Mootje: nu willen we natuurlijk wel weten welk topic en welke vraag! Laura: aan zo'n rijksmonument zitten inderdaad heel veel regeltjes vast. Mistid: weer wat opgewarmd? succes met pws! Evelien: niet zo'n klussende vader dus. Dan schiet het waarschijnlijk wel sneller op.
Ik heb niet meer gereden vanmiddag. Was te druk met de voorbereidingen van onze pony-springwedstrijd op de 12de.
Nee, heb sinds vrijdag niet meer gereden en ben nog niet fit. Ga morgen maar weer eens wat doen. Heb donderdag springles en zondag springconcours en dat wil ik niet missen.
Succes vanavond!
_Noor
Geplaatst: 30-11-10 18:18
Middag! Sta ik met mijn goede gedrag bij de manege om mijn paard te longeren, ben ik de longeerlijn vergeten Daar even in de kasten gerommeld ( ) en gelukkig vond ik er daar nog 1 Jer begon beetje stijf, maar liep daarna weer lekker. Heeft ook zaterdag voor het laatst wat gedaan . Ook nog met Nudine gewandeld, maar het begint al wat harder te waaien dus dat wel wel héél koud!
@ Mootje: welk topic?????? (rel rel rel??) @ Eef: zo, daar is nog wat werk te verzetten! @ Sussie: gelukkig staan ze niet op ijzers en is het goed afgelopen!! @ Laura: veel succes vanavond. @ Mirthe: succes met pws!
Bij nader inzien heb ik geen zin om nog weer een poos aan dat pws te zitten . Dus ik doe het maar niet.
Meno zijn gebit is vandaag gedaan, en hij heeft 1 kies afwijkend staan van de rest waardoor hij dus haken krijgt op den duur. Dus gewoon elk jaar bij laten vijlen. Als het niet erger is ben ik tevreden. Nu nog laten doen door de ostheopaat en dan kan hij weer even mee. Ben ik even blij dat dit gedoe pas 'na' het crossseizoen kwam. Zal nu eens kijken hoe de bak erbij ligt, dan ga ik misschien Ul even longeren. Wil weer aan de gang .
Lau, Veel succes! Eef, Balen dat je je nogsteeds niet goed voelt! Noor, Lekker slim om je longeerlijn te vergeten Mistid, Zo komt dat pws natuurlijk niet af
Ik heb net boodschappen gedaan en zit even thuis op te warmen voordat ik naar stal ga! Ik heb pas 19.45 les, dus ik heb nog even!
Haha! Dat topic was gister al grappig maar nu al helemaal
Sussie85
Geplaatst: 30-11-10 19:25
dat was natuurlijk te verwachten met zulke foto's. Maar de reacties zijn inderdaad wel grappig!
AntheaV
Geplaatst: 30-11-10 19:29
Avond! Wij hebben ook een oude boerderij (uit 1737 ) die ook verbouwd moet worden. We zijn nu 11 jaar bezig en het is ook nog steeds niet af. De hal en 2 slaapkamers voor (1 boven en 1 beneden) zijn nog niet af. Mijn stiefvader deed alles zelf maar sinds hij beroerte heeft gehad, ligt alles een beetje stil. Mijn les van vanavond gaat niet door, is in een buitenbak met all weather bodem maar die is helaas toch te hard geworden. Het is hier ook echt ijskoud.
Mootje: Altijd leuk die reltopics Evelien: Stallen zien er mooi uit! Laura: Succes vanavond Noor: Gelukkig dat je nog een longeerlijn "vond"
Sim
Geplaatst: 30-11-10 20:43
Mootje, je andere topic (die van de strandrit) loopt nu helemaal uit de klauwen. Moet je voor de gein eens lezen. Bijgelezen, maar vluchtig zodat ik niet meer alles weet. Wel de winterbanden en dat maakt idd wel degelijk verschil! Bij normaal rijgedrag heb je echt heel veel meer grip! Gelukkig zitten de winterbanden er sinds vandaag bij onze auto ook weer onder!
Laatst bijgewerkt door Sim op 30-11-10 20:44, in het totaal 1 keer bewerkt
mistid
Geplaatst: 30-11-10 20:44
Och, in dat topic heb ik maar wijselijk niet gereageerd. Vind de sfeer op het springforum er ook niet beter op worden. Jammer dat je les niet door kan gaan Anthea!
