[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:12

Ja.. ik mocht fijn een uurtje langer werken := , nachtdienst duurt al 9 uur, nu dus 10 uur. Ben flink gaar!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:13

Meen je dat nou? Je moet dat teruggezette uurtje dus gewoon werken?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:14

Jazeker, de dagdienst komt niet eerder.. omdat de tijd terug gaat in de nacht :) . Ze hebben dus een uurtje langer kunnen pitten, wij een uurtje langer gewerkt.. Ik heb wel geluk met m'n diensten op deze afdeling.............. :=

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:16

Arme Lotte :(:)

Mandy: Veel succes alvast!!
Ik vind het wel logisch dat Lotte een uur langer moest werken. De klok wordt toch om 3 uur ofzo een uur terug gezet?
Zal als ik een betere foto heb het wel even showen :D

Bianca: Wat super zeg :#

Ik ben al een uurtje wakker.. Druk met studiedingetjes en nu even aan het genieten van een ontbijtje :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:17

Is op zich ook wel logisch... maar natuurlijk niet leuk voor degenen die daardoor langer moeten :+

Ontbijt ze!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:19

Wordt wel een extra uur uitbetaald hoor ;) en nachtdiensten verdienen wel lekker :D . Maar ik slaap nooit voor, want dat lukt me niet :+ , dan is zo'n uurtje best wel lang.. we hebben wel lekker filmpje gekeken!! Maar dan moet je om 5 uur weer in actie komen.. *zucht zucht..steun... kraak, strek..* gaat moeizaam ;)

Jij bent al actief zeg Vief ;) , geniet van je ontbijt!! :D

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:27

Goeiemorgen!
@Rowo: Succes in Marienheem!
@Vief: Zo jij bent actief op de vroege morgen ;) En weer een mooi jasje heb je!
@WL: Balen dat Wolink toch nog niet erg wil wennen op haar nieuwe stal. Ook wel balen dat je nachtdienst een uur langer duurde door het verzetten van de klok, maar wel logisch natuurlijk.
@Bianca: Gefeliciteerd met de prestaties van de fries, nu weer lekker onder het zadel aan de slag.
@Heleen: Van al dat haar kunnen ze flink last hebben inderdaad. Jipje is nu ook nog zo'n teddybeer, maar die doet op het moment niet zo heel veel dus vind ik het niet eerlijk hem nu al te scheren. En daarnaast loopt hij nog steeds dag en nacht buiten.

Ik heb al een paar dagen flink last van mijn rug waardoor ik een stuk minder kan, helaas. Ben dus maar flink aan de roze snoepjes in de hoop dat het steeds wat beter gaat.
Gisteren ook nog mijn definitieve bevestiging binnen gehad voor mijn deelname aan de Orun cursus, dus daar heb ik ook wel erg veel zin in. Daardoor ook maar besloten dat ik ein van deze week weer voorzichtig ga proberen te rijden :o Dan kan ik ook in november weer op wedstrijd vind ik eigenlijk :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 12:43

Goede morgen :)

Lotte dat idd dan niet lekker aan een nacht dienst ;)
Benthe dat is leuk zeg!! Succes met je rug, en je handje!

Ik ga richting stal vanmiddag lekker wokken :9

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 13:26

Goedemiddag,

Lotte sterkte met bijkomen. Zware nacht dus...
Benthe: sterkte met je rug. Is je and wel al beter. Gefeliciteerd met de plaatsing vann de Orun.

Ik heb beide paarden al weer gereden. Ik mek dat de ruin weer blij is om thuis te zijn. Loopt weer prima. Merrie loopt ook weer goed. Fijn dat zij het laten merken. Stallen zijn ook al klaar. Eind vd middag maar weer een zooi bladeren vegen. Snap niet dat mijn ouders die bomen er in laten staan. Je ziet geen oprijlaan meer maar alleen blad :+

Ga nu eerst even naar mijn huis wat TLC aan mijn katten geven die mij erg missen...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 13:30

Goedemiddag!
Ik heb gisteren gesprongen in Onstwedde. Weer voor het eerst sinds bijna een jaar. Losspringen ging echt super, zo fijn heeft ze volgens mij nog nooit gesprongen :) Toen het parcours in en dat was wel even heel spannend, hindernis 1 aanrijden was ook waardeloos, je had maar een heel kleine doorgang tussen de wand en een hindernis. Ze was een beetje bang, maar sprong wel foutloos rond. 2e rondje ook maar BB gedaan omdat ze zo angstig was nog en toen sprong ze heel simpel rond alsof ze niet anders gewend is. Ze heeft dus wel weer veel geleerd. Het wordt nog wel eens wat met haar (zelfs mijn moeder begint haar weer wat liever te vinden :D) Ik ben heel tevreden over haar :) Net even buiten gereden en toen mocht ze lekker over het land galopperen. Dat vond ze wel leuk.

