[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:49

Goede avond!

MM lekker gegeten, en succes op de vergadering!
Caro druk dagje dus!
Mo jeetje heftig zeg! hopelijk komen julie der uit :)

Snoek tis erg drubbel, maar goed ik heb zelf niet echt het idee dat het "beter" word klinkt misschien nu heel l*llig maar heb er een paar gezien met KS en met artrose in het SI gewricht, en al is het maar een beetje het zit er toch.
Ook een DA kan niet zeggen hoe veel pijn je paard hebt.
Vind het knap dat je er zo veel geld aan spendeerd, en dat je er alles aan wilt doen!
Ik weet uit mijn ervaring met mijn 'merrie', dat het mij heel veel geld heb gekost en ik er niet gelukkig bij was. Ik heb nu dubbel zo veel plezier van hem met danny.

Zo heb net gereden wat en hel, niet te hanteren, morgen maar weer lekker naar het strand, meneer mag mooi 3 x 3 galoperen ;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:55

Ik heb eindelijk een emmer event creme in de buurt gevonden en gewoon bij de ruitersportzaak 1km verderop. Ik had gebeld en ze kende het niet. Blijkt er gewoon een emmer van 2,5L te staan :( . Paard had een mooie schaafwond door een kamikaze sprong onder haar buik dus het is hard nodig..
Laatst bijgewerkt door caro29 op 31-05-11 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 20:58

Caro waarom niet ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:17

Net dressuurgeprikt. Hetje was beetje stout :Y) nog wel 2x derde met 188 en 175. Trekkie was beetje te scherp in de eerste proef en 181 en 2e proef 100x beter en 178 en 2e prijs. Was heel streng gejureerd de 2e proef.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:20

Lau niet verkeerd dus!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:22

Caro: geen verstand van eventingcreme. Wij gebruiken dat niet.
Marijke: succes met de vergadering!
Mootje: hopelijk komen jullie eruit. Je leert elkaar ineens wel heel goed kennen op vakantie.
Shanouk: ik snap je mixed feelings. Wel fijn dat er iets uit is gekomen wat haar gedrag verklaart.
Corien: balen zeg dat Jack niet te hanteren was.
Texelse: ziet er leuk uit voor in een sgw. Is weer eens wat anders als de standaard dingen.
Evelien: is meteen op concours met haar nieuwe CO.
Laura: is fanatiek met de Belisar en heeft meteen een startkaart aangevraagd.
Karen: gaat springen met schimpie.
Evony: had een grote berg afwas.

muts_marijke schreef:
@ Sussie balen dat Weltsieger er geen zin in had met de regen. Waardeloos als het op concours in eens regent dan of niet.

Gelukkig nog niet meegemaakt. Maar ik vrees dat hij dan niet te genieten is. Als hij in de wei staat en het begint te regenen wil hij ook het liefst per direct naar binnen.

Roos: heeft na wat moeite toch een plekje gevonden voor haar paard tijdens SGW Texel.
Sann: sterkte met je oog! Klinkt niet fijn!
Jitske: fijn dat je al snel weer mag gaan rijden.
TG: T heeft dus wat last van verlatingsangst.
Noor: heeft een heel braaf paard die netjes in een stal blijft waar hij zo uit kan springen.
Laura: gefeliciteerd met de prijzen!

Vanavond Vivre gereden. Ze had gisteren rust gehad, dus ze was weer mega fanatiek. Het duurde even voordat ik er wat rust in had, maar daarna liep ze echt heel fijn te sjouwen.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:24

Snoekiej: gemengd nieuws dus. Ik hoop dat de behandeling iets voor Vorstin kan betekenen en dat ze er van opknapt!
Mootje: hopelijk kunnen jullie het uitpraten!
Laura: netjes gereden dus, proficiat met de prijzen en wat leuk dat je met de Belisar gaat starten!

Ik zag nog wat foto's van stallen voorbij komen en ik dacht alleen maar, jaaaaaah! Paarden kunnen lekker knuffelen met elkaar :D. Ik begrijp dat niet alle paarden zich laten terughouden van zo'n laag muurtje ;).

