Bij ons is het op 2 flinke en hevige plensbuien helemaal niet tekeer gegaan. Klein gelukje dus.
CoriienRN
Geplaatst: 12-07-10 22:27
Ja hier vanmorgen even gerommelt, en vanmiddag barste de hemel los, allen heeeel veeeul regen
Heb trouwens net via de enquete (sorry voor typ fouten) een mooie foto bestelt
mistid
Geplaatst: 12-07-10 23:12
Ik heb even vanaf blz. 420 bijgelezen, want zo'n 25 pagina's zag ik niet helemaal zitten . Afgelopen week heel druk gehad, gips is eraf gekomen dus ben toen meteen paard gestapt
Veel goede wedstrijdresultaten ondanks het warme weer Je site is mooi geworden Dorien! Kim nog gefeliciteerd! Klinkt geslaagd Bianca! En Lielle is in een ver land, warm land, lekker Heel veel beterschap Mandy jammer van je diploma uitreiking Mo, ik kom ook regelmatig in het ziekenhuis. Zal er een dezer dagen weer naartoe gaan, toch maar nieuw gips halen... Je val klinkt echt heel pijnlijk Mandy! Wat een dilemma Mo met die beschermers! Jammer PB dat je er niet op kon gaan zitten, morgen weer een kans Ik rijd ook altijd met telefoon. Alleen niet meer met crossen/crosstraining (nadat Ilse me voor gek had verklaard, flikker je eens in de waterbak verzuipt je telefoon, en zowel bij crosstraining als in de cross zijn er altijd wel mensen in de buurt) Het is er bij jullie in de buurt inderdaad heel ruig aan toe gegaan Mandy! Hoorde het op de radio. Foto ziet er heftig uit zeg! Fijn dat Frits zo door de plassen ging Bianca!
Hier is het weer ook apart... Werd vannacht zelfs wakker van een donderklap, en dat gebeurd me echt nooit. Is bij ons kennelijk ingeslagen, aardlek?? lag eruit, verder geen schade. Gelukkig. Verder heb ik nog geen ernstige dingen hier in de buurt gezien/gehoord, alleen dat het dak van de Action het niet kon hebben
Mirthe, Gefeliciteerd met je verjaardag! Je vind de grond wel erg lief hè? Snoekiej, Je nieuwe stal had ook weinig meerwaarde als je niet op het land kan, toch? Hopelijk verlopen de komende vier weken voorspoedig! Noor, Je hebt zo te lezen de eerste dag als 'pensionhouder' overleefd. Corien, Wat voor foto heb je besteld? Rowo, Hoe gaat het nu met je?
Gisteren een email van Canter teruggehad. Ze is zelf niet zo te spreken over de service van NEW wat betreft de gewone peesbeschermers (leverduur van een paard maanden). Gisteren even gePB't met Corbst55 en ik ga mijn paard zijn benen opmeten voor die zwart-blauwe van Equine. Ik bestel ze dan via GB, want bij de Eventingshop zijn ze 30 euro duurder
Mogguh! @ Snoek: mooi dat Vorstin is ingespoten, die 4 weken zul je vast overleven! Hopelijk is het dan weer in orde! @ Mirthe: gefeliciteerd met je verjaardag!! @ Mootje: ik heb het overleefd ja, ook al is dit alweer het 6e oppasjaar, het is toch weer even wennen @ Corien: welke foto heb je besteld?
Zit alweer op het werk. Vanavond de stallen even snel doen en lekker met Jer & Nudine aan de gang!
Mirthe gefeliciteerd! Shanouk: Sterkte met Vorstin. Mo: Ben benieuwd naar de beschermers.
Heb lekker uitgeslapen en ga nu maar vlug rijden. Moet vanmiddag nog naar Drunen. Rits van mijn laarzen isweer stuk e 3 weken geleden nog gerepareerd...
Goede morgen! @Mirthe: Gefeliciteerd met je verjaardag! En fijn dat het gips eraf is, maar wel balen dat je er van het weekend weer af bent geklapt Niet op je pols/arm terecht gekomen? @Snoekiej: Hopelijk kun je na die maand stappen Vorstin weer rustig opbouwen! Wel fijn dat ze niet helemaal stil hoeft te staan en je haar toch nog een beetje in beweging kunt houden! @Noor: Je bent er maar druk mee! Wordt bij jullie pensionstal de stal altijd gemest door de eigenaar of doen jullie dat zelf? Bij ons is het zo dat wij het normaal gesproken doen voor de pensionklanten, maar zijn wij op vakantie dan doen de pensionklanten het zelf inclusief de stallen van onze paarden. @PB: Balen dat je laarzen alweer kapot zijn zeg! @Mo: Hopelijk gaan die beschermers dan wel passen!
Ik ben ook net wakker, had wel even wat meer slaap nodig Ga nu dus maar is even aankleden en paarden voeren.
@ JN: Nee het is echt volpension bij ons. Ik hoef normaal gesproken alleen maar te rijden . Ik doe nu dus alles op stal, maar 's avonds is er eigenlijk altijd wel iemand die even helpt! Bovendien staan de paarden van ongeveer 7.00 tot 21.00 uur buiten, dus veel werk heb ik ook niet aan de stallen.
bvw
Geplaatst: 13-07-10 09:43
Goeiemorgen!
Mirthe gefeliciteerd Mo, die beschermers lijken heel erg op de Dalmar cross beschermer! PB, vreselijk die kapotte ritsen Shanouk, hopelijk houdt Vorstin het vol, lijkt mij niet fijn de hele dag op stal... Noor, veel plezier nog als pensionbaas!
viefdepief
Geplaatst: 13-07-10 09:46
Hoi vanuit Italië Eindelijk een plekje met internet gevonden.. Ben echt een lekkere vakantie aan het hebben Heb maar weinig bijgelezen... Wil Mirthe wel even feliciteren en Mandy wat eng zeg met dat noodweer! Jij beterschap, wat balen!!
Gisterochtend (voordat het noodweer losbarstte in Twente) zijn mijn ouders met Woll naar de Watermolen geweest om te scannen. Ben echt blij dat ze zo op tijd waren als ik dat allemaal lees! Zag er goed uit! Er is een mini-Woll op komst Yes, yes, YES!!!
Gefeliciteerd Vief! En ook nog veel plezier op je vakantie
jipje_niekje
Geplaatst: 13-07-10 10:26
@Vief: Wat super tof dat Woll gepakt heeft dit keer!!! Gefeliciteerd! @Noor: Hier lopen de paarden ook altijd veel buiten in de zomer en dat scheelt inderdaad een heel eind!
Ik ga zo maar is even de paardjes aan het werk zetten en de rest naar buiten gooien.
WolinLotte
Geplaatst: 13-07-10 10:31
Waaaauw Vief, wat gaaaaf dat er een mini Woll op komst is , gefeliciteerd!! En geniet van je vakantie in Italië ..
Mistid, happy B-day !!
Morning!!
Vind het maar wat frips , zit dus met een trui aan in huis.. Zometeen nog even aan de studie, vanmiddag even op Wo kruipen. Wilde dat gister doen, maar toen kwam het 'niet-normaal-met-bakken-uit-de-hemel'.
Wel vanmorgen de wekker gezet om de DA te bellen, hij wil dat hij donderdag helemaal rad loopt hard stap-draf zachte stap-draf zo niet wil hij voor de zekerheid toch een foto of scan
Ga dus nu snel naar stal
Vief gaaf een mini-woll Mirthe gefeliciteerd met je verjaardag! wel blijven zitten he!