. Ze schrok wel heeeeel erg toen ik vertelde wat jij had gezegd over Zuidbroek stilleggen. Mennn, wat is ze zondag zenuwachtig geweest! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze schrok wel heeeeel erg toen ik vertelde wat jij had gezegd over Zuidbroek stilleggen. Mennn, wat is ze zondag zenuwachtig geweest! 

...en ik dus ook niet, ben nu best moe.
Nu was het ook de eerste dag na de vakantie en dat is voor ons autistje toch altijd een lastige dag. Nu zit hij weer in het ritme en zal hij vast wel weer behoorlijk slapen.(hoop ik
)

maar er zijn inderdaad kwalificatie wedstrijden
muts_marijke schreef:Waarom komt Vies niet weer terug in het crossen??? Wel onwijs balen zeg.
Het opbouwen gaat redelijk tot goed en meneer is super actief in de wei. En met mijzelf gaat het ook wel lekker, alleen een beetje gestrest door school en stiekem ook een beetje om het zorgen maken om Vies ook al had ik me voorgenomen dat niet te doen.
Vind het een beetje jammer dat de vrijdag wordt ingevuld door Lips ipv Ehrens dus misschien gaan we vrijdag lekker naar de sauna en zaterdag naar de dressuurdag.
. Als ik daar maar geen nachtmerrie van krijg vannacht
. Succes Lielle! En sterkte met je rug!
.
.
.
Hij was kapot, haha!
) dat het zo druk wordt. Vriendje geniet ervan.