[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:21

Ja hé Bianca, en morgen weet Lielle wat het betekend :D
Had er eigenlijk nog 爱你很快再次 aan toe willen voegen, maar ja je kan niet alles hebben.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 04-07-12 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:22

MargreetW schreef:

met een t...... :o :D ;) :+

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:23

Dat is dus echt een typefout want heeft is de persoonsvorm dus dan wordt het een d.
Zal het verbeteren, of nee dat doe ik niet. Want anders snapt de rest niet wat we bedoelen.
Zit op de telefoon en die heeft een prachtige spellingcontrole, not dus.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 04-07-12 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:24

MargreetW schreef:
Ja daar heb ik lang over nagedacht waar dit is goed, echt waar.

:? ben ik dan zo abuis???

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:26

Nee hoor Sim :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:26

Neeeeeee, was net m'n berichtje aan het wijzigen. Moet eerst m'n eigen tekst lezen voordat ik reageer, solly.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:29

Hihi :)
Ik heb nav een ander bokt-topic net een autismetest gedaan op internet... De score voor Asperger was hoog, heel erg hoog :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:30

ah Roos wat is ze leeeeuk <3
En het valt me wel tegen dat je nog zolang wacht voordat je der mee neemt op cc ;)

Nog een dikke knuffel voor Sann :(:)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:36

Gelukkig, begon al aan mezelf te twijfelen....
Mo, zo'n testje had je toch al eens gedaan? Had je ook en hoge score. Weet niet of het ook voor Asperger was toen, maar wel iets autisme-achtig geloof ik.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:45

Ghehehe Mootje, stiekem wist je dat toch allang? :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:08

Ik weet nog wel dat ik vorige keer ook op zo'n autisme-test redelijk hoog scoorde en dat er nog "betere" scoorders hier waren, maar ik weet niet meer wie dat waren :P .
Roos: ben je altijd zo langzaam met starten met je paarden, of is het voor deze extra langzaam? }>
Leuk veulen hoor!!!! Lekker stoer.
Sim heeft lekker gereden. Die quote van Margreet kan ik helemaal niet volgen :+ .
Lielle :wave: .
Evony gaat lekker trainen!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 19:29

beli ik start L :)
Eef en lau klink niet heel lastig maar je moet het toch maar rijden he haha
noor lekker getraind dus gister!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:23

Yep, en vandaag was ie weer Jerilas. Lekker dikkerdje van me.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:37

Heb bijna 10 blz bijgelezen..kunnen jullie allemaal bokken op het werk of heeft iedereen vakantie?

Ik heb eind van de middag schimmel gereden maar was geen doen met al die dazen. Ik ben maar gestopt, lekker gewassen en ingespoten wat eigenlijk geen nut had. Wil haar eigenlijk ook wel in een Burka maar mijn vader is echt niet van plan die op stal af te doen en 's morgens weer op. Hij wil al niet eens even inspuiten 's morgen :(

Net voor het eerst een uur gesport in de sportschool en merk dat heel veel spieren stijf zijn. Ga 3 maanden lang bikkelen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 20:57

Ik kan wel op mijn werk via de telefoon bokken, maar daar heb ik geen tijd voor. Was lekker vrij vandaag!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:03

Ik was ook vrij :D
Lig nu heerlijk op de loungebank in de tuin met een bubbeltje binnen handbereik, wat een slecht leven...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:08

Ik ben ziek thuis vanwege zware blaasontsteking en kreeg vandaag ook nog effe te horen dat er waarschijnlijk nog ergens een infectie zit. Alles weer op kweek gezet en nog geen medicijnen gekregen, omdat ze niet weten om wat voor infectie het gaat.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:12

@ Roos jeetje wat balen. Beterschap

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:15

Nog steeds geen ab Roos?! Slaat het niet op je nieren straks? zit je al aan de cranberrie?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:20

MargreetW schreef:

Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb mbv google de vertaling gevonden.

