[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_lautje_

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:41

Goedenmorgen,

Ik heb besloten maar weer te spijbelen voor mentoruur (heel erg nutteloos en moet anders 5uur in Utrecht wachten tot het volgende college begint).

Zo maar even kijken hoe Hetje eruit ziet en die even loswerken. Gisteren in Bathmen lekker met hem gecrosst.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:46

Ging het goed pb :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:51

JA, ben heel tevreden. Hadden alleen een kleine miscommunicatie op 4. Hetje keek een andere richting op en toen stond daar een hindernis. Nooit gezien dus. En later in het bos een langsloper waar hij echt niks aan kon doen. Was bij wat voor jullie de coffin was. Wij moesten een boom nemen die een flink stuk lager landde en dan een smalletje op 1 galopsprong. Hetje ging echter veels te ruig over de eerste en kwam totaal verkeerd voor het smalletje. Hij probeerde nog wel, maar helaas.

Het alleblijdste was ik nog wel dat ik gehle rit mn knie niet heb gevoeld, terwijl ik Bathmen toch wel een niveautje hoger vond dan Ysselsteijn!

Over 2 weken Mol en dan lekker winterseizoen. Weer lekker springen. Kijken of we hem fijn Z kunnen laten lopejn.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:06

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:14

Goeiemorgen :wave:

Leuke foto's PB, maar ging het niet helemaal soepeltjes?

Nog een filmje van Zetje's laatste parcours voor haar veulen. Super fijn gereden!!! En ja het stond lekker laag! :D
http://www.youtube.com/watch?v=97GUvM3GG3w

Zoè had 12 strafpunten in de barrage en beide rondjes vergeten we heeeel erg snel!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:23

Hij kwam wat krap op de eerste. De laatste punt ging eigenlijk wel heel makkelijk, en die was juist heel lastig.
Maar dat is altijd zo bij Hetje. Als het moeilijk en dik is gaat hij pas zn best doen. Hindernis hierna was een dikke picknicktafel en toen deed hij ineens zn best. :+
Maar je ziet ook wel dat de eerste punt nogal laag is, dan kan hij zo lüllig springen.... En in het springparcours knalde hij zo over de hindernissen dat ik van mn moeder maar wat moe moest maken voor de cross.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:24

Hahaha.... dat is vaker zo dat ze bij het hogere past hun best doen. En geef ze eens ongelijk :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:27

Idd, en ik weet dat hij ongenadig veel vermogen heeft, alleen het is net een hoogbegaafd kind, je moet het wel aanbieden :P

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:33

Goeiemorgen!
@PB: Fijn dat je toch zo lekker hebt kunnen rijden in Bathmen! En dat je geen last hebt gehad van je knie!
@Rowo: Lekker kunnen genieten van je laatste rondje met Zetje voor haar veulentje dus, wel balen van Zoe.
@Heleen: Gefeliciteerd met je winstpunten!
@Caroline: Mijn hand is nog wel steeds erg pijnlijk en stijf, doe gewoon hetgeen wat ik ermee kan en als het niet lukt probeer ik het gewoon op een andere manier.
@Anthea: Fijn dat je weer lekker hebt kunnen springen!
@Snoekiej: Wat een leuke foto! Maar als ik zo een zou tegen komen dan ga ik echt gillen :o

Ik zit weer op stage en ben weer eens de pineut met de grappen. Er is een stel jongens wat alle letters op mijn toetsenbord heeft omgedraaid, maar helaas kan ik blind typen }> Zal de dader zo maar eens gaan opsporen.
Gelukkig is mijn rug weer wat beter, dus kan ik weer wat bewegen. Dat is toch wel weer een stuk fijner.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 09:57

Goedemorgen!
Gisteren ben ik naar het NIC in Assen geweest, dat was erg leuk. O.a Parcival en Totilas gezien :)
Nu zit ik helaas al weer op school.

JN: haha wat een geluk dat je blind kunt typen :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:06

Ik lees een aantal mooie resultaten, gefeliciteerd!!!

Ik was zelf 3e in het M1 op zaterdag en gister 4e in Bathmen :D
Volgende keer maar wel wat meer gasgeven want zonder tijdfouten was ik nog beter geeindigd.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:34

:wave:

Ik ben ook naar het NIC geweest. Heb je nog gezien Anthea :Y)
Was erg leuk! Vond de clinic van adelinde en parzival ook leuk. Zou donderdag weer les hebben, maar mijn mams mag heen in mijn plaats, vind het wat teveel voor Uk.

Super TG! Gefeliciteerd.
Haha grappig JN :+ Wel handig dat je blind kunt typen ja, vind het wel een goeie :Y)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 10:35

peanutbutter schreef:
Idd, en ik weet dat hij ongenadig veel vermogen heeft, alleen het is net een hoogbegaafd kind, je moet het wel aanbieden :P

:D Ja, als het er in zit, moet je het er ook wel uit (kunnen) halen :P . Mooi dat het verder wel fijn verliep :j en dat je knie het weer goed heeft gehouden!! +:)+ Mooie rijbroek heb je daar aan trouwens :o ..

