[SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 15:58

Vandaag super fijn door de cross gereden al vond ik 3 wel hoog. :=

Helaas een weigering op de 1e van de gebroken lijn. Eigen fout, was te gemakzuchtig. Te schuin en te braaf gereden.
Minder schuin of minder braaf en dan had ze hem zeker wel foutloos kunnen lopen.

Maar dat is gewoon eigen schuld dikke bult. :j

Geen last gehad van gladheid dus genoten! *\o/*

Afbeelding

nummie

Re: [HK]Amateurs Eventers kletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 19:05

Hier ook fijn gecrosst! Een stop op de meest simpele hindernis die er stond. Deze was in het glibberpaadje, ze voelde in dat paadje wel iets onzeker en durfde niet zo goed te springen. Vond de combinatie sprongen zelf wel iets raar staan, vooral die achterin het 2e veld met dat puntje. Vond het een leuke gemoedelijke cross, zeker voor herhaling vatbaar volgend jaar.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-20 21:28

Fijn dat jullie lekker hebben gereden!

Ik heb mijn foto al weer binnen :):) minor detail: jammer dat mn no-turn springschoen omgedraaid zit :+

Afbeelding

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:26

Hier helaas de pech, dat ik voor Ysselsteyn heb moeten afmelden. Was de bedoeling om mijn 2e en laatste van het seizoen te zijn. Baal nu echt als een stekker. Gezondheid van paardlief gaat helaas toch echt voor.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 20:25

Wat jammer Moonlight
Maar idd gezondheid gaat altijd voor.

Maritjuh2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 16:17

Iemand tips voor de eerste keer BB? Zondag de eerste keer in Ysselsteyn. Hoe gaat zo'n dag in zn werk?

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 18:21

Maritjuh2000 schreef:
Iemand tips voor de eerste keer BB? Zondag de eerste keer in Ysselsteyn. Hoe gaat zo'n dag in zn werk?

Lekker de tijd ervoor nemen. Eventueel even longeren voor de tijd. Punten in draaien niet vergeten..

Hoe is Ysselsteyn? Wordt voor ons de eerste keer daar.. houd zelf wel van de gemoedelijke crossen zoals Lisse, gelselaar en vond Ophemert ook zo..

Sannexspikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:21

nummie schreef:
Maritjuh2000 schreef:

Lekker de tijd ervoor nemen. Eventueel even longeren voor de tijd. Punten in draaien niet vergeten..

Hoe is Ysselsteyn? Wordt voor ons de eerste keer daar.. houd zelf wel van de gemoedelijke crossen zoals Lisse, gelselaar en vond Ophemert ook zo..

Ik vind hem heel fijn te rijden

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:38

We hopen op een fijne wedstrijd.
Morgen de laatste puntjes en dan kan in de middag de dressuur beginnen.
Het terrein ligt er goed bij.

Zorg dat je de cross goed hebt gelopen,neem de tijd, kijk goed welke lijn je wilt rijden en vooral geniet van je rit.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-20 19:47

In verband met de op 28 september aangescherpte corona maatregelen gelden naast de RIVM richtlijnen de navolgende maatregelen voor SGW Ysselsteyn 2020:

Bezoekers zijn niet toegestaan. Alleen noodzakelijke personen mogen op het terrein aanwezig zijn. Bij de toegang tot het terrein, en op het terrein zelf, wordt hier op gecontroleerd.Deelnemers mogen alleen een groom, voorlezer, verzorger en/of chauffeur meenemen, maximaal per deelnemer 2 personen, dus maximale teamgrootte 3 personen.Deelnemers vullen voorafgaand aan de wedstrijd een registratieformulier in, formulier is tzt te downloaden bij startlijst.Bij de toegang tot het terrein wordt een gezondsheidscheck gedaan.Houdt afstand, minimaal 1,5m, ook binnen je eigen team, de maximale gezelschapsgrootte op het terrein is sowieso 3 personen.Houdt je aan de RIVM richtlijnen, volg de instructies en aanwijzingen van de organisatie op en gebruik de aanwezige ontsmettingsmogelijkheden.Geadviseerd wordt om mondkapjes te dragen, indien nodig kunnen deze ter plaatse worden aangeschaft.Eten en drinken kan alleen afgehaald worden.Na afloop van de wedstrijd dient het terrein te worden verlaten.Fotografen kunnen zich aanmelden via mailadres: vrijwilligers@sgw-ysselsteyn.nl

laatste update: 04-10-2020

SGW Ysselsteyn 

10 & 11 oktober 2020

KNHS 

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 13:48

Voor de bokkers die in Ysselstyn aan de start komen, als je je startnummer doorgeeft probeer ik je ook op de foto te zetten :). Ik ben er het hele weekend als sponsor huisfotograaf van de organisatie.

