Dat wordt dus wachten tot ik een baan heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat wordt dus wachten tot ik een baan heb
Ik heb mijn spaarrekening even lief aangekeken. En heb de laatste tijd een hoop prijzengeld gewonnen met crossen dus dat scheelt ook aardig.
Hoop dat ik Barchem ook goed rij, is ook weer een leuk bedrag waarvan ik die laarzen kan betalen
maarja, wel een beetje duur

?
! enne.. Eng
.
.

Prijzengeld van sgw's is idd wel erg aantrekkelijk, vooral als je geen inschrijfgeld hoeft te betalen.
Vind ik wel zo terecht.
Volgens mij is het knopje om 

! Hoe erg ziet mijn broertjes haar er trouwens uit
?
En nog even op eBay gekeken. Wilde eerst even wat jasjes verkopen omdat mijn voorraad wel erg groot was geworden (had er op een gegeven moment 15 hangen..) Inmiddels zijn de meeste verkocht, dus maar even wat nieuw leuks ingeslagen

, hier heeft het wel heel de tijd gemiezert, dus je boft dat het droog was
.
. Ik wil mezelf er toch maar eens een keer op trakteren. Volgende maand maar 's misschien, heb nu net een laptop met alles erop en eraan gekocht, dus Dubarry-geld is weer even op
.
, op buitenrit gaan samen met de Tinker gaat dus niet lukken. Die ouwe krijgt dan gewoon een hartaanval, ook al staat hij dan absoluut niet alleen!!
Maargoed, hij kan er eigenlijk ook niks aan doen, maar het wordt na een week ook niet beter, eigenlijk erger, en dat gun ik Wolin niet. Wolin is ook best wel afgevallen deze week, op zich niet erg
.. er mocht wel wat af
, maar ze eet echt zo slecht, zelfs biks, waar ze echt een moord voor doet eet ze bijna niet..
...... *zucht* 

Ik hoor/zie het wel! 
maar dan heb je al enigszins een idee:
hoe verzind hij het haha. Mijn vader heeft het scheerapparaat er maar even over gehaald
. Nu is het iig weer gelijk.
.
. Paar sprongetjes mee gedaan. Morgen weer rondje om denk ik
.
. Waarscheinlijk iets spierpijn, maar ook weet ze dat ze bij mij harder aan het werk moet dan het meisje dat haar anders rijd. Dus ik heb d'r maar even in de vooruit gezet (paar keer naar voren gegalopeerd). Daarna was het goed en liep ze heel fijn
.
.
al zal ze de eerste week wel heel fris zijn...

beetje prijzig
heleenxx schreef:Vervelende situatie Lotte! Lastig!
Pas maar op voor maagproblemen bij Wolin, dat ze niet eet is geen goed teken.
Olivier was ook al 2 weken niet helemaal in orde. At slecht, was wat futloos. Ik heb hem vandaag geschoren, er kwam een mooi glimmend zwart paard onder vandaan. Hij was gelijk ook weer frisser met rijden. Ik denk dat zijn haar hem erg in de weg heeft gezeten. Hij stond deze week ook 4 uur lang na te zweten onder verschillende dekens na een uurtje rijden. Hij had er echt last van.
.
.. nog één nachtdienst!!