Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biem schreef:Nickeltje schreef:Ik geloof dat ik best wel verwend ben... Mijn oude shet van 24 heb ik nog, mijn grotere pony van 26, nu mijn paard en het tweejarig veulen daarvan staat hier ook netjes oud genoeg te worden...
Geen van allen hoeven weg...
Maar wij hebben geen eigen land.. jij wel?
Biem schreef:Mijn ouders betalen voor mijn pony alles![]()
*als ik bijvoorbeeld nieuw sjabrak wil dan betaal ik het wel zelf.. Maar laatst bij Divoza hadden mijn ouders betaald
Scum schreef:Hoe gaat het nu met Os en je zus MJ?
Pinacolada schreef:Je bent niet op zoek naar een paard om te kopen Vief?
Biem schreef:Nickeltje: Verwend nest![]()
Anndrea: Moooi dat je les goed ging, en veel plezier vanavond
viefdepief schreef:Niet om lelijk te doen, maar ik heb dus echt een enorme hekel aan zulke mensen...Net nog een paardje wezen kijken
Zat even wat op marktplaats te kijken en toen zag mijn vader wel een leuk paard. Stond ook in de buurt. Was alleen wel duur (12.500) en we gingen er ook niet heen om hem te kopen. Maar gewoon om even wat te kijken en te voelenOm te kijken wat ik wel/niet wil. Maar was wel leuk, alleen vond ik het paard niet wat
Wel even lekker in een binnenbak gereden en Stephan Haarman reed hem nog even voor en toen ook nog even zijn paarden bekeken (gingen daar in de bak rijden namelijk)
Nickeltje schreef:Bedankt voor reacties op mijn vraag.
Halthouden heb ik zelf nog nooit geprobeerd, op een volte trekken wel, maar dan wordt ze dus inderdaad ook alleen maar heter...
Ik denk dat ik haar pas op een hindernis ga sturen als ik haar echt lekker heb, maar als ik er dan op af stuur, ik die lijn niet meer ga veranderen, maar misschien na de hindernis dan zo snel mogelijk halthouden ofzo...