wel regelmatig een pauze ingelast, als ik niet wil luisteren naar haar omdat iets imo niet zo hoort en ik niet mag vertellen waarom of ik dat niets van wordt ik boos en dan mag ik niet meedoen :+ . ze heeft ook nogsteeds niet door dat het krulletje wat Ultra in de les loopt fake is, op de myler lijkt het alsof hij heel mooi nagevelijk loopt maar dat is niet zo, maar mag mijn hoofdstellen tussendoor niet wisselen en ik ga niet op een dubbelgebroken watertrensje springen als 3 anderen bij mij inrijden, ben nog niet levensmoe. Vind het ook wel prima hoe hij dan loopt, thuis heb ik hem er veel fijner aan wnat daar rijd ik altijd alleen in de bak, in een groepsles ben ik meer bezig hem bij mij te houden omdat hij bang is van andere paarden

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:01

klinkt dus nog niet heel positief, in elk geval de instructie niet... moet ook eerlijk zeggen dat ik er weinig goeds van hoor eigenlijk (en zowiezo weinig van hoor....)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:04

Het springen & crossen vind ik wel goed opzich (natuurlijk heeft iedereen daar zijn eigen ideeen over maar in principe ben ik daar wel tevreden over).
De show bij Paard vond ik echt een aanfluiting.

Moeten wel veel bijbetalen, eigenlijk moeten we voor alles betalen. Als je er een jaar bij wilt en geselecteerd bent kost het 400 euro, ijkmomenten kosten gemiddeld 10 euro per keer, de selectie kost ook 10 euro geloof ik, herselectie 15? en wij moeten ook nog bij elk terrein terreinhuur betalen. Volgens mij gaat er iets niet goed met hun financien.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:06

duur geintje..., maar wat is nu de bijdrage/voordeel van het HTC plan....., ik bedoel als je zoveel moet betalen, waarom dan niet zelf ergens lessen (misschien heel blond hoor :P )

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 16:12

Topsportstatus :+
Zitten ook wel voordelen aan, we hebben boeiende info-avonden (die zijn wel gratis :+ ) en er worden wel kansen voor ons gecreeerd. Ze willen het ook nog zo krijgen dat er startplekken worden vrijgehouden voor ons (is ook wel eens gedaan maar toen liep dat niet, bij reguliere wedstrijden is dat sws veel moeilijker als crossen) en ze hebben nu iets dat de kinderen die iig dit jaar en volgend jaar nog kans maken op het EK SGW pony's extra begeleiding krijgen van de bondscoach met snelle doorstroming naar het kader, dan hoef je geloof ik een prestatie minder neer te zetten ofzo voordat je in het kader komt. Heb me daar niet in verdiept omdat ik toch al te oud ben