Mijn dagje kliniek was druk en hectisch en ben nu echt moe. Ga nog even wat nazoeken en dan naar bed.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:25

Sussie lekker gereden dus ;)
Ja meneer was mega druk, morgen dus weer :P

Ik ga douche en naar bed! morgen weer vroeg op.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:32

Dubbel bericht Snoek. :(:) Hebben ze nog wat gezegd over haar pijn, in hoeverre ze dat nog heeft of gaat krijgen in de toekomst? Wel 'fijn' dat je nu wat meer duidelijkheid hebt.
Netjes gereden Laura.
Ik ga ook die 3 x 3 minuten eens proberen. :j
Mooi dat Vivre goed liep Sussie.
Oeh Mootje, hopelijk komen jullie eruit! Fijne reis terug.

Nog foto van zondag, best lelijk. http://wm-fotografie.nl/Cross%20Snorrew ... _5456.html
En mijn blauwe oog, dikke is er gelukkig van af. Valt zo ook wel mee vind ik. http://www.mijnalbum.nl/Foto-LWMGYNPD.jpg

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:34

Dat zijn mooie kleurtjes Sannn! Foto op het puntje (hindernis 7) vind ik wel heel mooi! Heb je die al gezien?
Waterfoto's van J zijn echt verschrikkelijk! :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:37

San hij neemt idd een flinke sprong :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:41

Nee, die heb ik nog niet gezien Sim dat puntje. Heb wel hindernis 17 en hindernis 1 gezien. Waar zie je het puntje dan?
Zeg maar niets over J, die van haar bij de driesprong gezien?

Klopt Corien, ik wou wat later af. Maar hij dacht daar anders over. Daar moeten we even aan werken dus. ;)

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:44

Lau: Gefeliciteerd met je prijzen!
Die eerste in de waterbak vind ik leuk Sann!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:45

Sannnn schreef:
Nee, die heb ik nog niet gezien Sim dat puntje. Heb wel hindernis 17 en hindernis 1 gezien. Waar zie je het puntje dan?
Zeg maar niets over J, die van haar bij de driesprong gezien?

Hier Sannnn:
http://www.wm-fotografie.nl/Cross%20Sno ... _5594.html

Afbeelding

die van de 3 sprong zijn echt tenenkrommend

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:49

Oh, die vind ik nog wel leuk! Had die heel gemist, dank je! Vind op de rest mijn houding verschrikkelijk. Werk aan de winkel zeggen we dan. ;)
Dat is dan nog een understatement

Edit: Kan starten in het L in Vlietland! *\o/*

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 21:54

LAU @ die kNHS is af en toe echt een aanfluiting gelukkig hebben ze het snel opgelost. Leuk een startkaart met Belisar. ;)
EEFBAM @ zwemmen !! is heel goed voor je en belast je niks.
SANN @ what is idd een uitvinder van kattekwaad soms.....vind je verhalen stiekum soms wel leuk wat hij doet, maar het is idd wel ongewenst, maar gewoon het idee wat ze allemaal weten uit te vinden die knollen.... _/-\o_ leuk dat je kan starten in VL..!!
SNOEK @ gemengde gevoelens, maar nu je weet wat het is kun je er misschien wel naar handelen en trainen en ik hoop echt dat je weer met plezier wel kunt gaan rijden.

Ik zou nog steeds naar Gorssel gaan...sorry texelse, maar alle kosten en afstanden bij elkaar genomen is dat voor mij wel een stuk gunstiger en ik vind Gorssel ook erg mooi.(op de lange afstanden na dan... :P )

verder een rommeldagje aan deze kant. :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 22:00

Avond!

