Ik wil mijn doelen ook wel even bijstellen W'tje moet er natuurlijk ook bij! Zal eens kijken of ik nog wat leuke quotes kan vinden enzo. Weet niet wanneer de eindsprint ingezet wordt maar vanaf 5 augustus t/m eind augustus ben ik op vakantie enzo!
Biotex lijkt me ook een goed plan, succes ermee
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 31-07-07 15:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb alleen eens een veulen hengst gehad...maar die is verkocht en eigenlijk wil ik 'm dolgraag terug Maar hij was toch te klein voor mij en volgens mij kan ie best oed in de sport komen later...hij is nu 2, m'n kleine Bengel.... Heb 'm vanaf dat ie ong. half jaar was, nu niet meer
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 31-07-07 15:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind het prima als jij hem maakt. Maar ik weet niet of iedereen voor 5 augustus een foto kan inleveren? Of kun je achteraf zo'n collage nog bewerken en foto's erbij zetten? Anders wil ik wel helpen om een nieuwe foto in de beginpost te zetten bij wijzigingen.
Misschien ook nog ergens vernoemen dat de eerste SGWay of Life bokaal inmiddels verreden is en dat deze in ontvangst is genomen door SGWollie? (provincie Brabant).