muts_marijke schreef:Waarom komt Vies niet weer terug in het crossen??? Wel onwijs balen zeg.
Omdat ik er vanuit ga dat de combinatie zwakke pezen en niet helemaal ideale rug, geen goed idee is om mee te gaan crossen. Hij heeft toen niet voor niets een blessure opgelopen (is mijn mening.) We hebben namelijk geen gekke dingen gedaan voor mijn gevoel. Over twee weken moeten we terug naar de kliniek en dan krijg ik te horen of hij uberhaupt nog last heeft van zijn pezen of rug... eerst maar eens hopen dat hij het opbouwen helemaal goed doorstaat dus en dan ga ik pas echt nadenken (en navragen) wat wijs is over zijn toekomst en wat ik er mee kan gaan doen.
Evony, verder gaat het goed hoor
Het opbouwen gaat redelijk tot goed en meneer is super actief in de wei. En met mijzelf gaat het ook wel lekker, alleen een beetje gestrest door school en stiekem ook een beetje om het zorgen maken om Vies ook al had ik me voorgenomen dat niet te doen.
Laura, lekker! Stampot andijvie!!
Tody: als ik vervoer kan regelen (heb zelf alleen OV-jaarkaart, fiets en paard als vervoer) dan geldt dat zeker ook voor jou! Lijkt me juist leuk om een keer écht mee te helpen. Zodra je weet waar en wanneer je hulp kan gebruiken, dan moet je het maar zeggen. Dan kan ik uitzoeken of ik er ook op de een of andere manier kan komen. Eventueel kan ik altijd mijn 'groom' nog vragen of hij me wil brengen (hij vindt het altijd machtig mooi om allemaal te zien, maar rijdt zelf niet meer)
Joki, heb je wel echt echt crossplannen nu? Hoe gaat het met je winstpunt? Ben je nog wel gestart?