@ Mootje: je komt elkaar natuurlijk wel écht even tegen op vakantie. Hopelijk komen jullie eruit! Verder wel genoten van Barca hoop ik????
@ Sannnn: mooie foto's! Zowel van What als van je oog :P Leuk dat je L kunt starten in Vlietland!
@ Texelse: moeten we door een kolk met de cross?! :wow:
@ Sussie: goed bezig geweest dus :)
@ Lau: gefeliciteerd met je punten, mag je al Z met Trakkie?
Sim & Sannn: over wie zijn jullie aan het roddelen??????? :P

Ben nog even bij omaatje geweest (die haalt de 1.50 m net denk ik := ). Moet zeggen dat ze zich erg goed houdt! :) Ze wil zondag in Oudkarspel komen kijken, eerst maar eens kijken hoe ze het weekend doorkomt met avondwake en begrafenis....
Daarna Jer gereden, ging lekker. Maar eens even wat lijntjes uit de L1 proeven doorgereden ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:01

Over een of andere kamikaze-piloot Noor. Geen bekende van hier.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 22:02

Jammer! :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 22:06

Mijn koelboets zijn verstuurd! :D En had zaterdag eindelijk foto's van Thailand laten afdrukken, die zijn ook onderweg!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:06

Texelse, zo'n kolk is gewoon een klein meertje dus! Ziet er precies uit als waar ik in het bos wel eens illegaal doorheen cross :o

Snoek, kan me voorstellen dat je gemixte gevoelens hebt. Ik hoop voor je dat het allemaal oké uitpakt. Hoe hebben ze dit trouwens geconstateerd? Met rotgenfotos?

Sannn, die eerste foto :x Die over de punt is wel leuk!

Vies was weer aan het schuren geweest :( stomme baas was ook zo slim om gisteren naar de springles niet de vliegendeken mee te nemen voor op de terugweg. Met die onweerswolken boven je hoofd en het drukkende weer had ik moeten weten dat er veel insecten zouden zijn. Paard (en ik!!) werden op de terugweg lek gestoken. Ik heb er geen last van, maar paard kan er niet tegen en heeft nu overal jeuk. Hij heeft zijn borst ook weer een beetje kaal gebeten... lastig zo'n beest!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 22:12

Balen van het schuren, Annetje. Daar worden ze niet knapper van helaas...

Truste!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:21

@Noor: nee hoor, je mag er niet door. Raad ik je ook af, want de bodem van die kolkjes, die zou ik niet vertrouwen voor paardenpootjes, maar je slingert er wel om heen, en je mag ze ook tellen onderweg hoor. Op het kaartje zie je er ook al een heel aantal.
En ik heb iets horen verluiden over "pompen of verzuipen"...... maar dat blijft voorlopig nog even een verrassing. ;)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:25

Super Jitske dat je over 6 weken weer mag beginnen met rijden
Kim jammer dat je tentamen niet ging zoals gehoopt
EB heeft voor vanalles tijd nu ze even geen paard meer heeft
Arme Erik }>
Leuk Lau van de startkaart
Stallen zelf niet bekeken maar Ferrose is onbetrouwbaar op stal. Er waren op mijn oude stal zelfs mensen die nauwelijks langs haar tralies durfden
Mootje heeft stof tot nadenken
Snoek fijn dat je nu in elk geval duidelijkheid hebt.
Wel leuke dingen die echt Texelse hindernisinspiraties
lau gefeliciteerd met de punten. Wat start je eigenlijk met ze qua dressuur
Top dat je L kan starten San

Paarden zijn vanmiddag verhuisd. Ferrose was makkelijk als altijd, geef die hooi en het zal wel. Nes had het wat moeilijker (voor het eerst in jaren ook weer met de trailer) maar toen hij Ferrose zag en zijn hooi vond, vond hij het eigenlijk ook vrij normaal. Vanavond hebben we ze nog het land opgedaan en dat vonden ze fantastisch. Ze hadden altijd een heel klein landje en nu hadden we ze in een daar klein land land gezet maar dat is minstens 4 of 5 keer zo groot als wat ze hadden. Ze hebben dus heerlijk sprintjes getrokken tussen het grazen door.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:33

Annetje: Balen van Vies zijn geschuur.
Joki: Fijn dat de paardjes zo blij waren met hun nieuwe wei!

Toen ik gisteren bij de Divoza was hadden ze alweer geen E'lyte, dus even gevraagd en het zou vandaag binnen komen, we konden het gelijk afrekenen en dan zouden ze het gratis bezorgen?
Et voila, vanmiddag werd het gebracht, echt super service, nu is het er op tijd voor Oudkarspel, wist niet eens dat ze dat zo deden op die manier, wel heel handig :) .