IK KAN NIET SLAPEN!! :roll: * 8)7 *

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:18

JIPJE @ hahahah dat soort grappen heb ik idd ook weleens gehoord ja, wel goed dat je dan zo door kan gaan dan is de lol er ook gelijk af :D :D Hoop dat het met je lijf zo langzamerhand weer eens wat beter gaat, je hebt een hoop pech zo de laatste tijd met je hand etc.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:44

jipje_niekje schreef:
Ik zit weer op stage en ben weer eens de pineut met de grappen. Er is een stel jongens wat alle letters op mijn toetsenbord heeft omgedraaid, maar helaas kan ik blind typen }> Zal de dader zo maar eens gaan opsporen.
Gelukkig is mijn rug weer wat beter, dus kan ik weer wat bewegen. Dat is toch wel weer een stuk fijner.

:= Haha!! Wel goed dat je blind kan typen ;)

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 11:59

Goedemorgen!
Mandy, filmpje ziet er goed uit hoor, mooi rondje!
Hilde & Anthea, mooi dat het leuk was op het NIC.
TG, gefeliciteerd! Zijn mooie resultaten!

Ik heb vanmorgen de puntjes op de i gezet voor een presentatie van de eerste P-taak. Moet vanmiddag de presentatie doen. Woensdag nog een presentatie van een ander vak en volgende week tentamenweek :oo Drukdrukdruk!
Met paardje gaat het trouwens wel weer goed, kan er inmiddels weer op rijden, alleen ik heb gebrek aan tijd! Zal deze week weer eens wat lessen afsrpeken. En het geld stroomt nog niet zo hard binnen voor het nieuwe zadel... denk dat ik maar wat spaarcenten moet opnemen (die eigenlijk ergens anders voor bedoeld waren), anders komt het er nooit van.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 12:11

LOtte: Is een Anky.
Merk wel dat hoe hoger we springen hoe beter hij voelt. Dus van het winter lekker veel springwedstrijden rijden.

Jipje: Haha opzich wel een lollige grap.

Rosalie: Succes met je presentatie.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 13:13

Goeiemorgen :)
Ik ben al bij Vorstin geweest, straks naar college. Heb echt weinig zin in schooldingen.

Fijn dat het zo lekker ging in Bathmen PB! Super van je knie :D
Leuk filmpje Rowo. Wat ziet het er toch altijd netjes uit bij jou!
Wat een grap Benthe :D
Gefeliciteerd TG!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 13:25

Dank je Snoekiej :o

Hoe gaat het nu met Vorstin? Al met je zadel weer langs gweest bij de kliniek?

@ rosalie: ik kan me heel goed voorstellen dat je spaargeld in eerste instantie niet voor een zadel bedoelt is. Betalen je ouders niet mee?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:34

Ik ben hier het hele weekend niet geweest, maar inmiddels wel al weer bijgelezen!

Wiso deed het heel goed in bathmen, ze liep in één keer het water in! :D
Helaas waren we wel uitgesloten in de cross omdat wiso had bedacht dat een hindernis van de B-pony's ook wel leuk was. Ik heb haar na de cross nog even verteld dat niemand het gelooft dat ze een pony is met haar 1.78 m ;)

Ben ook naar het NIC geweest. Was vrijdagmiddag geweest (op de vip!) en gistermiddag.
Vond het ook super leuk maar ik vond het echt helemaal niet druk! Mijn vriend was ook mee en die vond het ook leuk en die wel volgend jaar wel weer mee, gelukkig ;)
Ook super leuke paarden gezien, ik vond VDL Emmerton op Wiso lijken, ten minste hun hoofdjes dan! En ik ben verliefd geworden op de hengst Tyson, gereden door Leon Thijssen

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:59

Rosalie, bij mij gaat er ook wat spaargeld op aan een zadel maar ja moet toch ergens voor sparen :D

Bianc, heb je voorbij zien komen in Bathmen, stond na 2 in de bosjes :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 15:59

Hilde_ schreef:
:wave:

Ik ben ook naar het NIC geweest. Heb je nog gezien Anthea :Y)

Waar dat dan? :D

TG: Dat was dus wel een geslaagd weekendje voor jou! Gefeliciteerd met je prijzen :)
BVW: Fijn dat Wiso zo lekker ging. Wel balen dat ze de verkeerde hindernis nam

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:02

JN: Wat een grap := haha.

BVW: Fijn dat Wiso direct het water in ging :Y) Heeft hij toch maar weer wat geleerd. Jammer van de cross verder trouwens.

Hilde & Anthea: Mooi dat het leuk was in Assen! :)

Opdracht vanmorgen nog afgekregen ook :)) . Misschien moet ik het in vervolg toch maar gewoon de dag ervoor doen en dan niet op stap :+ O:)

Vanavond ga ik even met Sofie naar Tolbert toe. Heb geen springles deze week en ik ga zondag naar Appingedam op concours. Thuis hebben we de hindernissen ook opgeborgen. Dus wil toch nog even springen. Daarom maar even lekker parcoursje springen in Tolbert :).

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:02

Euh vooraan op de korte zijde en je zat op dezelfde rij als mij :Y)

Fijn dat Wiso zo goed ging Bianca! Wel balen van de verkeerde hindernis zeg. := Tis niet bepaald een pony indd!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:06

TeeGee schreef:
Bianc, heb je voorbij zien komen in Bathmen, stond na 2 in de bosjes :D

ik zag na hindernis 2 ook alleen maar bosjes, maar dat had ik wel vaker.
Ik kwam ook groen (en niet alleen mijn setje) en onder de blaadjes uit de cross ;)
Kwam er nu pas achter dat we ook gewoon rechtdoor mochten op h2, was denk ik wel fijner geweest!