Betekent iets van "veel plezier en slaap lekker"?

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:29

Hè bah Roos. Beterschap!
Sim en Noor hadden lekker vrij.
Ik ga weer richting drollen. Helaas alleen vanavond, dus weinig romantiek :evaw: .

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:29

Ik kreeg alleen maar vierkantjes te zien in het bericht van Margreet. Sim lang leve google :D

Noor mijn laatste ab pil heb ik 3 weken geleden gehad, dus de huisarts is erg terughoudend met ab. Uit de eerste kweek kwamen ook bacteriën die geen blaasontsteking kunnen veroorzaken. Hij denkt misschien ook nog aan virus/schimmel/bacteriele ergens in de buurt van blaas of baarmoeder.
Ik zit nu op hun advies aan de granaatappelsap.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:31

Edge was vlot maar redelijk braaf ondanks 2 dagen niet gereden te zijn. En de crosstraining liep lekker vlot door, dus eindelijk weer eens lekker gereden in Voorhout. Alleen in een lastig lijntje ging Edge ff in de staak. De eerste keer sprong hij hem braaf, maar ging nog niet heel vloeiend. Toen moest ik hem wat meer om mijn binnenbeen heen zetten en daardoor kon ik mijn ritme niet behouden, dat was zonde. Bij Jeroen Heijmans rijden we die korte wendingen juist vaak met wat buitenstelling om mooi recht voor de sprong te komen. Vind ik zelf prettiger en Edge blijkbaar ook. Wel fijn om er dan even aan te kunnen werken en we hebben het top af kunnen sluiten.

Autimse test heb ik ook wel eens gedaan, scoorde ook best hoog. Maar dat doet zowat iedereen omdat je alleemaal op bepaalde vlakken best veel trekjes hebt. En het in zo een test behoorlijk wordt uitvergroot. Verschil is dat wij die trekjes hebben en dat weten en er mee om kunnen gaan/ ze onderdrukken/ zorgen dat andere er geen last van hebben. Terwijl echte autisten die kenmerken onbewust hebben.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:38

Goedenavond, even een meeuwenflats, ik lees nog wel mee maar heb het te druk om ergens op te reageren en maak ook niet zo veel mee, Bam en ik hebben lekker vakantie, want vrijdag vlieg ik voor 15 dagen naar Ibiza en Bam heeft de afgelopen maand meer dan genoeg gedaan, dus die mag lekker zijn buikje rond eten op de wei en verder gaat mijn moeder er een paar keer op :) .

Lielle: leuk zeg, maar wel heet, zeker als je ook moet werken!
Roos: Beterschap :(:) .
MM:Ik zie wel al de hele week te pas en te onpas overal ooieveaars, ik zou toch zweren dat ze onderweg zijn naar het oosten ;) .
Noor: Zwaar leven heb je toch :Y), ben benieuwd of er wat uit die gesprekken komt .
FE: Top zeg dat Joey zijn nieuwe school zo leuk vindt!
Mootje: geen hele grote verassing, ik hoef zo'n test niet eens te doen, ikw eet toch wel dat er bij ook zoiets uit komt :+ .
Ook bij Bam in Alphen adR zijn echt abnormaal veel dazen, bam heeft nu 24/7 een normale zilveren vliegendeken met buiksingels op tegen de ergste steken, anders wordt hij geheid gestoken op zijn zadelplek. Ik heb ook een burka van pagony, topding maar wel erg warm zeker voor 24/7 op.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 21:43

Haha Evie :D met wie ga je op vakantie? Heel veel plezier!
Roos, balen van je blaasontsteking... Ik heb dat echt nog nooit gehad *op zoek naar onbehandeld hout*.
Mel, fijn dat Edge zo goed ging! Op het moment kan ik er in mijn werk heel slecht mee omgaan... Zeker bij veranderingen als nieuwe collega's :')