Tien schreef:Welke opleiding, ze hebben bij ons in het gebouw (ook in Grunn) allemaal gala-avonden, behalve onze opleiding
Bedrijfskunde geloof ik.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tien schreef:Welke opleiding, ze hebben bij ons in het gebouw (ook in Grunn) allemaal gala-avonden, behalve onze opleiding
) ik probeer een beetje in te plannen. ik wil graag dat de beestjes ook een rustige periode hebben...de ene keer pakt dat uit in heel weinig rijden, de andere keer wat rustig rijden, maar in ieder geval geen concoursen. weet niet, zal wel een psygisch iets zijn

en een taart kopen voor RT
enne heel veel plezier met je grieks
Was achteraf een leuke wedstrijd maar tijdens niet! Nooit een doelpunt! toen wel 1 maar van de tegenstanders en heerenveen moest winnen! Maar goed na hun doelpunt had h'veen direct een en eindelijk in de 90ste minuut was het 2-1! Toen nog 4 minuten wachtten omdat boekarest moest verliezen van marseille! En dat stond ook 2-1! dus maar ze zijn door!
GvdT schreef:MJ neem je morgen wel pen en papier mee om de nieuwe kalender te noteren.
En dan ook graag plaatsen![]()
andrea16 schreef:Tien schreef:Welke opleiding, ze hebben bij ons in het gebouw (ook in Grunn) allemaal gala-avonden, behalve onze opleiding
Bedrijfskunde geloof ik.
met school dan.Wat waren de mensen in de bus drúk! Ik had net die ochtend mijn oren uit laten spuiten.Daar heb ik wel spijt van gehad!
Ik hoop dat ik wat winstpuntjes binnenhaal want dan kan ik binnekort L1 gaan starten!
) 
Dat gevoel had ik exact hetzelfde gisteren, alsof het allemaal vanzelf gaat
Bij de laatste oxer (1.20) vloog ze zelfs over de staanders, mijn instructeur kreeg er kippenvel van. 
Long time no see.
) was wel cool, alleen paard trok totaal niet op hindernissen aan...dat was wel een beetje scary, maar paard hupste er zo overheen 

dit vanwege omstandigheden
Lielle schreef:die is ook niet nieuw