Lotte: Dat is balen, dan wordt je nachtdienst wel heel lang
Vief: Lekker actief bezig op de vroege morgen :D
JN: Balen van je rug
Corien: Veel plezier met wokken alvast!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 13:35

@anthea Ik wilde ook eerst naar Onstwedde gaan maar twijfelde te erg. Dressuur rij ik daar ook nooit fijn indoor en over het springen hoorde ik gemengde geluiden. Ik weet dat het outdoor altijd erg hoog staat en met mijn paarden in zo'n kleine bak. Ik weet het nog niet..
Fijn dat zij zo veel heeft geleerd

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 13:43

Indoor staat het daar heel laag. Ik wou eerst ook een B rondje doen, maar voor het vertrouwen was het wel beter nog BB te doen. Het is idd wel heel klein, het bakje is maar 20 bij 40m. Losrijden is ook waardeloos daar, vooral als de pony's er allemaal blijven rondlopen en niet uitkijken. Als ik een paard heb dat normaal rondspringt, dan zou ik er niet heen gaan. Maar het parcoursje is heel makkelijk dus ideaal voor mijn paard op dit moment :)
Outdoor is het heel anders! Dan staat er echt een mooi parcours met heel veel te zien en ook een muur.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 15:39

Fijn dat het rijden zo goed ging anthea :D

Ik heb mepaard lekker gelongeerd en was niet stijf :) beentjes waren ook mooi dus ben weer helemaal happy :D

Nu lekker bank hangen en straks lekker eten :9

Edit:

Vief wij sliepen bij Liza en liesbeth franz ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 16:36

Wil iemand mijn konijntje aaien?
Afbeelding

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 16:48

Zo, hier ben ik weer, heelhuids teruggekomen uit Walibi :D
Het was echt super leuk! We hebben weinig achtbanen gedaan (2x Goliath, 1x El Condor, 1x Superman), maar gewoon lekker rondgelopen. Tijdje bij de kinderboerderij blijven hangen, daar hadden ze echt leuke dieren :D Emoe's, lama's, een krulschaap en lieve geitjes. Veel leuke foto's gemaakt. Om 6 uur gingen we gelijk in de rij voor het spookhuis Alice in Horrorland, waar je 3D brilletjes opkreeg. Het was heel mooi gedaan, heel veel felle kleuren en van die zwart-witte ruimtes enzo. Door de 3D bril leek alles ook op je af te komen. Het was best eng, maar ik liep stoer achter mijn vriendin aan :P Daarna in de andere spookhuizen geweest, die een stuk minder mooi waren. En we hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt met alle freaks :D Als ik wat leuke heb zal ik ze wel laten zien. Die met het konijn (hierboven) vind ik in ieder geval super :D

Gaaf van je Dubarry's Hilde!
Leuk dat je ook bent geweest Kim! Ben jij ook in de Haunted Houses geweest?
Super van Wol Vief :D
Vervelende situatie Lotte!
Gefeliciteerd Bianca! Echt super!
Netjes gereden hoor Corien!
Balen van je rug Benthe :(:) Gaaf van de Orun cursus!
Goed gedaan hoor Anthea!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:49

Haha, wat een foto! Ben je daar heelhuids weggekomen? :D
Vervelend van je rug JN!
Fijn gereden toch dus Anthea!

Ik ben héél erg blij! Olivier liep voor het eerst sinds lange tijd (jaartje) weer eens echt fijn op een wedstrijd. Hij bleef bijna de hele proef op mijn hulpen wachten en liep gewoon erg lekker. Nou moeten de puntjes nog weer terug op de i, maar aangezien ik net pas weer aan het dressuren ben na een druk crossseizoen ben ik erg tevreden met 2x 205 punten. Dus 2x winst! *\o/*
En een goed gevoel!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 21:56

Gefeliciteerd Heleen :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 21:57

Snoek, als jouw konijntje jonkies krijgt, mag ik er dan 1? :D

Heleen, gefeliciteerd!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 22:26

Goed hoor Simmie :D
Moet ik alleen nog een meisjeskonijn voor hem vinden!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:27

Hahaha snoek dat konijn!! (zou echt in me broek doen als ik die tegen zou komen)

Ben gister naar de flim geweest met die meiden die een grap uit halen dat er 1 meid dood is, en dan worden hun vermoord :+ best creepy

Heleen dat gaat hard zeg!!! netjes man!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:38

@corienRN. Daar heb ik gisteren een voorstukje van gezien. Leek mij eerst wel leuk op papier maar nu ik de beelden heb gezien niks voor mij. Te shocking...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 22:41

Carolien, ik vind zulke flims echt niks, maar ik vond het mee vallen tis een soort scary movie :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:16

Goedemorgen deze morgen,

was een lekker nachtje :z ..

@Snoekiej: Gezellig konijn.. zou me echt blauw lachen als ik 'm tegen zou komen :))
@Corien: Ben benieuwd ;) , heb nog geen voorstukje gezien!

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:19

Goeiemorgen

Ben alweer aan de studie :+. Moest gister avond zonodig nog even op stap, dus moest er vroeg uit om het af te maken voor de les straks :P.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 08:38

Goede morgen :)

Lotte leuke film, heb af en toe niet gekeken hoor :o

Kim succes met je studie :)