heleenxx schreef:Vervelende situatie Lotte! Lastig!
Pas maar op voor maagproblemen bij Wolin, dat ze niet eet is geen goed teken.
Olivier was ook al 2 weken niet helemaal in orde. At slecht, was wat futloos. Ik heb hem vandaag geschoren, er kwam een mooi glimmend zwart paard onder vandaan. Hij was gelijk ook weer frisser met rijden. Ik denk dat zijn haar hem erg in de weg heeft gezeten. Hij stond deze week ook 4 uur lang na te zweten onder verschillende dekens na een uurtje rijden. Hij had er echt last van.
Ja, ik ben daar heel voorzichtig mee. Gelukkig eet ze wel gewoon hooi dat scheelt!! Maar daar kan ze ook niet alles uithalen. Wo komt in principe ook wel snel aan, maar ze valt ook vrij snel af en ze heeft nu een week slecht gegeten (wortels en hooi) en dat zie je gelijk aan haar. Ze mag wel zo blijven (strak buikje), maar ze moet daarbij wel gewoon normaal blijven eten
.
Het is wel lastig ja.. meestal wennen paarden na een week wel.. tenminste dan zoeken ze toenadering, snuffelen wat, doen wat lelijk, staan samen te eten, rennen een stukje, etc. En normaal is die ouwe met merries echt een slijmbal, Wo is denk ik toch wel een grote bedreiging voor hem, terwijl ze dus echt niks doet.. ja neuzen met de tinker, 'zijn' merrie..