[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:11

Anja, wat een nare dag voor jou gisteren laat staan voor je oom en nichtje Ik vind het altijd erg moeilijk wat je moet denken in zulke situaties, ik kan me zo weinig voorstellen waarom iemand tot zo'n poging komt.

Talida, B is 1 meter en voor oefenspringen heb je geen coupons nodig. Overigens wordt er in onze regio ook echt niet onder de meter gebouwd.

Gomir, we willen een langer verslag Ik ben benieuwd naar Cheeka's babbie straks

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:12

Gomir: Is dat die les die je gewonnen had?

Ik zal zo rijden...en een verslag typen :S

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:21

Anja; heel veel sterkte. Ik kan me nooit voorstellen dat je zoiets zou durven te doen. Maar als je echt radeloos bent... ik weet het niet.

Gomir; ik hoop wel dat het in orde komt met Cheeka

Canter

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:24

Ja Gomir, uitgebreid verslag!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:38

Lielle schreef:
Talida, B is 1 meter en voor oefenspringen heb je geen coupons nodig. Overigens wordt er in onze regio ook echt niet onder de meter gebouwd.

Hey! Ik dacht je wel coupons moest hebben voor oefenparcours... valt alweer mee.

Zullen we in Aerdenhout alletwee een rondje oefenen Talida?

5 juni ofzo... Is het pinksterweekend geloof ik?

(ik moet nog steeds je fotos op cd zetten )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:12

Ik maak me trouwens wel een beetje zorgen over die varkenspest daar bij Winterswijk. Als we nou maar niet weer platgelegd worden met het vervoer. Wij hebben alleen maar paarden op stal en ik vind het zo frustrerend als er dan gewoon niemand meer met een trailer de weg op mag.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:14

Ik ook scum Zou er gruwelijk van balen, maar voorlopig is het voor ons - nog - ver weg

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:14

floor01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:30

nope...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:31

ik heb zelf redelijk wat IT kennis, maar ik ben nu afgehaakt. Ik heb eigenlijk mijn hoop op Bitwise gevestigd

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:36

manic schreef:
Lielle schreef:

Hey! Ik dacht je wel coupons moest hebben voor oefenparcours... valt alweer mee.

Zullen we in Aerdenhout alletwee een rondje oefenen Talida?

5 juni ofzo... Is het pinksterweekend geloof ik?

(ik moet nog steeds je fotos op cd zetten )

Dan heb ik inderdaad van het weekend iemand zn droom om zeep geholpen. Ze had er steeds over dat met dr springles dr intructrice zei dat het B was en dat ze ruimte over had en ik had beetje mn twijfels. Dus ik vragen hoe hoog het dan was, dus zij 80-90, dus ik heel wijs nee hoor B is een meter, want sgw staat op 90 en dat is altijd lager (goh waar haal ik die wijsheid vandaan ) Maar ik denk laat ik het toch even checken.

@manic 5 juni hebtik al dressuur. Kan je wel aan komen moedigen Ik heb 16 juli gepland staan om eventueel een oefenlaag te combineren met mn proefjes

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:51

Tenzij het een pony is

Ze kan toch ook wel dressuren en oefen-springen? Ben ik eigenlijk ook van plan...

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:54

Jeetje Anja.. wat een rotdag!
Sterkte ermee..

Ik schrok ook toen ik hoorde van die varkenspest.. asjeblieft niet wéér een nieuwe uitbraak!!

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:58

manic schreef:
Tenzij het een pony is

Ze kan toch ook wel dressuren en oefen-springen? Ben ik eigenlijk ook van plan...

het is een fjord ja, maar ze mag kwa leeftijd (40) dnek ik niet meer tussen de ponies haha

Denk wel dat Tal dat kan, en ik misschien ook wel maar dat wordt gewoon 16e pas. Heb sinds crosstraining niet meer gesprongen! (niet handig, zieke instructeur)

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:11

Lielle schreef:

Heb ook ff het een en ander neergezet, maar weet niet of je er wat aan hebt. Dit soort dingen zijn vaak moeilijk uit te leggen over het internet... en een stuk makkelijker als je er ook echt voor zit :-/

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:15

[quote="Lielle"]Anja, wat een nare dag voor jou gisteren laat staan voor je oom en nichtje Ik vind het altijd erg moeilijk wat je moet denken in zulke situaties, ik kan me zo weinig voorstellen waarom iemand tot zo'n poging komt.

Jah en dat is wat je ook steeds doet..Jah wij weten dan verder wel wat de reden is dat ze het heeft gedaan..maar dan nog denk je hoe ver moet je wel niet zijn om je dochtertje zoiets aan te doen..
Hoe meer je er over nadenkt hoe meer vragen er eigenlijk komen..

En die varkenspest vind ik ook maar niks!! Die gekke koeienziekte ging toen ook zo hard..bah vindt het maar niks

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:07

Talida schreef:
springvraagje: hoe hoog is officieel B, en moet je voor oefenparcoursje ook al springcoupons hebben?

Maximaal een meter.

Oefenparcours hoef je geen startcoupon voor in te leveren.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:15

Varkenspest is even langs me heen gegaan

Verslag van gister:

Het was echt heel erg leuk. We waren met zijn tweeën en hebben twee verschillende paarden gereden.
Eerst een grote die nog wat lastig te sluiten was(vandaar ook mijn zere vingers, had in eerste instantie geen handschoenen aangedaan ) en daarna een wat kleinere en hele hete.
Die laatste was helemaal mijn beest!

En ik heb met alletwee wel heel fijn en simpel gesprongen. Had niet van mezelf gedacht dat ik zoveel lef zou hebben op een vreemd paard...Reed gewoon zonder enige stress naar hindernissen toe waar ik met Otje thuis in de training toch weleens over na ga denken (steil gedaan, oxer en een dubbel. Stond toch wel 1.20-1.30 denk ik, insprong dubbel 1.00-1.05)

Was wel gek hoor. Die grote bleef super wachten, kon simpel iets komen als het moest(alleen sluiten na de sprong was wat lastig ) en enorm veel vermogen.
Die kleine was zo heet, begon ook meteen te hupsen dat ik opstapte. Die rende echt de laatste drie passen het gat in. Dus ik begon heel braaf met hand iets sluiten en wachten, maar dat hoefde op die niet zei edwin. Maar dat is gek zeg Moest zo ongeveer alles uit handen geven voor mijn gevoel. Al reed ik het beestje heel fijn volgens de ouders van dat andere meisje. Was wel helemaal mijn dier Heet, sensibel, ritselig.

Het was wel een eind rijden(zeker 's ochtends met al mijn binnendoor file-ontwijkacties ), maar het was het wel waard!

Pinacolada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:28

Leuk zeg! Heb je ook foto's?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:41

Nee. Ik ben alleen gegaan dus had niemand mee om foto's te maken.
Als het in de bit gestaan heeft kan ik de hele reportage(dwz de foto's die naar bit gegaan zijn, ongeveer 40 stuks) voor een x-bedrag nabestellen op cd en denk dat ik dat wel ga doen

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:48

Klinkt gaaf!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:55

Heel gaaf Gomir! Dan wil ik wel heel graag die foto's zien!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:11

gaaf gomir!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:18

Gaaf Gomir, wanneer kunnen we het lezen in Bit?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 13:44

Wauw Gomir wat super zeg!
Echt leuk!!

Even stout op school bokken