Ik heb net Ul gelongeerd, heb nergens last van gehad. Ben maar naar de binnenbak gegaan, viel me nieteens tegen hoe dat erbij lag. Misschien dat ik er morgen wel opstap
CoriienRN
Geplaatst: 30-11-10 21:27
Eef zag de foto's op Hyves gaaf hoor zo'n huis! Mootje hoe ging je les? Lau hoe ging je wedstrijd? Sussie klopt heb is idd geen prettje
Die topics zij idd echt geweldig
Sim
Geplaatst: 30-11-10 21:31
Sannnn, heb je die foto van Sim en Veer samen nog aan je moeder laten zien? Wat zei ze? Heb trouwens nog een tip voor je ivm je kerstcadeautje.
Sannnn
Geplaatst: 30-11-10 21:35
Succes op wedstrijd Laura! Gelukkig viel het ren partijtje mee Sussie. Haha Noor, zulke dingen heb ik nou ook altijd!
Vandaag gelukkig wel naar club gekund! Ze liep weer lekker. Hopelijk dat de sneeuw morgen avond laat pas komt. Kan ik tenminste weer naar club.
Haha, Sim. Ik liet hem toevallig vanmiddag zien.. M'n moeder ohh dus dan mist ze het toch wel.... Toen zei ik nog dat er dan maar 1 bij moest komen. Was ze stil. Dus ik denk dat het helaas niet geholpen heeft. Ben benieuwd naar die tip.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 30-11-10 21:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Paps heeft net de paardjes gelongeerd en ik heb ze daarna maar even onder het solarium gezet. Dat vinden ze echt heerlijk. Ik kan ondertussen zelf binnen even een kopje thee drinken en ze daarna er weer onder weg halen. Ze blijven beiden lekker rustig staan. Vooral Sofie, die staat met haar oogjes dicht te slapen haha . Longeren in de buitenbak is gelukkig goed te doen, elke morgen voor de paarden er op komen word de bak gesleept en 's avonds nog een keer.
Morgen ga ik met beide paarden naar de binnenbak. Eens kijken of ik op Sofie kan komen. Ben benieuwd of het al een beetje wil . Met mijn buik gaat het gelukkig een stuk beter. Sommige bewegingen zijn nog wat gevoelig en ik moet niet te lang rechtop zitten.
Lekkere actie Noor .
Fijn dat het goed ging Sann .
Mootje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-10 22:29
Pff, Met rijden moest ik alle zeilen bijzetten om te blijven zitten met dank aan een stalgenoot die wilde 'wandelen' in de binnenbak... wat je NIET doet als er 6 mensen rijden.... Toen ben ik uit mijn broek gescheurd. Na het rijden zei mijn pols krak toen ik tussen de schuifdeur in de grote stal bleef hangen. Volgens mij niet gebroken maar er zit echt een enorme bloeduitstorting op mijn pols
Oei, Mootje. Dat klinkt niet fijn! Lekker van die stalgenoot... Niet erg fijn gereden dus? Beterschap met je pols! En ik ben ook benieuwd naar het antwoord op "de vraag" >> heb hem gelezen hoor!
En dan nu even een ego-bericht: we hebben een keuken gekocht!! Wel wat aanpassingen, maar in grote lijnen was het ontwerp helemaal naar ons zin. Jammer dat het allemaal nog zo lang duurt
Sannnn
Geplaatst: 30-11-10 22:44
Succes morgen Kim, hoop voor je dat je er op kan! Jakkes Mootje. Dat klinkt niet goed. Hopelijk valt het mee met je pols. Top Noor! Wanneer is de planning dan dat jullie er in kunnen?
Werd net door mijn zusje gebeld die bij Lady Gaga zit, kon ik zo nog even mooi meeluisteren. Door de telefoon klonk het nog best goed.
Nou, Tussen de rodeo's in ging mijn les helemaal Leuk dat je een keuken hebt gekocht... Zijn ze nou al begonnen met heien? Kim, Fijn dat het beter gaat met je buik! Sannn, Fijn dat je naar de club kon om te rijden! Mistid, Maar je mag toch niet rijden van je moeder Anthea, Jullie zijn ook al lang bezig met verbouwen! Sim, Ik ga zo even kijken
Mootje: fijn zulke stalgenootjes! Gelukkig ging je les verder wel goed. Jij verlengd het abonnement op zere polsen hier in het topic. Sterkte! Noor: leuk dat je een nieuwe keuken hebt gekocht! Kim: paarden kunnen echt genieten van onder het solarium staan, is zo mooi om te zien. Wij moeten het helaas zonder doen. Sann: fijn dat je naar de club kon! Mistid: luister wel naar je lichaam. Als het goed voelt gewoon gaan rijden. Anthea: lange verbouwing!