Krijg net een giga verrassing! Er was een brief voor me bij de post uit Engeland. Blijkt dat het van de Burlington Magazine was met de mededeling dat ik een abonnement cadeau heb gekregen van mijn vader. Dat wou ik al zo lang, maar dat is zó duur (300.-€ per jaar). Dat is het meest vooraanstaande kunst magazine in de wereld. Als je daarin hebt gepubliceerd hoor je bijv. ook tot de grote kunsthistorici ter wereld.
Bij ons is de bak net beton. Vanmorgen heb ik alleen Little Stuart nog kunnen longeren heel voorzichtig, maar de Hattrick ging net geheel uit zn stekker. dat vond ik toch niet zo heel veilig.... Gelukkig is alles wel lekker los geweest of uit de stal 2x.
Zo, tis behoorlijk rustig hier zeg! Ik ben al de hele middag aan school bezig, ben nog nooit zo actief geweest! Voor de kerstvakantie moet ik een heleboel inleveren, erna ook.. 1,5 week na de kerstvakantie heb ik ook alweer toetsweek
Goedenavond. Zo heb wel een beetje me lesje geleerd. Ging op onwijs hoge hakken en dag naar Leiden. Nou ik heb echt geen voeten meer over, ze zijn helemaal dood. Dat doe ik echt nooit meer. Heb wel een hele leuke gala jurk gevonden en een bh
Die dagen voor kerst zijn slopend! Ben blij als ik eindelijk vrij ben!!! Het is megadruk gewoon op de zaak en daarbij heb ik te horen gekregen dat ik aan de gang kan gaan met mijn afstuderen, jippie!!!. Mijn onderwerp gaat over paardenwelzijn, later verklap ik meer als mijn onderzoeksplan ins goedgekeurd.