Evony: succes met je bestemmingsplan
Jeroen: Goed nieuws dus!
Kim: Ik heb geen idee, zit nooit op internet op m'n mobiel.
Ik moet eigenlijk ook weer een nieuwe cap. Wil misschien ook een CO, hoor daar allemaal goede dingen over.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar geloof dus dat Noor wel iets mag laten kopen door jullie

(waarom hebben ze dan in godsnaam 7 stallen laten bouwen is mij ook de vraag xD)

ik krijg ook erg veel maar kopen meestal in de aanbieding en vind soms echt koopjes op marktplaats, splinternieuw of haast niet gebruikt
) en toen kwam hij heel mooi erdoor. Gewoon lekker buiten, bak was goed te doen.
(bevalt dat HTC gebeuren nog een beetje????)
het is idd een officiele vereniging nu ga ik echt even bezig hahah! Evony schreef:Jeroen: ze willen een startbaan verlengen bij airport eelde, en daarvoor moest het bestemmingsplan dus veranderd worden dus er is een nieuwbestemmingsplan en ik moet daar de zienswijze van de vereniging omwonenden luchthaven eelde op indienen want die zijn er op tegen

. ze heeft ook nogsteeds niet door dat het krulletje wat Ultra in de les loopt fake is, op de myler lijkt het alsof hij heel mooi nagevelijk loopt maar dat is niet zo, maar mag mijn hoofdstellen tussendoor niet wisselen en ik ga niet op een dubbelgebroken watertrensje springen als 3 anderen bij mij inrijden, ben nog niet levensmoe. Vind het ook wel prima hoe hij dan loopt, thuis heb ik hem er veel fijner aan wnat daar rijd ik altijd alleen in de bak, in een groepsles ben ik meer bezig hem bij mij te houden omdat hij bang is van andere paarden
)
) en er worden wel kansen voor ons gecreeerd. Ze willen het ook nog zo krijgen dat er startplekken worden vrijgehouden voor ons (is ook wel eens gedaan maar toen liep dat niet, bij reguliere wedstrijden is dat sws veel moeilijker als crossen) en ze hebben nu iets dat de kinderen die iig dit jaar en volgend jaar nog kans maken op het EK SGW pony's extra begeleiding krijgen van de bondscoach met snelle doorstroming naar het kader, dan hoef je geloof ik een prestatie minder neer te zetten ofzo voordat je in het kader komt. Heb me daar niet in verdiept omdat ik toch al te oud ben