Instructrice rijd met Baby in de L mee. Ben benieuwd! Ga straks ons sponsormateriaal nog afgeven en snel de cross bekijken.

Maritjuh2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 14:21

Pattypaard schreef:
Voor de bokkers die in Ysselstyn aan de start komen, als je je startnummer doorgeeft probeer ik je ook op de foto te zetten :). Ik ben er het hele weekend als sponsor huisfotograaf van de organisatie.

Instructrice rijd met Baby in de L mee. Ben benieuwd! Ga straks ons sponsormateriaal nog afgeven en snel de cross bekijken.

Super leuk!! Startnummer 419. BB paarden (met mn Dpony)

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 14:48

Pattypaard schreef:

Wil je ook foto’s maken :D

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 16:12

Maritjuh2000 ik zet je op het lijstje!

Van wie nummie? :D
Edit: oh de crossroute vast?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 16:28

Veel plezier en succes dit weekend!

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 16:35

Veel succes en plezier dit weekend. Vond het vorig jaar een prachtige cross, had hem dit jaar graag weer willen rijden!

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 18:33

Pattypaard schreef:
Maritjuh2000 ik zet je op het lijstje!

Van wie nummie? :D
Edit: oh de crossroute vast?

Haha ja bedoelde de route. In de cross is mijn nummer 171. Moet bijna als laatste in de L. Zou je mij ook willen vastleggen?

Hoe is de cross verder? Open terrein of door bospaadjes? En ligt alles dicht bij elkaar of is het ver lopen? (Ivm cross lopen tussentijds)

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 19:46

Pattypaard startnummer 25 klasse M zou fijn zijn

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-20 20:17

So de L is best heftig vind ik! Maar ik ben net de B gewend. Staat pittig.
Is veel door bospaden en ook lange stukken waar je goed kan galopperen. Keer een erg scherpe wending, stukje door weiland. Is ver lopen, fiets mee nemen is aan te raden.
Voor foto's even nummer sturen dat gaat makkelijker O:) (Ben nog onderweg)

Ik ga jullie allemaal proberen te halen om op de foto te zetten :)

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 12:34

Las net op fb dat Bathmen is afgelast door hoge aantal besmettingen in het dorp. Super jammer maar veiligheid voorop natuurlijk.

Cookie2222

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 13:23

Heel jammer idd!

Heel veel succes allemaal vandaag!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-20 21:17

Tevreden over de dag van vandaag.
Hopelijk hebben de deelnemers een fijn rondje kunnen rijden

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:16

Vond het een prachtige cross! Goed georganiseerd ook :)

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 23:50

Ik ben echt zó trots op mijn Babytje! Toen Suzanne en ik vrijdagavond de cross liepen dachten we dat het heel goed wel eens zou kunnen zijn dat ze het niet zou gaan halen. We twijfelde er echt over.
Uiteindelijk besloten om gewoon van start te gaan en Suzanne onderweg aan zou voelen wat wel of niet zou gaan. Als het niet fijn voelde of Baby onzeker zou worden is vrijwillig verlaten (voordat het fout gaat) zo gedaan.
Met dressuur reden ze een nette proef waardoor ze als 4e van de ring kwamen te staan. Met springen viel Baby wat te veel op de kop(doet ze héél snel) en toen ze dicht kwam pakte ze een balkje mee. De cross hebben ze gewoon foutloos uitgereden :oo *\o/* Het was wel een beetje kamikazi. Baby reageerd op alles wat zit, staat en beweegt en wou voor elke hindernis aan de kant gaan voor de hindernisjurys e.d. Suzanne heeft hard moeten werken en was haar rechterbeugel na de kippenbult ook nog kwijt. Toch stoer door gereden en pas na de 3 sprongen van het buitenbakje had ze de beugel weer te pakken. Ze kwamen wel buiten de tijd binnen, dat komt later wel.
Echt supergaaf!! Mijn kleine toch wat onzekere Babytje begint een groter hartje te krijgen :D.

Afbeelding

Afbeelding

<3
Afbeelding

Hopelijk is het bij iedereen goed gegaan!
Heb geprobeerd zo veel mogelijk mensen op de foto te zetten en er wat leuks van te maken maar dat is niet helemaal gelukt :7 Hopelijk zit er bij sommige van jullie toch wat leuks bij. Er waren gelukkig fotograven genoeg! (Ze komen zsm op mijn fb te staan Patty Curvers Photography)

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:45

Wat knap Pattypaard! Baby springt echt zo stoer!

Wat een regen en modder de afgelopen dagen zeg. Ik ben gisteren als leuke afsluiter van het crosseizoen naar de boscross in Broekelo geweest. We waren één van de laatste groepjes na 2 dagen crossen, dus de bodem was een flink zware modderpoel.

5 km was nogal zwaar voor de paarden. Maar ze hebben het goed gedaan.

Voor de liefhebbers van GoPro filmpjes: