Okidoki Vief ik dacht dat je het wel richting mij plaatste en wilde even verdere ''uitleg'' geven @ Mootje klopt dus @ Renske wat balen dat vriendje nu ex vriendje is! Dikke knuffel! @ Sannn super dat je les zo goed ging! Nu met het mes naar MB!
bvw
Geplaatst: 11-04-12 21:25
mistid schreef:
Kan 2 uur onafgebroken over mijn cross die dan 4 minuten ofzo heeft geduurd praten.
Leuk Hilde! Gefeliciteerd! Hahaha nou T heeft zich dus lekker uit kunnen leven. Jeetje caro wat een pech allemaal Sterkte ermee! Ik vindt vriendje leuk klinken! Nog 7 weken dan... Mootje Vroegah snauwde ik best wel snel, nu niet meer gelukkig. Renske
Roelof is trouwens nog steeds niet 100% voor de geinterreseerden. Hij is wel wat aan het werk, maar eigenlijk gaat het sindsdien weer wat slechter dan daarvoor. Hij is vandaag voor het eerst op aanraden van de HA bij een fysio geweest en heeft daar een behandeling gehad. Hopelijk gaat dit werken. Het is inmiddels natuurlijk alweer 4 maanden geleden.
viefdepief
Geplaatst: 11-04-12 21:38
Is al goed Marijke
Wat vervelend zeg Margriet.. Waar heeft hij nu nog last van? Hopelijk slaat de behandeling van de fysio aan
Renske, Wat jammer dat je weer vrijgezel bent Wat ga je precies doen? Margriet, Balen dat het slechter gaat met Roelof sinds hij weer werkt! Mistid, Volgens mij heeft iedereen dat Wel leuk van paps! Noor, 'Zo'n draak ben ik ook weer niet'
Bij mij ging paps altijd mee. Daar hoef ik echt geen grote mond tegen te geven, want die sleur(t)/(de) mij zo van mijn paard.....
sanurie
Geplaatst: 11-04-12 21:46
Avond!
Joki: Wat is een semi-schijnspoor??? Vief: Fijn dat de bult van Woll al weer stuk kleiner is! Henny: Succes vannacht! Margreet: Ik zeg altijd vriendje, als ik het zeg want ik ben vaker vrijgezel dan bezet Annetje: Fijn dat de DA lief was voor Vies! Over me vader af zeiken als niet goed ging op wedstrijd, dat was meestal na dressuur. Maar tegenwoordig probeer ik gewoon eerlijk tegen me zelf te zijn en gewoon de fouten te zien maar ook de goede punten. Scheelt veel stress! Sannn: Gaaf, en laat je niet van de kaart brengen door die stoute What in MB!!! Mirthe: Whahah, ik kan dat ook 2 over me cross banketstaaf terwijl die idd maar 4/5 min duurt Margriet: Balen dat nog niet zo gaat als gehoopt!
Uiteindelijk springen maar dressuur van gemaakt, dat hebben we harder nodig. Dat parcourtje op struikelhoogte lukt toch wel! Maar paardje was weer erg fijn in de hand, van de week weer met de slof gereden(doe ik eens in de tijd om weer even te laten weten wat de bedoeling is) Dus zocht me hand weer lekker op. Morgen aan de longe, en dan komt hopelijk goed in Maarsbergen
Over jongens trouwens, ik loop nu 5 weken met een jongen, eerste 3 weken niks aan de hand eigenlijk en veel gezien voor mijn doen, en verder veel gesproken. Maar de laatste 2 weken 1x gezien, nu al 1,5 week niet. En erg weinig van hem gehoord, 3 dagen ofzo niets. Dus van weekend niet meer zo lief gereageerd en daarna negeert. Nu stuurde die vanochtend voorzichtig hey. Even lekker laten wachten en zeggen dat ik druk ben en weer in de negeer modus. Want wat hij kan dat kan ik ook
Dames, hebben jullie al gehoord dat vanaf 1 juli 2012 vliegenspray verboden wordt door EU richtlijnen? Ik kan er niet veel over vinden, maar heb gehoord dat alleen de anky spray in de verkoop blijft. Marijke of Dienke weten vast meer erover te vertellen
muts_marijke
Geplaatst: 11-04-12 21:54
dat klopt Moootje, heel veel producten moeten uit de schappen. bijv. bremse bremse mag niet, cribox niet meer en nog heeeeel veel andere dingen ook niet
edit, de Anky vliegen spray is ook de enige waarop vermeld staat '' 100 % doping vrij ''
Sannnn
Geplaatst: 11-04-12 21:56
Huh? Wordt dat verboden? Nou, dat wordt lekker dan... Cribox ook? Zit daar doping in??
Hebben jullie ook Whatsapp problemen?? Hij wil steeds geen verbinding maken, slechte timing.
pfff welke heb ik ook al weer..... denk denk, hoop dat die mag blijven, want dat spul werkt super!
muts_marijke
Geplaatst: 11-04-12 21:58
viefdepief schreef:
Nergens last van gelukkig.. Dat wordt massaal inslaan dus, wel raar hoor
dan ben je waarschijnlijk al te laat want het is al een hele tijd uit de schappen.
Sim
Geplaatst: 11-04-12 21:58
Stom zeg. Gelukkig maak ik mijn eigen vliegenspray. Margriet, wat rot dat Roelof weer wat achteruit is gegaan. Renske, Wat super van je training Sannnn, in MB dus revanche voor Chaam en EL! Hoe bevalt het het JC? Leuk trouwens dat je op je oude stage mocht invallen!
Slechte timing Sannn? Was je met een hapje aan het appen?? Ik gebruik gewoon azijn, zit ook geen doping in Margriet, wat vervelend zeg. Het was natuurlijk ook een flinke klap...
Haha, maar jij had het hier nog niet verklapt... Ik gebruikte trouwens altijd bremsen bremse of atex daas.
viefdepief
Geplaatst: 11-04-12 22:02
Haha echt? Is me helemaal niet opgevallen, maar natuurlijk ook niet helemaal het seizoen om vliegensprays te kopen..
Ik gebruik het ook niet zo veel, alleen als ik het bos in ga of op wedstrijd, thuis zwiept ze maar gewoon wat vaker met haar staart Azijn krijgt ze over haar brokjes, maar denk niet dat dat echt effect heeft op beestjes..