Bij meerdaagse concoursen namen wij altijd de grote bus van mn oom en tante mee. In onze jeep zit geen achterbank dus je hebt alleen de ruimte vd ''kattebak''.
''gelukkig'' hebben we nu al een hele tijd niet hoeven overnachten met peerd.
Ik ben voor de aangepaste titel van Lielle (en Marijke). Evony: ik geloof meteen dat het nu wat vreemd voelt op stal. Sterkte! Lielle: een berg spullen en het past nog allemaal ook! Balen dat je aan een nieuw zadel moet. Mootje: heeft heel veel schoenen (al vrees ik dat ik er net zo veel heb verzameld in de jaren). Vief: leuk dat je het naar je zin hebt gehad in Sardinië Marijke: is te snel met haar indoorprogramma opgeven. Caro: spannend dat Gio 'het huis uit gaat'! Texelse: wat een chique veulentje! Fijn dat het met moeder en kind goed gaat.
Verder wel bijgelezen, maar te veel om overal op te reageren.
muts_marijke
Geplaatst: 14-09-11 21:18
@ sarah, ik weet gelukkig niet uit ervaring hoe je je voelt, maar ik kan me er wel iets bij indenken. Heel heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou! Afscheid nemen van zoveel vriendjes is gewoon knap waardeloos!
@ Texelse wat een knapperd! Die mag die uberchique naam wel dragen!
ennn pssst weet je wat Geert net zegt!!!!! hey marijk, zullen we morgen gaan winkelen!?!!!???!!! WEDDEN dat ik de leukste man heb
Kris, wij hebben hier 2 Ipad's dus vergelijkbaar... Wel handig voor als je even snel iets op moet zoeken, of leuke spelletjes te spelen. Maar laptop vind ik toch fijner
Je kon er laatst nog een toetsenbord voor kopen bij de Aldi, zijn super fijn!
lielle: bedoel je irma van olde hietmoat? waarom wil je cair in een zadel, dat hebben alleen Wintecs en daar haal ik het regelmatig uit omdat het vaak niet mooi aansluit. Of bedoel je Flair, de luchtzakken?
hier veel werk, weinig rijd om te rijden. binnenkort volgt een overzicht van mijn aktiviteiten van de laatste weken maar moet eerst tijd hebben om foto's te maken.
las dat iemand z'n paardje aan koliek verloren was, vreselijk om te horen dat het fout afliep omdaks dat je er op tijd bij was. sterkte de komende weken, er is niets zo vreselijk als een lege stal.....
paarden stelen, dat heeft toch helemaal geen zin tegenwoordig. alles is toch gechipt maar wel eng als het bij je eigen paarden gebeurt. zou ook meteen de gemeenste hond uitzoeken en op stal laten. gebeurt op veel vrijstaande stallen, schrikt toch de meeste dieven af
Snoek: heeft d'r winstpunten voor het M2, heeft de mentale training van afgelopen winter hierbij geholpen?
zo even kort reageren..vanaf morgen lees ik weer echt bij. marijke en geert gaan shoppen morgen. lielle die een auto helemaal vol heeft. (kan onze auto ook behoorlijk vol proppen) vief welkom terug mooie foto texelse.
indoor wedstrijden heb ik er ook al een paar opgegeven. denk dat ik erger ben dan marijke want heb er zelfs al 1 van jan. opgegeven (spr selectie maar die wordt 2x daar gehouden en tja scheelt al weer een postzegel)
net terug van de dressuurles met ol. Hij liep echt hopelijk volgede x op wedstrijd ook
EvelienH
Geplaatst: 14-09-11 22:14
TeeGee schreef:
deze vind ik leuk: hk] sgw deel 17: want die regen hebben we nu wel gezien
Die vind ik ook leuk! Vief, klinkt als een heerlijke vakantie.
Vanavond les gehad, Caap was een beetje taai maar had uiteindelijk wel fijne stukken. Een een of andere gekke Belgische boer was een fikkie aan het stoken, heel Meerle stond blauw en zelf mijn kleren stinken naar rook! Iek!
die van "zon en regen, sgw'ers kom je overal tegen" vind ik de leukste, maar jullie moeten natuurlijk doen wat je zelf het leukste vindt.
EvelienH
Geplaatst: 14-09-11 22:36
Die is inderdaad misschien nog wel leuker Texelse! Wat is het veulen super knap.
Caro, dat zal wel even wennen zijn zonder de kleine Gio!
Wat vinden jullie, een crosstraining de dinsdag voor de cross, te veel of kan wel? Bedenk net dat ik nog wel een keer moet gaan trainen maar eigenlijk is dinsdag de enige optie, of ik moet het springen voor vrijdag afmelden. Denk dat, dat een beter idee is,
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 14-09-11 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt
wij hebben maandag 19 sept. ook nog een crossles. en dan moet hij vrijdag-zaterdag in Neede lopen. Ik denk dat het kan.
Leliaardje
Geplaatst: 14-09-11 23:13
Lielle, dat is zeker een strak huis . Zo'n voortuin zouden wij zo onderhand ook wel willen hebben. Het is hier echt een ontploft oerwoud in de tuin .
Charlotte ziet er droog ook mooi uit, Texelse!!
Giga liep lekker vanavond (gewoon dressuurwerk). Wij doen nooit een crossles de week voor een wedstrijd, maar we lessen sowieso niet zo heel vaak. Laurie wil Giga graag happig op de hindernissen houden en dat gaat zo goed. Maar ja, anderen willen misschien juist wel kort van te voren nog wat "boompjes" laten zien.
Sim
Geplaatst: 14-09-11 23:18
Die volle auto komt me zeer bekend voor, Lielle. Zie ook hier een daar zeer bekende spullen.
oooh das niet leuk. Hopelijk zijn die zaken gauw voorbij en kom je weer gezellig hier kletsen!
sanurie
Geplaatst: 15-09-11 08:02
Morgen!
Texelse: Gefeliciteerd Aparte naam zeg! Evelien: Ik had het gelezen. Echt walgelijk Mensen zijn echt gek geworden! Nog even en je durft je paarden ook niet eens meer in de wei te zetten! Karen: Leuk dat je vrijdag naar T gaat! Mootje: Wow Texelse: Wat een mooiert zeg!
Ik ben als eerste, slaapt iedereen nog??? Gister stage, was super leuk! Zo lang HA en dan weer school. En vanavond weer springles!
Goedemorgen! Zondag wordt een latertje voor me.. 17.00 Crosstraining. Eigenlijk gaat de stal om 18.00 dicht, dus ik moet de staleigenaren nog even lief aankijken Zal wel geen probleem worden!
_Noor
Geplaatst: 15-09-11 08:17
Morning!
Whahaha, Lielle... dat shirt Misschien is het geen slecht idee