En ik ga zo maar weer aan de studie in de zon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anja15 schreef:
Jah en dat is wat je ook steeds doet..Jah wij weten dan verder wel wat de reden is dat ze het heeft gedaan..maar dan nog denk je hoe ver moet je wel niet zijn om je dochtertje zoiets aan te doen..
Hoe meer je er over nadenkt hoe meer vragen er eigenlijk komen..
Talida schreef:iemand nog een bodyprotecor nodig, maatje volwassen M, 2x gedragen?
http://www.sdg-ruitersport.nl/shop/imag ... .jpg[/img]
nee, ik ga er niet mee stoppen
Lielle schreef:Manic, ik heb je reactie gezien (dat weet je al) en ik kan er zeker wat mee. Info komt vanavond wel als ik weer thuis ben. Ik heb zelf een redelijke IT achtergrond, maar ik ben nu gewoon even uitbedacht.
Talida schreef:iemand nog een bodyprotecor nodig, maatje volwassen M, 2x gedragen
Pinacolada schreef:Is dat een zwarte Talida? Ik heb een blauwe, heb me 2 jaar geleden rotgezocht om een zwarte. Ik heb ook een M dacht ik, maar heb van kleding ook M.
manic schreef:Yay, Unix! mijn voorliefde
Helaas bij mijn huidige bedrijf hebben ze alle unix systemen eruit geknikkerd en vervangen door Microsoft... dus toen maar richting networks gegaan. Moet nog wel een paar verouderde Solaris en SCO bakken aan de gang houden, maar voor de rest houd ik me nu eigenlijk alleen maar bezig met Cisco. Voor zo lang dat duurt dan, want reorganisatie na reorganisatie, alleen noemen we het nu anders...
Blah.
Yay CarpeDiem! Pluk de dag