. Misschien moet ik dat dan maar gewoon doen! Koop ik voor de tussentijd wel iets euh.. simpels ofzo
. Leuk als je er zondag bent!@ Mootje: leuk dat het goed gaat!

Ik ga mezelf even bannen, drukke dag en ben er maandag ook niet i.v.m. opleiding!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je hebt dan gelijk best veel tijd over.....

). Ze zijn alleen erg krap geworden om mijn kuiten en ik heb denk ik geen bloedtoevoer meer naar mijn voeten. Wil daar ook nog voor kijken of een rits iets meer ruimte kan geven.

) heb ik ook lekker gegeten
Wel nog een mossel geproefd, misschien helpt het en word het ooit nog eens wat met me, maar vond er bijzonder weinig aan..
Straks richting Nijmegen waar ik met een vriendinnetje verder ga richting Deventer. Nieuw paardje en huis bewonderen en 's avonds daar even eten

.
.
.

ik ben zelf helemaal verslaafd aan mijn blackberry die is ook nooit ver weg van waar ik ben
en wat een vreselijk topic zeg!

Heb niet meer gesprongen, omdat ik bang ben dat ze dan nog minder gaat lopen. Maar volgende week wil ik wel een keertje cavaletti lopen, dus dan ga ik heb inwijden
Werk ze!
.
. Mijn moeder heeft nu donkerbruine besteld, die wil ik eigenlijk ook nog wel.
!
? Ben zelf helemaal niet zo van de jasjes/setjes maar van die adverntenties's van jou wordt ik spontaan koopziek
.
. 

Misschien net iets te
voortaan iets minder charmant kijken hoor, ander schrik je alle mannen af
niet echt dus Gisteravond op de manege gereden, ging niet helemaal fijn. Er zaten wel wat goede stukjes tussen maar weer er onrustig was hij in ze hoofd. Dus ben benieuwd wat het zaterdag gaat worden, sinds lange tijd weer dressuur wedstrijd. vanavond weer lekker springles.
Corien, TG, Lau en ik waren met de paarden naar het strand en mijn paard raakte in paniek van 2cm hoge golven, wat ik niet kon uitzitten... Ik was helemaal kopje onder gegaan