Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

). Scum schreef:
Deze dan? Die is 42 euro en de kleuren grey en red zijn er allebei (hoewel de kleuren op het voorbeeld natuurlijk prachtig zijn).
Scum schreef:Ah, hij kan inmiddels wel weer rollen?
Heb je hem al verteld wat hij in Gorsel moet gaan doen?
Hij vond het wel een leuk idee geloof ik.. (komt vast door die cocktail
) Alleen vervoerd worden in de trailer vond hij niet zo'n strak plan geloof ik...
(of toch in ieder geval gerold worden
)
kan ie Ollie gezelschap houden! Is toch harstikke gezellie
Eventinggek schreef:met de rolstoel in de trailer![]()
![]()

Vind het ook altijd beetje eng, als ik het niet fijn vind dan zit je met die dure dingen
En met die brakke enkels van me kan ik niet overal mee rijde 

(al is dit wel mijn absolute dieptepunt, daar gaat mijn cum laude-afstuderen
). Overdoen had volgens de beste man bij mensen zoals ik toch geen zin
Scheelt een half jaar studievertraging en een hoop geregel met al geplande keuze-coschappen ed.
Toen kwam ik er ook weer achter dat ik geen goede oog-bal coordinatie heb... was ik even vergeten
... Later wilde niemand meer met mij squashen... Toch wel raar
SGWOllie schreef:Eventinggek schreef:met de rolstoel in de trailer![]()
![]()
![]()
Hij mag zo min mogelijk zitten... Het wordt dus een luchtbed op wieltjes.....
Het is ook n beetje onhandig om dezelfde beschermers voor 2 paarden op een dag te gebruiken. Voor achter had ik wel andere maar dat waren ook nog geen echte crossbeschermers. Ik had die van Woofwear al voor Pasjha maar die krijgt Ungaro dan nu. Die zijn op zich wel fijn, maar ze hebben kunstof strips ipv een plaat en dat lijkt me voor t Z (hopelijk volgend seizoen
) waarschijnlijk toch veiliger! Wat vinden jullie? Die van Woofwear zijn wel iets goedkoper, maar dat mag t verschil niet uitmaken.