, nachtdienst duurt al 9 uur, nu dus 10 uur. Ben flink gaar!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, nachtdienst duurt al 9 uur, nu dus 10 uur. Ben flink gaar!! 

en nachtdiensten verdienen wel lekker
. Maar ik slaap nooit voor, want dat lukt me niet
, dan is zo'n uurtje best wel lang.. we hebben wel lekker filmpje gekeken!! Maar dan moet je om 5 uur weer in actie komen.. *zucht zucht..steun... kraak, strek..* gaat moeizaam
, geniet van je ontbijt!!
En weer een mooi jasje heb je!
Dan kan ik ook in november weer op wedstrijd vind ik eigenlijk
Toen het parcours in en dat was wel even heel spannend, hindernis 1 aanrijden was ook waardeloos, je had maar een heel kleine doorgang tussen de wand en een hindernis. Ze was een beetje bang, maar sprong wel foutloos rond. 2e rondje ook maar BB gedaan omdat ze zo angstig was nog en toen sprong ze heel simpel rond alsof ze niet anders gewend is. Ze heeft dus wel weer veel geleerd. Het wordt nog wel eens wat met haar (zelfs mijn moeder begint haar weer wat liever te vinden
) Ik ben heel tevreden over haar
Net even buiten gereden en toen mocht ze lekker over het land galopperen. Dat vond ze wel leuk.

Emoe's, lama's, een krulschaap en lieve geitjes. Veel leuke foto's gemaakt. Om 6 uur gingen we gelijk in de rij voor het spookhuis Alice in Horrorland, waar je 3D brilletjes opkreeg. Het was heel mooi gedaan, heel veel felle kleuren en van die zwart-witte ruimtes enzo. Door de 3D bril leek alles ook op je af te komen. Het was best eng, maar ik liep stoer achter mijn vriendin aan
Daarna in de andere spookhuizen geweest, die een stuk minder mooi waren. En we hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt met alle freaks
Als ik wat leuke heb zal ik ze wel laten zien. Die met het konijn (hierboven) vind ik in ieder geval super 

Gaaf van de Orun cursus!

best creepy
.. 
, heb nog geen voorstukje gezien!
. Moest gister avond zonodig nog even op stap, dus moest er vroeg uit om het af te maken voor de les straks
.