Laura: wat jammer dat de jury Trakkie niet zo kon waarderen. Helaas hou je dat toch met een jurysport. Zo weet ik dat ik met Pancho bij een jury nooit een winstpunt kan rijden (betekend niet dat ik bij haar niet start). Zij vond een winnende M2 proef niet eens B-waardig. Deze jury was op dat moment niet de jury maar stond naast mij te praten met een andere jury en was ondertussen mijn vader met Pancho helemaal tot de grond toe aan het afkraken. (Nu zal ze dat niet meer doen met mij ernaast, maar toen kende ze ons nog niet zo goed) Helaas blijkt uit ervaring dat ze Pancho nog steeds niets vindt. Maargoed, blijkbaar was de jury die jou gejureerd heeft wel helemaal weg van Hetje. Gefeliciteerd met je prijs en het winstpunt! In welke klasses ben je gestart? Beide M2?
Sim: gefeliciteerd! Fijn dat je daar kan blijven werken!
Heleen: pff wat een topic weer! Peesblessures zijn lastige verhalen, maar om iemands kunde zo in twijfel te trekken dat slaat echt nergens op.
TG: T studeerd voor managepaard en hij begint het al goed te snappen 
Mootje: Corion is dan vast niet bang voor koeien!
Caro: succes bij de fysio!
Snoekiej: fijn dat de laatste sessie je nog verder geholpen heeft!
Onze paarden gaan vanwege de kou vanmiddag pas buiten. Met sneeuw en kou hebben ze het toch zo gezien. Ik pak me in ieder geval goed in als ik naar buiten ga en de paarden krijgen een extra wollen deken bij op onder hun staldeken en regendeken.
Laatst bijgewerkt door Sussie85 op 01-12-10 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt