[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:41

Die lichte zie je idd al overal... die donkerbruine en zwarte vind ik echt top. Alleen zo jammer dat ze zo duur zijn |( Dat wordt dus wachten tot ik een baan heb ;)

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:47

:(:) Ik heb mijn spaarrekening even lief aangekeken. En heb de laatste tijd een hoop prijzengeld gewonnen met crossen dus dat scheelt ook aardig. :j Hoop dat ik Barchem ook goed rij, is ook weer een leuk bedrag waarvan ik die laarzen kan betalen :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 11:48

Dat is idd wel leuk :D

Krijg je alleen bij de paarden prijzengeld of ook bij de pony's ?

Ik vind die tretorn rijlaarzen leuk :D maarja, wel een beetje duur :P

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:15

Vief: Fijn dat Woll het zo braaf doet :)

Hilde: Dus toch wel de laarzen besteld ;)?

Snoekiej: Heel veel plezier in Walibi. Ik ben er gister geweest en het was echt super leuk :D :D ! enne.. Eng :=.

Bathmen gangers: Succes :).

Ik zal zo even wat voor school doen, paardjes trainen en vanavond om 6 uur werken. Daarna gaan we misschien nog even op stap :))

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 12:50

@ hilde: is je prijzengeld iig goed besteedt :j Prijzengeld van sgw's is idd wel erg aantrekkelijk, vooral als je geen inschrijfgeld hoeft te betalen.

@ kim: werk ze alvast!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 14:04

Nouja inschrijfgeld betaal ik terug aan mijn moeder :Y) Vind ik wel zo terecht. :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 15:36

En Woll ging weer zonder fratsen *\o/* Volgens mij is het knopje om :D
Had ook nog eens geluk met het weer, toen we weggingen werd het spontaan droog :D

Hilde: Wat super dat ze passen :):)
Kim: Succes en veel plezier als je vanavond nog op stap gaat :)! Hoe erg ziet mijn broertjes haar er trouwens uit := ?

Net even broodjes gegeten, beetje verlate lunch :9 En nog even op eBay gekeken. Wilde eerst even wat jasjes verkopen omdat mijn voorraad wel erg groot was geworden (had er op een gegeven moment 15 hangen..) Inmiddels zijn de meeste verkocht, dus maar even wat nieuw leuks ingeslagen :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 16:44

Heb je weer mooie nieuwe jasjes binnen? Ik zoek voor de dressuur stiekem wel een chique blauwe, dus mocht je wat vinden :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 17:05

Heb een hele mooi Frank Sommer binnen gekregen. Net zo'n een als de bruine met creme maar dan nu in het donkerblauw.
Weet alleen niet je een creme biesje langs de kraag en zakjes mooi vindt ;)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 17:07

Ik ben nog opzoek naar een leuk wedstrijdjasje voor het springen. Heb al een nieuw dressuurjasje (Pikeur Diana) en nu dus nog een voor het springen :P

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 17:10

@Vief: Super zeg dat Wolles zo lekker ging :D , hier heeft het wel heel de tijd gemiezert, dus je boft dat het droog was ;) .

Die Dubarry's met dat zwart zijn zeker heeeeeeeeel erg mooi.. Die bestel ik dan ook zeker als ik Dubarry-geld heb :D . Ik wil mezelf er toch maar eens een keer op trakteren. Volgende maand maar 's misschien, heb nu net een laptop met alles erop en eraan gekocht, dus Dubarry-geld is weer even op :o .

Nou.. ik denk dat Wo eendezerdagen terug gaat richting ouwe stal. Die ouwe van ons bliiiiiiiijft Wolin maar aanvallen, door zijn leeftijd kan hij zo slecht met veranderingen omgaan, dat dit waarschijnlijk niet minder zal gaan worden. Die andere ouwe valt onze ouwe aan, want die beschermt Wolin. En de Tinker mag absoluut niet in de buurt komen van Wolin, want die wordt door beide oudjes weg gejaagd. Wat een zootje zeg vandaag, best een stressig dagje. We hadden op een gegeven moment die ouwe maar even uit de paddock gehaald, dat ging goed in de paddock, maar die ouwe raakte volledig in paniek omdat die tinker weer niet bij hem was (ze konden elkaar gewoon zien, en ze stonden gewoon rustig terug te kijken..) Dit had hij op zijn vorige stal ook al, maar door de veranderingen en de leeftijd wordt dit alleen maar erger :\ , op buitenrit gaan samen met de Tinker gaat dus niet lukken. Die ouwe krijgt dan gewoon een hartaanval, ook al staat hij dan absoluut niet alleen!!
Wo snapt er niks van.. Die kan met allemaal wel gewoon opschieten, maar door de ouwe wordt ze steeds weggejaagd, wat voor veel stress zorgt. OUWE STOMME ROTBOK VAN 27 JAAARR!!! -:(- Maargoed, hij kan er eigenlijk ook niks aan doen, maar het wordt na een week ook niet beter, eigenlijk erger, en dat gun ik Wolin niet. Wolin is ook best wel afgevallen deze week, op zich niet erg :o .. er mocht wel wat af := , maar ze eet echt zo slecht, zelfs biks, waar ze echt een moord voor doet eet ze bijna niet.. :(:)

Echt jammer, het is echt lekker dat ze zo'n fijne paddock hebben en dat ze zoveel naar buiten kan en dat ze daar lekker de benen helemaal kunnen strekken, de bak is ook zo fijn!! Maar ik ben bang dat dit niet gaat werken :n ...... *zucht*

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 17:57

Grappig, ik heb van de week nieuwe Dubarry laarzen gekocht. Het model Galway, alleen dan niet met licht leer ertussen, maar donker.

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:21

Foto!!

Morgen verslagje van Bathmen!!

en dan lees ik goed bij

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 20:05

Hier ben ik!

zouden eigenlijk naar NIC Assen gaan nu maar ze zitten hier alweer!

Dressuur durf er amper over te vertellen,158 punten

Dus ik deed alleen nog maar mee voor oefenen
ze heeft me heeeeelll erg soepel gejureerd. als ik een k ut jury had dan had ik er uit gelegen,zei ze zelf ook!

springen foutloos

cross was echt waardeloos,B was ergens verstopt

ben uit maar ben doorgereden tot het water en dat was de 1nalaatste hindernis.

maar vond de afsprong heel erg eng.

die was ook niet fair.
er was een heel erg laag hindernisje en vlak daarna al die bult omlaag,had ik 2 weigeringen op

ga nu naar NIC Assen

doei

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 21:04

viefdepief schreef:
Heb een hele mooi Frank Sommer binnen gekregen. Net zo'n een als de bruine met creme maar dan nu in het donkerblauw.
Weet alleen niet je een creme biesje langs de kraag en zakjes mooi vindt ;)

Ligt eraan. Heb je een foto?? :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:07

Nee nog niet.. Zal halverwege de week worden.
Jasjes hangen bij mijn ouders namelijk. Dus kan er zo ook geen maken ;)

Lotte: Wat vervelend zeg.. :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:11

Ik ben erg benieuwd :j Ik hoor/zie het wel!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:13

Vervelende situatie Lotte! Lastig!
Pas maar op voor maagproblemen bij Wolin, dat ze niet eet is geen goed teken.

Olivier was ook al 2 weken niet helemaal in orde. At slecht, was wat futloos. Ik heb hem vandaag geschoren, er kwam een mooi glimmend zwart paard onder vandaan. Hij was gelijk ook weer frisser met rijden. Ik denk dat zijn haar hem erg in de weg heeft gezeten. Hij stond deze week ook 4 uur lang na te zweten onder verschillende dekens na een uurtje rijden. Hij had er echt last van.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:20

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:26

Vief: Wat een drama dat haar van je broertje := hoe verzind hij het haha. Mijn vader heeft het scheerapparaat er maar even over gehaald :P. Nu is het iig weer gelijk.

Fijn dat Woll weer zo braaf was :D.

Sofietje liep ook wel fijn :). Paar sprongetjes mee gedaan. Morgen weer rondje om denk ik :).
Het andere paardje dat ik gereden heb vond mij niet meer zo lief. Had d'r gister lekker aan het werk gezet, en ik stapte op vandaag en stappen ging goed, toen ik ging draven begon ze te stuiteren en te springen en te doen :+. Waarscheinlijk iets spierpijn, maar ook weet ze dat ze bij mij harder aan het werk moet dan het meisje dat haar anders rijd. Dus ik heb d'r maar even in de vooruit gezet (paar keer naar voren gegalopeerd). Daarna was het goed en liep ze heel fijn :).

Ben nu aan het werk :).

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 22:59

YOEHOE !!!!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ik ben weer terug van twee dagen WTC Leeuwarden, na eerst een spectaculaire show gezien te hebben op de vrijdag avond van het Friese paardenstamboek moest onze merrie Hiltsje F zaterdag in de ring verschijnen voor het modelschap, ze liep als een duveltje uit een doosje met de voetjes extra van de vloer, wat beloond werd met een EERSTE plaats in haar rubriek kroonmerries en nu is ze definitief MODEL verklaard, het hoogst haalbare predikaat voor de keuringen, nu zouden alleen nakomelingen de merrie op papier nog kunnen upgraden. In het dagkampioenschap liep ze bij de laatste 10 van Nederland +:)+ !!!!, helaas pikten ze er toen 4 uit voor de benoeming en zaten wij daar niet bij, maar al met al een zeer geslaagde dag en wij zijn super blij met dit predikaat. Hte paard staat nu weer thuis en nu kan ik er weer heerlijk op rijden.... :D :D al zal ze de eerste week wel heel fris zijn... :=

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 02:44

Nou mijn verslagje staat in het verslagen topic :+

Hlide mooie laarzen :j :~ beetje prijzig :+
Vief mooi dat woll zo goed ging!! (jasje wil ik in het bruiiiin :p )
Kim lekker ding die sofie :)
Bianca jeetje wat gaaf zeg!!!

Zo rest ben ik volgens mij vergeten :+

Ik ga op bed lekker lang uit slapen :z

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 02:58

heleenxx schreef:
Vervelende situatie Lotte! Lastig!
Pas maar op voor maagproblemen bij Wolin, dat ze niet eet is geen goed teken.

Olivier was ook al 2 weken niet helemaal in orde. At slecht, was wat futloos. Ik heb hem vandaag geschoren, er kwam een mooi glimmend zwart paard onder vandaan. Hij was gelijk ook weer frisser met rijden. Ik denk dat zijn haar hem erg in de weg heeft gezeten. Hij stond deze week ook 4 uur lang na te zweten onder verschillende dekens na een uurtje rijden. Hij had er echt last van.

Ja, ik ben daar heel voorzichtig mee. Gelukkig eet ze wel gewoon hooi dat scheelt!! Maar daar kan ze ook niet alles uithalen. Wo komt in principe ook wel snel aan, maar ze valt ook vrij snel af en ze heeft nu een week slecht gegeten (wortels en hooi) en dat zie je gelijk aan haar. Ze mag wel zo blijven (strak buikje), maar ze moet daarbij wel gewoon normaal blijven eten :(:) .
Het is wel lastig ja.. meestal wennen paarden na een week wel.. tenminste dan zoeken ze toenadering, snuffelen wat, doen wat lelijk, staan samen te eten, rennen een stukje, etc. En normaal is die ouwe met merries echt een slijmbal, Wo is denk ik toch wel een grote bedreiging voor hem, terwijl ze dus echt niks doet.. ja neuzen met de tinker, 'zijn' merrie.. }:0

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:07

Ik ga maar eens even wat pitten :Z .. nog één nachtdienst!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 09:10

Goeiemorgen :wave:

Lekker uurtje extra door de wintertijd. Maar nu is het weer zo vroeg donker :(

@ vief: ik dacht dat je bedoelde het hele zakje en hele kraagje beige. Dit is wel leuk! Ben benieuwd naar de foto op je pop!

@ heleen: die vacht kan er zeker mee te maken hebben. Zoë had er ook erg last van! Hopelijk helpt het bij Olivier!

@ bianca: wat top zeg van de Fries! Gefeliciteerd!

Ik heb straks concours in Marienheem met beide. Ga alleen laat weg aangezien er 112 in de B mee doen en je je moet opgegeven op het bord :O