[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:42

Leuke foto!

Knap gedaan hoor Jiska!! Mijn ouwe getrouwe Chicootje liep ook mee na maanden van blessures en hij is wonderweg helemaal heel gebleven en nu staat hij weer ongedeerd in de wei. Ze hadden 1 crosstraining gedaan na bijna een jaar in de wei en dat gekke beest loopt gewoon foutloos en binnen de tijd rond

ik heb gister 6 kuikentjes gekregen van een collega, zal ze straks eens op de foto zetten!

Enne Bas...je hebt een leuk paard hoor en problemen met greppels herken ik wel, dat is echt heel vervelend hoewel, je hebt er geen droge broek voor nodig

Margo: nogmaals gefeliciteerd, het gaat echt abnormaal goed met jou, hartstikke leuk!!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 18:45

chico die elaine reed?? die ging erg goed!! de dressuur liep ie erg netjes en de cross ook super foutloos. alleen bij het springen ging het niet helemaal vlekkeloos dat was jammer...

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:00

mooie foto Vief!!

jeetje das wel schrikken Anja...

GvdT: waar had je die wedstrijd?

ik stond vanmiddag om 13.00 voor een dichte deur (mijn sleutel lag nog op mijn bed ) grrrr gelukkig vond ik in de garage nog ene oude rijdbroek dus op me fietsje naar stal...

verveel verveel. Muis heeft flink gevochten dus die had wat wonden op haar rug, dus maar even gelongeerd, ze was erg braaf!!
daarna nog ponietje gereden.. die ging ff een paar keer vuil omhoog en trapte bijna de omheining door midden (ik was het niet )
nou toen nog een 3 jarige opgehaald bij VDL

en daarna nog 2 jonkies gelongeerd. en toen had ik het wel even gehad met de paarden

kom ik om 6 uur thuis... nog steeds niemand...grrr gelukkig kwam mijn moeder na 10 min wachten...was redelijk geirriteerd haha

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:10

GvdT schreef:
Minnie Muis, woon je je hele leven al in Boyl. Ik heb daar stage gelopen bij Meinte. Is al heel lang geleden. Er is daar toen ook een paard verongelukt omdat een andere stagaire de trailer niet goed had vastgezezet en op eigen initiatief even een paard weg ging brengen

Nee nu een jaar maar waar we eerst woonden (nijeberkoop) is het hemelsbreed maar 1á 2 km. Dus niet ver! Maar was dat bij meinte Jensma?

Leuke foto Vief!

Anja das wel schrikken idd. vaag van school trouwens!

SGWuppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:54

Jiska schreef:
chico die elaine reed?? die ging erg goed!! de dressuur liep ie erg netjes en de cross ook super foutloos. alleen bij het springen ging het niet helemaal vlekkeloos dat was jammer...

Ja, Chico is nog steeds van mij, mijn zusje heeft er in 2002 het EK mee gereden. Elaine heeft er heel veel pech mee gehad, ze heeft hem al dik 3 jaar, maar nog steeds geen EK, vorig jaar in Rome kwam hij niet door de keuring.. Maar ze hebben pas weer 1 lichte crosstraining gedaan, dus ze waren helemaal blij,...en bij het springen werd hij iets te blij

maar chico is nog steeds de beste pony van Nederland als je het mij vraagt..

Biem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:11

Heee ben ik ook weer eens!!

Chico heb ik ook eens gezien op een SGW.. Wel een mooi paard EK wow dat is wel hoog zeg
En gelukkig ging het goed

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:34

Jiska schreef:
Scum schreef:
Wel even je onderschrift aanpassen. Moet dat nu niet Z+4 zijn?

Ik denk niet dat ik nu gewone winstpunten krijg... wel een soort van kwalificatie punten voor dat je op een gegeven moment naar de ** mag...
@ lielle: EK wordt m denk ik niet, ik hoor niet meer bij young riders o.i.d
@ vief: gave foto zeg!!

Jiska, Young riders is toch tot 23?

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:36

Nee, tot 21. Ze willen evt gaan verhogen tot 23.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:37

Ik dacht dat dat er al door was, beetje voorbarig dus.

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 20:41

Nee, ze zijn niet zo snel me dingen erdoor duwen. het zou wel beter zijn voor de sport dnek ik.

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:23

BT : Zo, lekker bezig dagje

Chantal: Gewoon door blijven gaan en noooit toegeven dat je moe bent

Heb net even gereden met de paardjes. Met Sunny eerst wat relaxed dressuur gereden en toen was ik van plan een rustig buitenritje te maken. Sunny was alleen niet van plan het rustig aan te doen. Wat een druktemaker kan dat zijn.

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:01

En toen ik dacht dat ik de dans ontsprongen was vandaag had ik het mooi mis..
Mn moeder komt thuis met het nieuws dat mn tante zelfmoord heeft gepleegd..Haar zus en mn nichtje hebben haar net optijd gevonden en ze hebben haar dus wel kunnen redden.
Ze heeft t al een keer eerder geprobeerd toen ik 10 was..(ze is aangetrouwd) maar ook toen zorgde ze ervoor dat ze werd gevonden..
Ze heeft borderline en zat dit keer een heel verhaal achter..Ga het nu niet allemaal typen..
Maar iedereen hier is vooral boos..Dat ze dit mn oom weer maakt..Hij is zelf ook behoorlijk boos..
Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden..Ben er wel van geschrokken eerlijk gezegd..

Ben wel even naar mn werk geweest maar heb nu eventjes niet zoveel zin om bij te lezen..

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:07

Jeetje, wat schrikken Anja!!!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:19

He wat een naar bericht Anja

Ik ben net weer terug van Sam..
Kon het knopje turbo-off niet echt vinden
Op het laatst wilde ik nog wat keertwendingen oefenen. Eigenlijk waren ze al gedoemd te mislukken want hij wilde niet eens rustig stappen, maar toch nog wat geprobeerd.. Echt goed ging het dus niet, maar nog maar even stug doorgegaan.. Ontplofte Sam toch echt bijna, zo heb ik hem gewoon met rijden nog nooit meegemaakt! Draven op z'n plaatst en briesen, ik had echt zoiets van nou gaat ie ontploffen
Had gelukkig nog wel even een elastiekje omgedaan had al wel zo'n voorgevoel namelijk Scheelde wel, anders had ik hem helemaal niet kunnen houden...

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:09

als ze de jong riders willen verhogen tot 23 mogen ze wel opschieten anders ben ik wéér te oud haha. het is denk ik wel goed voor de eventing. bij de senioren wordt het als amateurtje toch wel errug lastig!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 23:45

Wow, wat een heftig verhaal Anja!

Vief, Sam is gewoon de passage en de piaffe aan het oefenen, die keertwendingen vindt hij een lachertje.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 00:08

GvdT schreef:
Gomir is je merrie al terug en hoe gaat het met haar been? Ben niet nieuwsgierig hoor

Nog niet. Heb dus ook geen idee hoe het verder met haar gaat
Ze is vorige week maandag geïnsemineerd dus zal binnenkort wel horen of ze drachtig is of nog even weg blijft

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 00:14

GvdT schreef:
Gomir der merrie is weggebracht om te laten dekken en die had een peesblessure. Of een soort van peesblessure, ging iig lang duren.

Pees overrekt in de paddock. Baal er nog steeds enorm van.

Gave foto Vief!

En die van GvdT is ook leuk (dat scheve valt me nu niet meer op, ben doodop na vandaag )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 00:17

Verder niet meer bijgelezen, val straks om

Wil nog even kwijt dat mijn les bij Edwin echt helemaal geweldig, te gek en supergaaf was
Ontzettend fijn gereden en was echt leuk om mee te maken!
(ik heb alleen mijn vingers helemaal kapot gereden )

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:36

Ghehehe zou het echt Canter?

Fijn dat je les zo leuk was Gomir!

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:55

je maakt het sam allemaal veel te makkelijk

leuk Gomir!!! klinkt als een leuke les! nou ik ga straks lekker weg, heb een opdracht om te fotograferen...ben benieuwd

het is weer lekker weer heerlijk, ik word er echt blij van...

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:59

van mij mogen ze de yr eeftijd ook wel verhogen naar 23 haha!! Heeft Huub meer tijd om een fijn paard te zoeken
@marieke: naja abnormaal : heb er wel heel hard voor getraind het is heel moeilijk om een paard 100% te vertrouwen vind ik. En het hem een keer zelf te laten doen als je iets moeilijk vindt.Prodeo wilde me daarin nog weleens teleurstellen, maar tino wil alles perfect doen.
Elaine en Chico hebben het super gedaan, hopen dat ze dit jaar wel mee kan doen aan het ek met Chico.
Hoorde trouwens van Jiska dat abbe 3de was, ook super goed!! Die zijn ook echt in de winning mood!!! Super!

Waar is jullie volgende cross eigenlijk?
Nog mensen die naar minderhout gaan? ik ga alleen met Tino.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:05

Chantal: Ik sta er redelijk goed voor denk ik. Heb geen 1 onvoldoende maar moet wel hard aan het werk om alles voldoende af te sluiten.
Ik moet deze cijfers halen:
gs 5.3
eco 5.4
wis 5.1 (dit zijn dan wel m'n profielvakken dus ik mag hier maar één vijf op het eind hebben)
ak 4.2
engels 4.6
ned 4.9

Volgens mij zijn dit ze allemaal. Dus er moet nog wel even geleerd worden

Talida

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:06

springvraagje: hoe hoog is officieel B, en moet je voor oefenparcoursje ook al springcoupons hebben?

andrea, dat gaat vast wel goed komen!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:10

B is tot 1 meter. In principe wordt er altijd vanaf 90 cm tot 1 meter gebouwd.

Het moet gewoon goedkomen!